Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies innoissaan uudesta tuttavuudesta

Vierailija
28.05.2018 |

Joku aivan randomi muija josta jaksoi koko illan hehkuttaa.
No olipas mukavakin, kun oluen oli tarjonnut, ja kuulemma hauskakin.
Ilmanko hokee, että kaipaisi vapaaviikonlopun ilman minua ja lastamme :/

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin kertoa sen, että ei siinä ole mitään ihmeellistä, että omaa puolisoa 'huonompi' vieras nainen tuntuu hetken kivalta ja kiinnostavalta. Sen puolison kanssa kun on väännetty kaiken maailman jutut ja ollaan myös aika tuttuja. Siitä uudesta taas ei tiedä mitään sen huonoja puolia ja tottakai se jossain baarissa tms. tavattuna koettaa olla mahdollisimman mukava. Mies voi kiinnostua tällaisesta naisesta vähäksi aikaa, mutta jos vähänkään on järkeä päässä, ei taatusti mieti puolison jättämistä moisen vuoksi. Se on vaan miehenä niin mukavaa joskus saada huomiota toisiltakin naisilta, eikä tarkoituksena tarvi olla mikään pettäminen tai petireissu.

Puolisosi saa tehdä samaa ja vaihdella numeroitakin mielensä mukaan.

Vierailija
42/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse on mustasukkaista sorttia. Jos tekisin samalla tavalla, johon en kylläkään alennu, vuosituhannen sota siitä tulisi.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni teki samaa. Hän saattoi hehkuttaa muita naisia ja antoi toisinaan ymmärtää, että heillä olisi kenties jotain meneillään. Enimmäkseen nuo jutut olivat kai sepitettä, mutta oli niissä tottakin. Pohjimmiltaan hän halveksi minua, oli epävarma tunteistaan eikä ollut tyytyväinen minuun. Noiden hehkutusten ja keksittyjen/liioiteltujen juttujen tarkoitus oli saada minut reagoimaan: ilmeisesti hän toivoi saavansa minut mustasukkaiseksi ja testasi, reagoisinko jotenkin epäsopivalla tavalla, esim. ajautuisinko itse pettämään. 

Kuitenkaan mikään reaktio ei kelvannut:

Jos reagoin mustasukkaisesti, sain kuulla olevani kauhea pakkomielteinen nalkuttaja.

Jos hehkutin jotain miespuolista tuttuani "kostoksi", sain kuulla olevani kevytkenkäinen, sitoutumiskammoinen ja epärehellinen - vaikka hän itse teki ihan samaa!

Jos olin välinpitämätön, sekin oli väärin. En kuulemma välittänyt hänestä tarpeeksi.

Loppujen lopuksi siinä kävikin niin, etten todellakaan välittänyt hänestä enää. Kyllästyin kiusaamiseen, julmiin peleihin ja nöyryytyksiin ja häivyin. 

Vierailija
44/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse on mustasukkaista sorttia. Jos tekisin samalla tavalla, johon en kylläkään alennu, vuosituhannen sota siitä tulisi.

AP

Ja nainen ei tarjoa miehelle juomaa ja anna sille numeroaan, ellei naisella ole jotain muutakin mielessä. Miehet voi olla tyhmiä ja luulla että jee kavereiksi tässä, kiva tällanen nainen joka juomankin tarjoaa, eikä näe sitä mikä homman takana on.

Vierailija
45/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex teki niin, että viestitteli rakkauden tunnustuksia toisen naisen kanssa sekä haukkui minua tälle. Kun päätin, että jätän koko tyypin, tyyppi itki ja rukoili minua jäämään. Olisi miettinyt sitä ennen, kun aloitti puuhailemaan mitään selkäni takana.

Ennen sitä epäili minua jatkuvasti pettäjäksi. Ja oli todella mustasukkainen.

Paljon mukavampaa olla sinkku.

Vierailija
46/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan se onkin niin, että varattu mies kiinnostaa joitakin naisia. Vetää kuin hunaja mehiläisiä puoleensa. Varsinkin sormus on kuin mangeetti.

