Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?
Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?
Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pakit kaikilta miehiltä joita olen lähestynyt, en lähesty enää. Parempi tasainen elämä sinkkuna kuin jatkuvia pettymyksiä ja torjuntaa.
Tervetuloa miesten maailmaan!
M35
Joka kerta, kun olen itse ilmaissut kiinnostukseni, on tullut pakit. Olen 42, näin on käynyt n. 10 kertaa elämässä.
Miesihailijoita on kuitenkin riittänyt ja mulla on ollut 3 vakavaa suhdetta hyvien miesten kanssa. Tämän perusteella olen sitä mieltä, että miehet ei halua naisten tekevän aloitteita.
Muutaman kerran, ehkä 2-3 kertaa. Syy: liian pienet rinnat.
Ihan totta on.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun olen itse ilmaissut kiinnostukseni, on tullut pakit. Olen 42, näin on käynyt n. 10 kertaa elämässä.
Miesihailijoita on kuitenkin riittänyt ja mulla on ollut 3 vakavaa suhdetta hyvien miesten kanssa. Tämän perusteella olen sitä mieltä, että miehet ei halua naisten tekevän aloitteita.
Väärin päättelet.
Miehet rakastavat aloitteellisia naisia mutta eivät epäviehättäviä sellaisia.
Älkää lähestykö niitä kaikista halutuimpia miehiä.
Olen huomattavasti keskivertoa paremman näköinen nainen. Kaikilta miehiltä, joihin olen koskaan ollut ihastunut, on tullut pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pakit kaikilta miehiltä joita olen lähestynyt, en lähesty enää. Parempi tasainen elämä sinkkuna kuin jatkuvia pettymyksiä ja torjuntaa.
Tervetuloa miesten maailmaan!
M35
Miten olisi ihan ihmisten maailma? Kaikki jotka yrittävät, saavat pakkeja. Ne jotka eivät koskaan edes yritä vaikka suhteen haluaisivat, ovat torveloita. Vähän kun haluaisi työpaikan, mutta ei koskaan hakisi mitään työtä. Tai odottaisi passiivisena, että joku tulee kotoa hakemaan.
Mitkä lasketaan pakeiksi? Lasketaanko ghostaus? Näitä on paljon.
Oon saanut ainakin kahdet kunnon pakit. Pyysin semituttua kundia elokuviin, sain pakit. Toisen kanssa tapailin pari kertaa ja olin korviamyöden rakastunut, mutta miestä ei kiinnostanut enempää.
Oon antanut useammat pakit kuin saanut. Muutama oikea treffipyyntö on tullut, mutta enemmän pitää hätistellä niitä, jotka baarin jälkeen grillillä yrittävät iskeä ketä tahansa naispuolista!
Onhan niitä pakkeja tullut. Nuorena olin nätti ja jälkeenpäin ajatellen tosi hyväkroppainen. Pettymyksiä tuli yksi toisensa perään.
Aikuisiällä myös. Olen muodokas, hiukan pyöreä mutten ylipainoinen, nätti, jotkut väittävät kauniiksi mutta en mielestäni ole, vaan nimenomaan nätti. Olen luonteeltani kiva.
Aikuisena olen ollut rohkeampi aloitteiden kanssa. Olen suoraan kertonut jopa ihastuksestani.
Surullisinta on ollut, jos ensi toinen on kiinnostunut ja sitten kiinnostus on lopahtanut. Siinä kohtaa mietin väkisin, mikä vika minussa on. Näin on kerran käynyt.
Etsin FWB-suhdetta netin kautta ja siinä kävi niin, että mies vain lopetti viestittelemästä ennen kuin kuviakaan oli vaihdettu puhumattakaan, että olisi käyty vaikka kahvilla. Outoa, koska mies haki naista asiaan X, josta pitää eniten, ja minullakin asia X oli se, mistä pidän eniten. No, hänellä oli ehkä monta ehdokasta ja löysi jo jonkun sopivan.
Myös yksi FWB suhde jätti minut, koska hän halusi seurustella, minä en.
Rakkauttahan minäkin elämääni haen. Se ei vaadi mieheltä ns. komeutta, rikkautta tms, niin kuin usein tällä palstalla väitetään. Vaatii kyllä, että ihastun, ja että toinenkin ihastuu minuun.
Tuo aiemmin mainitsemani ihastus on köyhä, minua vanhempi eikä omissa silmissään (eikä ehkä muidenkaan) mitenkään hyvännäköinen tai komea, mutta lähtisin hänen matkaansa, jos hän sormea koukistaisi. Olen ihan heikkona häneen yhä vain. Se asia on surullisempaa kuin mitä tässä kevyesti edes kerron.
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppisenä oli joko niin, että kukaan ei koskaan huomioinut mua millään tavalla tai yleensä olin seinäruusuna, kun kauniimpi kaverini sai aina huomiota.
Muistan kyllä sellaisenkin kerran, kun juttelin jonkun kivan pojan kanssa baarissa. Poika jatkoikin siitä juttelemaan kaverini kanssa ja he kävivät sitten treffeilläkin. Että se siitä. Ei minulla parikymppisenä ollut kummempia kokemuksia kuin että joko olin kuin ilmaa tai sitten tulin torjutuksi.
Tästä tulikin mieleeni aika, kun olin ihastunut erääseen kaveriporukan poikaan. Juteltiin paljon ja mun mielestä oltiin samalla aaltopituudella monesta asiasta. Kuitenkin jokainen illanvietto päättyi siihen, että hän lähti jatkamaan iltaa jonkun toisen kaverimme kanssa :D. Tyyliin juttelemme kaksi tuntia syvällisiä, intensiivisen katsekontaktin kera, jonka jälkeen hän yhtäkkiä kääntyy tuppisuuna istuneen laihan kauniin tytön puoleen ja sanoo että lähdetäänpäs yöpalalle. Että juu kiitos, meni viesti perille :).
