Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies innoissaan uudesta tuttavuudesta

Vierailija
28.05.2018 |

Joku aivan randomi muija josta jaksoi koko illan hehkuttaa.
No olipas mukavakin, kun oluen oli tarjonnut, ja kuulemma hauskakin.
Ilmanko hokee, että kaipaisi vapaaviikonlopun ilman minua ja lastamme :/

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hanki lastenvahti ja lähde miehen kanssa sinne lähiräkälään. Yleensä nämä pubiruusut on innoissaan uusista miehistä mutta vaimon läsnäolo saa todellisen luonteen paljastumaan.

Vierailija
2/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heidän häitä tanssitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet turvannut selustasi eron varalle?

Vierailija
4/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työpaikka ja säästössä jonkin verran. Olen säästänyt jo vuosia, sinkkuna olosta saakka.

Hyvin tulen pärjäämään jos ero tulee.

Vierailija
5/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työpaikka ja säästössä jonkin verran. Olen säästänyt jo vuosia, sinkkuna olosta saakka.

Hyvin tulen pärjäämään jos ero tulee.

Toivottavasti teillä on avoehto, kun olet säästänyt.

Vierailija
6/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat myös tavata tuon naisen, käy tsekkaamassa mikä on homman nimi. Sillehän ei voi mitään, jos tuo pubiruusu on miehesi mielestä sinua parempi.

Vierailija
7/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies innostuu aina toisista miehistä. Ei koskaan naisista.

Vierailija
8/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tämän naisen nähnyt enkä yhtään ymmärrä mitä hehkutettavaa siinä on.

Mies ihmetteli miksi en ollu yhtä innoissaan. Sitten tuli se vakio: enkö saa tutustua uusiin ihmisiin?

Joo, saa, mutta mikä hehkuttamisen arvoinen asia moinen on ylipäätänsä. En käsitä.

AP

Vierailija
9/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen tämän naisen nähnyt enkä yhtään ymmärrä mitä hehkutettavaa siinä on.

Mies ihmetteli miksi en ollu yhtä innoissaan. Sitten tuli se vakio: enkö saa tutustua uusiin ihmisiin?

Joo, saa, mutta mikä hehkuttamisen arvoinen asia moinen on ylipäätänsä. En käsitä.

AP

No se on ihastunut ja se menee ohi. Meillä mies ihastuu miehiin ja viime kesänä oli eräs episodi mutta se meni ohi.

Vierailija
10/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, täys kusipää äijä jos hehkuttaa toista naista! Tuollaista äijää en kattelis enää päivääkään ,hyi hitto! Ei omaa mitään käytöstapoja eikä todellakaan ole mikään herrasmies!

Vierailija
11/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kovin nuori vai muuten vain vouhake?

Vierailija
12/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ihastunut muihin miehiin, mutta eipä olisi tullut mieleen koskaan hehkuttaa heitä omalle miehelleni. Olen vain odotellut ihastumisten menevän ohi, ja ehkä vähän nauttinutkin tunteesta.

Vierailija
13/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vouhake tuntuu olevan. Mun aika menisi kyllä hukkaan tuollaisen miehen kanssa kun parisuhteeseen sekotettaisiin uusia ihastuksia ja vertailtaisiin onko vielä tsäänssejä muuallakin, turhaa pelleilyä. Jos olet yhden valinnut niin pysy valinnassa tai vaihda. Mitä pelleilyä se on et toikin kiinnostaa ja vielä tuo. Jos on houkutuksille altis niin pitääkö sitä vielä typeräkin olla ja toitottaa ihastustaan puolisolle? Leikkiä vaan ja uusiin ihmisiin tutustumista, joopa joo.

Muutenkaan en mielly minäminäminä ihmisiin tai kovin ulkonäkökeskeisiin ihmisiin, tai ihmisiin, jotka kaipaavat koko ajan kehuja.

No, minulla on komea mies, jolle se ensimmäinen valittu vaihtoehto on paras eikä se vaihtamalla parane. Itse ihastun vain harvoin ja sitten se onkin siinä. Helpompaa kun ei tarvitse säätää, näillä valinnoilla mennään.

Vierailija
14/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies kovin nuori vai muuten vain vouhake?

Lähenee 40ntä.

AP

Vierailija
15/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hehkuta ja kehuskele jollain kaverilla. Tai millään muullakaan asialla.

AP

Vierailija
16/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin hakemaan ratkaisua kolmen kimpasta.

Vierailija
17/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, täys kusipää äijä jos hehkuttaa toista naista! Tuollaista äijää en kattelis enää päivääkään ,hyi hitto! Ei omaa mitään käytöstapoja eikä todellakaan ole mikään herrasmies!

Se on just näin, myös toisinpäin. Jos mulle naiseni alkais tollasta esittämään, niin ero tulisi siltä seisomalta. Vähän kyllä laittaa epäilyttään ap:n avaus, noin urpoja ei kyllä heti uskoisi olevan olemassa.

Vierailija
18/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin hieno henkilö, niin EHDOTTOMASTI haluat myös itse tavata näin mahtavan tyypin!

Siinähän voit sitten käydä jo arvioimassa samalla, että onko ihan aidosti vaan kaveri vai onko jotain muutakin meneillään.

Tosin itse pitäisin älyttömän tahdittomana jos mies tekisi noin minulle ja saattaisin jo siinä tilanteessa vähän ärähtää, toisaalta taas, parempi että kertoo ja luottaa sinuun niin että uskaltaa kertoa?

Vierailija
19/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin hieno henkilö, niin EHDOTTOMASTI haluat myös itse tavata näin mahtavan tyypin!

Siinähän voit sitten käydä jo arvioimassa samalla, että onko ihan aidosti vaan kaveri vai onko jotain muutakin meneillään.

Tosin itse pitäisin älyttömän tahdittomana jos mies tekisi noin minulle ja saattaisin jo siinä tilanteessa vähän ärähtää, toisaalta taas, parempi että kertoo ja luottaa sinuun niin että uskaltaa kertoa?

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Olis varmaan pitänyt hihkua "jee miten mahtavaa, haluut varmaan pannakin sitä jippii"??? Tuskin itsekään innostuisi jos hehkuttelisin jotain tyyppiä sille -.-

AP

Vierailija
20/151 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies on kiinnostunut sen naisen emättimestä. Ehkä onkin jo tehnyt lähempää tuttavuutta sen kanssa.