Vierailija
47/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen muija, vielä melkoisempi äijä.

Vierailija
48/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten seurailevat toisiaan instassa. Laitoin pyynnön. Katsotaan hyväksyykö. Jos ei muka kiinnosta, niin miksi sitten somessa on alkanut seuraamaan? Haiskahtaa koko juttu...

AP

Vierailija
49/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin suoraan, että pitäisikö itsekin pyytää jonkun randomin numero ja hehkuttaa sitä äijälle. Ei oikein hyväksynyt ideaa.

AP

Vierailija
50/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos itsekin hehkuttelisit jotain uutta tapaamasi miestä? Olipa komea ja niin kauhean mukava, ajatella niin hyvä työpaikka ja hieno auto. Jatka tuota pari päivää niin kyllä menee miehesikin naama norsunveelle.

Vierailija
51/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta, niin miksi hehkuttaa toista toiselle, kehuskella numeron saannilla sekä vieläpä alkaa someseuraajaksi?

Aika outoa käyttäytymistä ihmiseltä, joka sanoo ettei kyseinen tyyppi kiinnosta. Ainakin jaksaa hokea ettei ole kiinnostunut. Sanat ja teot eivät vaan täsmää.

Kuulemma kyseinen akka seurustelee, mutta onpa jalat auenneet jo mieheni kavereille kuin Prisman liukuovet. Miehen kaverit ovat itse sinkkuja ja kehuskelivat asialla taannoin, olin paikalla silloin.

AP

Vierailija
52/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos itsekin hehkuttelisit jotain uutta tapaamasi miestä? Olipa komea ja niin kauhean mukava, ajatella niin hyvä työpaikka ja hieno auto. Jatka tuota pari päivää niin kyllä menee miehesikin naama norsunveelle.

Sanoinkin että mitäpä tykkäisit kun itse tekisin samaa. Kas kummaa, kun ei tykkäisi yhtään, kun vastaus oli "no just".

AP

Vierailija
53/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole moraalia sitten yhtään. Tai eivät kunnioita puolisoaan lainkaan.

Vierailija
54/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan hehkuttaisi, jos olisi oikeasti aikomassa pettää. Silloin olisi ihan hipihiljaa.

Vierailija
55/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan hehkuttaisi, jos olisi oikeasti aikomassa pettää. Silloin olisi ihan hipihiljaa.

Mitä tuo hehkuttaminen toisesta naisesta, numeroiden vaihtaminen ja sitten jos ei kiinnosta yhtään, niin someseuraaminen siihen, sitten on?

Olisin kyllä yhtä ihmeissäni kuin AP tuollaisesta käyttäytymisestä.

Sitten ottaa itseensä, kun AP sanoo suoraan, että mitäpä mieltä olet jos tekisin samaa.

Jotkut kuvittelevat voivansa tehdä mitä lystäävät ja loukkaavan toista mielensä mukaan niin paljon kuin itse tykkää.

Vierailija
56/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asian ottaa puheeksi, alkaa hanakka kieltäminen ja puolustelu, sitten sanoo, että voin etsiä asunnon itselleni.

Jos mitään ei olisi meneillään, ei toiselle noin sanota ja asiasta pystyy puhumaan.

AP

Vierailija
57/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko se minä? 😇

Mies kyllä sanoi olevansa eronnut.

Vierailija
58/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän jää tuohon kynnysmatoksi? Pakkaa kamat ja lähde, toi tyyppi on mulukku. Sä todellakin löydät parempaa, kun tota paskempaa on enää vaikea löytää.

Vierailija
59/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän jää tuohon kynnysmatoksi? Pakkaa kamat ja lähde, toi tyyppi on mulukku. Sä todellakin löydät parempaa, kun tota paskempaa on enää vaikea löytää.

Tämän jälkeen ei kyllä yhtäkään ukkoa tule elämääni pilaamaan.

AP

Vierailija
60/151 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sinuna noudattaisin mieen neuva ja etsisin oman asunnon.

Kiittäisin hyvästä neuvosta.