Olen siis itsekin hoikka ja ihan kivan näköinen, hän vain ei tykännyt minusta. Minkäs sille mahtaa. Ja näin se on aina mennyt - olen 35v. ikisinkku, koska pakit on tulleet jokaiselta, jota olen ulos kysynyt, ja toisaalta kukaan ei ole kysynyt minua. Mutta ei se mitään, elämä on kivaa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin päättelet.
Miehet rakastavat aloitteellisia naisia mutta eivät epäviehättäviä sellaisia.
Älkää lähestykö niitä kaikista halutuimpia miehiä.
Oletko mies vai nainen?
En ole epäviehättävä, kiinnostuneiden määrästä päätellen elämön aikama sanoisin, että keskivertoa viehättävämpi.
Olen kiinnostunut enemmän persoonallisista ja älykkäistä miehistä kuin salipumppaajista ja komeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomattavasti keskivertoa paremman näköinen nainen. Kaikilta miehiltä, joihin olen koskaan ollut ihastunut, on tullut pakit.
Tämä on totta ja mysteeri. Ehkä miehiltä loppuu itsetunto, kun kaunis nainen tekee aloitteen?
Pakit ei ole tulleet erityisen komeilta, vaan tavallisilta joiden luonteesta tykkäsin. Ei kaikki vähemmän komeat miehet todellakaan ole mitään epätoivoisia ja jokaisen naisen kelpuuttavia.
Sitten on ollut vika tilanteessa, ei ole haluttu esim etäsuhdetta.
Kun lukee näitä, niin vaikuttaa siltä että ihmiset lannistuu liian helposti. Yritin kerran, ei natsannut, nyt elän loppuelämäni yksin.. Eikö se ole just se sinkkuelämän kepeys, että pintapuolisesti tutustutaan ja jos se ei johda mihinkään, niin ei paineita? Onko pakit oikeasti jo se, että joku ei edes halua puhua baarissa siun kanssa? Sitten vaan seuraavan luo jauhaa paskaa. Itse sain varmaan joka toinen kerta pakit, kun kävin jollekin juttelemassa. Lopulta sitten sitten kohtasin tulevan aviomieheni. T. yksi pullukka
Lähestykää te miehetkin muita kuin kauneinta viittä prosenttia, niin onnistuu. Tai jos muut kuin missit lähestyy, älkää antako pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta ja mysteeri. Ehkä miehiltä loppuu itsetunto, kun kaunis nainen tekee aloitteen?
En millään usko tuohon. Luultavasti nainen yliarvioi ulkonäkönsä ja aliarvioit miehen komeuden tason.
Oikeeesti kuka mies sanoo ei jos kaunis nainen pyytäisi kahville :D?
Kai te teette suoria aloitteita eikä tässä ole kyse vain jostain silmänräpyttelyistä?
Niin, kai sitä pelkkää seksiä saisi, paitsi minä en saanut tuolta ihastukseltani edes sitä.
Harvoinhan se osuu niin, että molemmat ihastuvat ja rakastuvat ja syntyy oikein aito parisuhde. Elämä on usein vaikeaa. Surullistakin.
Minulla ei ole koskaan ollut yhdenillansuhteita, joten en osaa arvioida, saisinko kuinka monet pakit, jos lähestyisin miehiä ihan vain puhtaasti seksinhaussa.
Kumpaahan ap muuten tarkoitti? Pakit siinä mielessä, että itse on oikein kiinnostunut ja ihastunut ja toivoisi seurustelusuhdetta, vai että hakee selkeästi vain random seksiä jossain baarissa tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on yleistä, enemminkin niin, että miehillä on ihan samalla tavalla erilainen maku, jonkun mielestä vaalea on kaunista, toisen mielestä eksoottisempi on nätimpi. Yksi tykkää hoikasta, toiselle on tärkeää isot tissit, kolmannelle pituus on tärkeä, ja neljäs tykkää pyöreämmästä.
Ja nuo ovat vain pintaa, ei mieskään syty naisesta jossa ei ole varsinaista vikaa, mutta joka vaan ei häntä sytytä. Sitten jos halutaan jotakin vakavaa, pitää miehenkin ihastua ja rakastua kunnolla.
Itse olin nuorempana arempi ja torjuin kaikki yritykset vain sen takia, etten tiennyt miten edetä ja miehet jollain tavalla pelotti. Parikymppisenä rohkaisin itseni kun olin tarpeeksi katsellut ystävien säätöjä. Jossain vaiheessa myös huomasin, että aika vähälle äksönille jää jos vain odottaa että joku tulee iskemään. Omissa iskuyrityksissä varmaan reilut 50-75 % onnistui. Tosin tähän lukuun voi vaikuttaa se, että muistan onnistumiset paremmin kuin pakit.
No kuule ihan helposti, keskenkasvuinen mies ei ymmärrä ettei hän ole ketään "kaatanut" vaan nainen suostui ihan itse. Ja leveilee sillä jutulla muille keskenkasvuisille, ihan tavallista yläkoulun/amiksen/lukion menoa.
Aikuistuessa sellainen loppuu ja saattaa se juoruilu hävettääkin, mutta edelleen on niin että naisen tekemisiä kytätään ja tuomitaan ihan eri mittareilla, jo yksikin huonosti valittu partneri voi tuoda hooran leiman. Lapset ovat julmia. Ja uskikset, ja monet muut vanhoilliset.
Kyllä naiset saavat pakkeja ihan yhtä paljon, yleensä nainen vaan uskoo ne hienovaraisemmatkin viestit eikä jää inttämään ja vaatimaan perusteluja.