Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?
Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?
Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Pakit tuli tännekin miehen flirtistä huolimatta. En silti ole katkeroitunut, sillä eihän tunteita voi pakottaa.
En silti voi ymmärtää miehiä jotka väittävät, että naisen ei tarvitse edes yrittää. Tunnen paljon naisia jotka ovat ikisinkkuja. Osa tahtomattaan, osa ihan vapaasta tahdosta.
Jos nainen on saanut pakit, on kynnys seuraavaan aloitteeseen aika korkea.
Mitäpä luulet, että ne pakit aiheuttaa miehelle? Meinaatko että olisi jotenkin helpompaa?
M35
Vierailija kirjoitti:
Lähestykää te miehetkin muita kuin kauneinta viittä prosenttia, niin onnistuu. Tai jos muut kuin missit lähestyy, älkää antako pakkeja.
Itse olen lähestynyt ihan tavallisia, mutta omasta mielestäni viehättäviä naisia. Nykyään ei enää tule lähestyttyä ketään. Tehkööt naiset vuorostaan aloitteen jos kiinnostaa.
M35
Joka kerta olen saanut pakit, suomalaisilta ja jopa turkilaiselta ja afrikan pojalta. Samoin kaikki poikaystäväni ovat jättäneet minut toisen naien takia. Olen 165 pitkä , paino noin 55 kg, c-kupp, vihreät voimakkaat silmät ja vaaleat hoikset.. Ehkä syy on ohuet hiukseni (tyypillinen suomalainen ohut hiuslaatu) tai hampaani jotka ei kunnolla näy kun hymyilen. Ruumiini on tanssin ja ratsastuksen muovaama vuosien ajan. Joskus minua on sanottu jopa kauniiksi ja karismaattiseksi. Itsekin ihmettelen että mikä on kun en kelpaa. Enää en oikein uskalla yrittää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakit tuli tännekin miehen flirtistä huolimatta. En silti ole katkeroitunut, sillä eihän tunteita voi pakottaa.
En silti voi ymmärtää miehiä jotka väittävät, että naisen ei tarvitse edes yrittää. Tunnen paljon naisia jotka ovat ikisinkkuja. Osa tahtomattaan, osa ihan vapaasta tahdosta.
Jos nainen on saanut pakit, on kynnys seuraavaan aloitteeseen aika korkea.
Mitäpä luulet, että ne pakit aiheuttaa miehelle? Meinaatko että olisi jotenkin helpompaa?
M35
Niinpä, kukaan ei halua tulla torjutuksi, ei ole sukupuolisesti eroa. Jos on olematon itsetunto, asiasta ei meinaa päästä eteenpäin, mutta sekin koskee molempia sukupuolia.
Onneksi ainakin koulutetummat nuoret naiset ymmärtävät nykyään olla itsekin aktiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun olen itse ilmaissut kiinnostukseni, on tullut pakit. Olen 42, näin on käynyt n. 10 kertaa elämässä.
Miesihailijoita on kuitenkin riittänyt ja mulla on ollut 3 vakavaa suhdetta hyvien miesten kanssa. Tämän perusteella olen sitä mieltä, että miehet ei halua naisten tekevän aloitteita.
Väärin päättelet.
Miehet rakastavat aloitteellisia naisia mutta eivät epäviehättäviä sellaisia.
Älkää lähestykö niitä kaikista halutuimpia miehiä.
