Mies innoissaan uudesta tuttavuudesta
Joku aivan randomi muija josta jaksoi koko illan hehkuttaa.
No olipas mukavakin, kun oluen oli tarjonnut, ja kuulemma hauskakin.
Ilmanko hokee, että kaipaisi vapaaviikonlopun ilman minua ja lastamme :/
Kommentit (151)
Vakuuttelee ettei ole kiinnostunut todella hanakasti. Alkoi kääntää asiaa siten, että aivan turhaan olen mustis ja turhasta olen suuttunut.
Ei vaikuttanut kovinkaan tyytyväiseltä, kun sanoin etten hyväksy heidän instakaveruuttaan lainkaan, joten itse lopetti seuraamisen.
Ihme lässytystä "enkö saa tutustua uusiin ihmisiin ja saa olla uusia kavereita?"
Kun taas vastaavasti ei hyväksy minun hankkivan uusia kavereita.
Itse olen kaiken aikaa kaksin vauvan kanssa ja olisi ollut mukava saada uusi kaveri, joka on myöskin äiti ja vauvat melkein saman ikäiset. Se yhteys vain hiipui loppujen lopuksi pois.
Itse on mustasukkainen, jos joku kaverini jonka olen tuntenut 15 vuotta tykkää jostain kuvastani, itsehän ei itse asiassa tykkää mistään eikä sydämiä jakele mun päivityksiin, kuten edeltäjilleni on tehnyt. Ja tekee edelleen.
AP
Itse myös sain huomata että miehellä on uusi " ystävä" nyt kun laskettuun aikaan on vain muutama päivä aikaa. Tuli vain mieleen että varmistelee seksiä ja uutta suhdettakin kenties. Viime yönä jäi sohvalle viestittelemään "kaverin" kanssa ja kuulemma ihan huomaamatta meni neljä tuntia kun on niin kiinnostava ja älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös sain huomata että miehellä on uusi " ystävä" nyt kun laskettuun aikaan on vain muutama päivä aikaa. Tuli vain mieleen että varmistelee seksiä ja uutta suhdettakin kenties. Viime yönä jäi sohvalle viestittelemään "kaverin" kanssa ja kuulemma ihan huomaamatta meni neljä tuntia kun on niin kiinnostava ja älykäs nainen.
Onhan se selvää, että älykäs nainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ohiksena, että kirjoittajan mies ei kyllä miltään älyn jättiläiseltä vaikuta itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ohiksena, että kirjoittajan mies ei kyllä miltään älyn jättiläiseltä vaikuta itsekään.
Näinhän asian on pakko olla, kun random palstailija katkeran naisen kirjoittaman ehdottoman objektiivisen vuodatuksen perusteella niin toteaa.
Miksi edes moni on parisuhteessa, kun kumminkin pitää omaa egoaan pönkittää muiden huomion saannilla ja säätää kumppaninsa selän takana?
Tälläiset ihmiset ansaitsisivat olla lopun ikäänsä yksin eikä satuttamassa muita kuin itseään.
Lapsivapaalla oltiin ja mies kielsi sitten baarissa suutelemasta häntä ettei uskottavuus mene. Wtf?
Ei ennen haitannut yhtään ja nyt sitten tuntuu haittaavan aivan kaikki.
Tämä on selkeästi yksipuolinen suhde. Mä lähden menemään..
Apb
Minullakin on kokemusta tilanteesta, jossa mies alkoi viettää aikaa ja autella uutta tuttavuuttaan enemmän kuin minua/minun kanssani. Ja noi samat repliikit ja mykkäkoulut ja että olethan sinäkin sen ja tän kanssa. Ja sellainen valtava innostus tästä ihmisestä puhuttaessa ja aina puuttuessani jotenkin aiheeseen siitä tuli valtava riita.
Ap, tsemppiä. Kokeile vielä sitä viimeistä narua - miehen vastuunottoa omasta lapsestaan ja lapsen ehjästä kasvuympäristöstä. Joskus on aikoja, jolloin mennään tahdolla. Toisaalta mieshän on juuri siksi keksinyt autettavakseen tämän naisen, koska haluaa paeta kodin kasvanutta tarvetta häntä kohtaan.
Jos mies ei tiputa naista elämästään, ette saa asioitanne selvitetttyä muuta kuin eroamalla.
Vierailija kirjoitti:
Mammat vouhottaa kun maailma ei pyörikään heidän ympärillään :D Meidän suhteessa saa ihan vapaasti viettää aikaa muidenkin ihmisten kanssa. Ja jopa kertoa heistä.
Niin meilläkin sai 22 vuotta. Sitten tuli se tuttavuus, joka rikkoi meidän välit (teki ilmeiseksi sen, että meidän väleihin oli tullut jotain vikaa). Teillä on tähän asti mennyt kaikki kuten pitääkin, jos ap:lla kakka iski tuulettimeen nopeammin kuin teillä tai jollain toisella, ei se ole mikään ilkkumisen paikka.
Aivan hyvä suhde mielestäni. Vauvapalstalta olen kuitenkin oppinut, että taloudellinen tulevaisuus ei voi olla parisuhteen varassa vaan että miehellä pitää olla omiakin varoja. Jos vaikka nainen päättää yhtäkkiä vaihtaa vanhempaan.