Minua henkilökohtaisesti ei kiinnosta se, ketä joku toinen nainen pitää haluttuna. Olen lähestynyt niitä miehiä, joista itse olen pitänyt, enkä välttämättä ketään heistä kuvailisi minään adoniksena. En yleensäkään viehäty ns. mallin näköisistä miehistä, vaan kaikki ovat olleet aika tavallisia, mutta joilla on ollut luonteessa jotain mikä on saanut heidät kiinnostaviksi. En ole käynyt kyselemässä että montako naista ketäkin himoitsee. Pakit olen aina saanut kovin kohteliaasti, mutta kuitenkin selkeästi ilmastuna etteivät nämä miehet ole olleet minusta kiinnostuneita. Eli ehkä olen sitten vain niin epäviehättävä, ettei minusta ole muuta kuin kaveriksi :)
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta olen saanut pakit, suomalaisilta ja jopa turkilaiselta ja afrikan pojalta. Samoin kaikki poikaystäväni ovat jättäneet minut toisen naien takia. Olen 165 pitkä , paino noin 55 kg, c-kupp, vihreät voimakkaat silmät ja vaaleat hoikset.. Ehkä syy on ohuet hiukseni (tyypillinen suomalainen ohut hiuslaatu) tai hampaani jotka ei kunnolla näy kun hymyilen. Ruumiini on tanssin ja ratsastuksen muovaama vuosien ajan. Joskus minua on sanottu jopa kauniiksi ja karismaattiseksi. Itsekin ihmettelen että mikä on kun en kelpaa. Enää en oikein uskalla yrittää ketään.
Ja ehkäpä ongelma ei ole hiukset tai hampaat, vaan pinnallisuus, tuossa on lueteltu pelkkää pintaa. Jos ei uskalla edes yrittää, onko kyllin aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestykää te miehetkin muita kuin kauneinta viittä prosenttia, niin onnistuu. Tai jos muut kuin missit lähestyy, älkää antako pakkeja.
Itse olen lähestynyt ihan tavallisia, mutta omasta mielestäni viehättäviä naisia. Nykyään ei enää tule lähestyttyä ketään. Tehkööt naiset vuorostaan aloitteen jos kiinnostaa.
M35
Joo luovuttaminen auttaakin asiaa. Siis huonoissa elokuvissa ,ei oikeassa elämässä.
Vaan omapa on valinta. Mutta jos sinulla on oikeus tehdä noin, sillä potentiaalisella naisella on ihan sama oikeus odottaa että sinä teet aloitteen. Olkaa sitten yksin, jos se tekee onnelliseksi.
Minä en ymmärrä että mitä väliä sillä on kumpi tekee aloitteen? Ei tarvitse kosia ventovierasta suuren ihmisjoukon keskellä, voi ihan vaan kysäistä lähteekö kahville. Ellei lähde, niin entä sitten, mitä hirveää tuossa on tapahtunut?
En jaksa muistaa, mutta monelta. Kuten nro 61 jo kirjoitti, varsin monesta miehestä ei pysty mitenkään päättelemään, onko tämä jo varattu tai vasta ihastunut johonkin naiseen. Kaikki eivät edes pidä sormuksia, vaikka olisivat kihloissa tai naimisissakin. Pakkeja on tullut muiltakin miehiltä kuin vain varatuilta. Paljon on kuitenkin ollut niitäkin, joilta ei ole tullut pakkeja Ja pakkeina pidän tässä yhteydessä sitä, ettei mies halua alkaa lainkaan juttelemaan tai ei halua tavata toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitonen111 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.
No, en ole kelvannut kaikille vaikka hoikka ollut aina, 170cm ja nätti. Mikä sitten pyörinyt pakkien antajien päässä jos kaikki kelpaa?
Liian pitkä keskimittaiselle tavismiehelle.
Keskimittainen on 180cm, kuinka kääpiöitä haet tai olet?
Missiraja on kai 172 cm, yleensä ovat pitempiä. No, jääkiekkoilijatkaan eivät yleensä ole hobitteja.
Nuorten miesten keskimitta jollain alueilla voi olla tuo 180 cm, mutta koko maan ja ikäryhmien on alle, n. 178 cm. Siihen ei kovin korkeita korkkareita tarvitse, että 8 cm ero katoaa. Ja tunnetustihan naiset laittaa aina korkkarit jalkaan kun lähtee viihteelle.
Mitä sitten? Itse deittailin jonkun aikaa naista joka oli korkeat korot jalassa varmaankin luokkaa 25cm pidempi kuin minä (olen 169cm) . Ei ollut kummallekaan mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Joo luovuttaminen auttaakin asiaa. Siis huonoissa elokuvissa ,ei oikeassa elämässä.
Vaan omapa on valinta. Mutta jos sinulla on oikeus tehdä noin, sillä potentiaalisella naisella on ihan sama oikeus odottaa että sinä teet aloitteen. Olkaa sitten yksin, jos se tekee onnelliseksi.
Minä en ymmärrä että mitä väliä sillä on kumpi tekee aloitteen? Ei tarvitse kosia ventovierasta suuren ihmisjoukon keskellä, voi ihan vaan kysäistä lähteekö kahville. Ellei lähde, niin entä sitten, mitä hirveää tuossa on tapahtunut?
Sitä kun tarpeeksi monesti saa pakit niin kynnys kasvaa koko ajan. Lopulta se kynnys on sellainen, että tietää jo valmiiksi mikä on lopputulos joten lopettaa koko homman.
Ihan samalla tavalla se nainenkin voi tehdä kuten minä. Tiedostan sen ja niinhän suurinosa naisista tekeekin.
M35
Tuo m35. Huokaus. Joo jos naiset on antaneet sulle pakkeja niin tietty kannattaa lopettaa kaikki lähetyminen ketään naista kohtaan koskaan. Tulkoon pyytämään jos kiinnostaa, vai?
Vinkki: katkeruus ja naisviha ei oo niitä viehättävimpiä ominaisuuksia. Ei myöskään asenne, että naiset olisivat sinulle velkaa jotain - seksiä, kiinnostusta, mitään.
Itse nainen, teen aloitteita, laitan itseni alttiiksi. Viimeksi eilen kun tulin torjutuksi tulin pahalle mielelle ja surulliseksi. Ei sille mitään voi, näin se välillä menee.
Elämä on liian lyhyt että odottaisin juuri Sen Miehen tekevän aloitetta. Jos ei aloitetta kuulu, teen sen itse. Eipä ainakaan tarvitse harmitella jälkeenpäin, että olisiko meillä voinut olla jotain, jos vain olisin uskaltanut. Tässä laittaa itsensä alttiiksi pettymyksille ja torjutuksi tulemiselle. Elämä on. Silti olen iloinen kun kerroin esimerkiksi yhdelle, johon olin todella ihastunut.
Eikä se lopputulos aina ole sama. Loppupeleissähän riittää, jos yksi tosi ihana on kiinnostunut takaisin...
Olen ollut suurimman osan elämästäni pitkissä suhteissa, joten kovin montaa kertaa en ole treffaillut eri miehiä. En yleensä syty miesten tekemistä aloitteista ja haluan tehdä siksi lähestymiseni itse. Pakkeja on tullut jokusen verran, samoin sitten myös onnistumisia, ihan koko sen parinkymmenen vuoden ajalta, mitä olen pojista/miehistä ollut kiinnostunut. Olen perusnätti nainen, en ylipainoinen, en tyhmä tms.
Vierailija kirjoitti:
Tuo m35. Huokaus. Joo jos naiset on antaneet sulle pakkeja niin tietty kannattaa lopettaa kaikki lähetyminen ketään naista kohtaan koskaan. Tulkoon pyytämään jos kiinnostaa, vai?
Vinkki: katkeruus ja naisviha ei oo niitä viehättävimpiä ominaisuuksia. Ei myöskään asenne, että naiset olisivat sinulle velkaa jotain - seksiä, kiinnostusta, mitään.
Itse nainen, teen aloitteita, laitan itseni alttiiksi. Viimeksi eilen kun tulin torjutuksi tulin pahalle mielelle ja surulliseksi. Ei sille mitään voi, näin se välillä menee.
Elämä on liian lyhyt että odottaisin juuri Sen Miehen tekevän aloitetta. Jos ei aloitetta kuulu, teen sen itse. Eipä ainakaan tarvitse harmitella jälkeenpäin, että olisiko meillä voinut olla jotain, jos vain olisin uskaltanut. Tässä laittaa itsensä alttiiksi pettymyksille ja torjutuksi tulemiselle. Elämä on. Silti olen iloinen kun kerroin esimerkiksi yhdelle, johon olin todella ihastunut.
Onko se naisvihaa ja katkeruutta jos en tee enää aloitteita? Ok.
Ja ei, eivät tosiaan ole minulle mitään velkaa. Jokainenhan saa valita kumppaninsa.
M35
No katkeralta sinä kuulostat. :(
Naisviha ja katkeruus -vinkki oli ihan kaikille miehille. Se on valtava turn-off.
Ei muuta kuin lähestymään, jos joku kiinnostaa. Ja samma naisille. N
On tullut. Yleensä siten että on kertonut jollekin olevansa kiinnostunut mutta vastakiinnostusta ei vain ole. Suurin osa ikävuosina 15-20, ehkä sen jälkeen lopetin alotteiden tekemisen jossain määrin.
Oon huomannut kaveripiirini perusteella, et naisetkin voi jakaa karkeasti kolmeen ryhmään:
a) he, jotka eivät lähes koskaan saa pakkeja tai ainakaan eivät ole tuoneet sitä ilmi (yleensä hyvännäköiset, ulkonäköönsä panostavat "A-luokan" naiset, jotka jättävät enemmän kuin tulevat jätetyksi)
b) he, jotka lähes aina saavat pakit tai jäävät muuten helposti yksin (yleensä itsetunto-ongelmien, yli-innokkuuden tai vähäisten sosiaalisten taitojen vuoksi)
c) he, jotka vuorottelevat molemmissa ryhmissä.
Itse koen kuuluvani ryhmään c. Olen kohtuullisen usein ollut se halutumpi osapuoli mutta tullut myös torjutuksi (tai ghostatuksi) vähintään yhtä useasti. Pakkien saaminen on ollut hyvin vahvasti korrelaatiossa painoni, elämäntapojeni ja ulkonäköön panostamiseni kanssa. Naturelli, ei-timmi nainen kelpaa loppujen lopuksi melko harvalle miehelle, hoikka ja laitettu taas lähes kenelle tahansa.
En kuitenkaan ole lannistunut pakkien saamisesta ja jätetyksi tulemisesta vaan saanut uutta motivaatiota kunto- ja tyyliprojektin aloittamiseen. Haluan joku päivä lämäyttää sosiaaliseen mediaan niin kuuman kuvan itsestäni, että ex-deittini itkevät illalla itsensä uneen miettiessään, minkälaisen helmen päästivät menemään. >:)
Olen saanut pakit kaikilta. Enkä ole tavoitellut mitään adoniksia. Toisella oli kaksisuuntainen mielialahäiriö, toisella alkoholiongelma. Yhtä ei kiinnostanut. Treffeillä olen käynyt, miehiä ei ole kiinnostanut.
Tinderissä ei ole miehiä kiinnostanut, matchien kanssa keskustelu loppunut aika lailla ekan lauseen jälkeen.
Baarissa on tullut vastaan lähinnä huoritteluja.
En ole koskaan seurustellut, olen 32v.
Vierailija kirjoitti:
No katkeralta sinä kuulostat. :(
Naisviha ja katkeruus -vinkki oli ihan kaikille miehille. Se on valtava turn-off.
Ei muuta kuin lähestymään, jos joku kiinnostaa. Ja samma naisille. N
En ole omasta mielestäni katkera. Lähinnä pettynyt.
Ihan hyvä vinkki niille ketkä jaksaa vielä yrittää.
M35
No vaikka sellainen hyvä mies, joka on rakastunut toiseen. Ei se lue otsassa, kaikki eivät käytä sormuksia, tai suhde on niin alussa ettei sellaista edes ole.
Aloite on sellainen, josta kohde varmasti ymmärtää, mistä on kyse. Toki jos aloite on hienovarainen ja siihen saa yhtä hienovaraisesti pakit (tyyliin joo olisi kiva käydä kahvilla, mutta kun pitää hakea vaimo hierojalta), on paljon luontevampaa jatkaa yhdessä vaikka kaverina, ei tarvita rautalankaa.