Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?

Uthjolb
28.05.2018 |

Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?

Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut elämäni aikana ottaa kontaktia vain kerran huolella mieheen, ja se oli ensimmäinen poikaystäväni. Menin hänen autoon istumaan ja ilmoitin, etten poistu. No, hän oli innoissaan.

Sen jälkeen olen antanut miesten ottaa kontaktia. Mulla on niin korkea miesmaku, etten viitsi lähteä kokeilemaan. Kuitenkin aika usein olen saanut mitä halunnut, kai flirtilläkin saa houkuteltua miehen paikalle...

Vierailija
22/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitonen111 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.

No, en ole kelvannut kaikille vaikka hoikka ollut aina, 170cm ja nätti. Mikä sitten pyörinyt pakkien antajien päässä jos kaikki kelpaa?

Liian pitkä keskimittaiselle tavismiehelle.

Keskimittainen on 180cm, kuinka kääpiöitä haet tai olet?

Missiraja on kai 172 cm, yleensä ovat pitempiä. No, jääkiekkoilijatkaan eivät yleensä ole hobitteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitonen111 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.

No, en ole kelvannut kaikille vaikka hoikka ollut aina, 170cm ja nätti. Mikä sitten pyörinyt pakkien antajien päässä jos kaikki kelpaa?

Keskimittainen on 180cm, kuinka kääpiöitä haet tai olet?

Missiraja on kai 172 cm, yleensä ovat pitempiä. No, jääkiekkoilijatkaan eivät yleensä ole hobitteja.

Nuorten miesten keskimitta jollain alueilla voi olla tuo 180 cm, mutta koko maan ja ikäryhmien on alle, n. 178 cm. Siihen ei kovin korkeita korkkareita tarvitse, että 8 cm ero katoaa. Ja tunnetustihan naiset laittaa aina korkkarit jalkaan kun lähtee viihteelle.

Vierailija
24/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitonen111 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olleet minua pidempiä☺️

Vierailija
25/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoleen kaikista aloitteistani on tullut miehiltä pakit.

Vierailija
26/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoleen kaikista aloitteistani on tullut miehiltä pakit.

Vierailija
27/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut, suoraan ehdottamalla ja enemmän siten epäsuorasti. Enkä ole lihava tai ruma, vaan miehet ovat erilaisia ja heillä on erilaisia makuja ja elämäntilanteita. Ei siinä ole mitään erikoista, normaali ihminen kestää sen ettei kaikki ole hänestä kiinnostuneet, kuten normaali ihminenkään ei ole kaikista.

Vierailija
28/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lasketaan pakeiksi? Olen vuosikymmenien aikana nettideiteillä tehnyt kymmeniä aloitteita ottamalla ensimmäisenä yhteyttä kiinnostavaan mieheen ja monta kertaa jäänyt ilman vastausta. Joskus on tullut kohtelias vastaus, josta on heti paistanut läpi kiinnostumattomuus ja yhteydenpito onkin sitten loppunut lyhyeen. Yökerhoissa ja baareissa olen lukemattomia kertoja yrittänyt saada katsekontaktin ja flirtin johonkin mieheen ilman vastakaikua. Ei tulisi mieleenikään mennä tyrkyttämään itseäni sen enempää. Ja sitten on ollut tapailu- ja parisuhteita, jotka mies on pannut poikki, kai nekin voi laskea pakeiksi?

Vierailija
29/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, mistä tulee ajatus että miehille kelpaa kaikki. Ainakin olen nähnyt mun tyttökavareista ettei ne miehet ketkä on kiinnostunut minusta ei ole sitä mun kavereista suurin piirtein. Juuri mun lapsuusystävät , yksi on ollut ylipainoinen ja tosi huono kroppa muutenki ja huono ryhti. Kasvot on muuten aika nätit ja söpö mutta ei kukaan oo kiinnostunut hänestä mun tuntemaan miesporrukassa hänestä. Tosi pieni paikka oli kans missä asutiin silloin. Myös mun paras ystävä, edes mun ex-poikaystävä sanoi ettei mun tämä kaveri oo milloin tavalla fyysisesti viehättävä. On tiedenkin mulla nättejä kavereita mutta en sanois että kaikille aina kelpaa. Totta kai seksin mielessä ne nätit kelpaa. Itse en ole saanut pakkeja kun olen tehnyt aloitteen. Mutta pakkeja olen saanut seurustelumielessä :( tosi pahalta tuntunut jos ei ihastumiskohde ei tunne samaa.

Vierailija
30/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut, olen aktiivinen aloitteentekijä ja kyllähän näitä pakkeja on tullut. Miehet aistivat epätoivon, samoin kuin työpaikan haussa.

Vierailija
31/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu muiden miesten puolesta, Normaalille miehelle ei todellakaan kelpaa kuka vain.

Vierailija
32/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M352018 kirjoitti:

Tavallinen nainen menee huutaen kaupaksi kunhan ei ole lihava. Lihavuuteen se yleensä toppa jos johonkin. Toinen vielä huonompi juttu on sitten susiruma naama, karvaisuus tai luotaantyöntävä luonne ja/tai tyhmyys.

Kuinka pitkä kokemus sinulla on tavallisena naisena olemisesta? Minulla aika pitkä. Olin 160/52 (pitkät hiukset, tavalliset kasvot) silloin, kun baareissa ja yökerhoissa kävin, ja hyvin usein "hävisin" kilpailun miesten kiinnostuksesta niille naisille, jotka olivat kauniimpia. Ja joo, todellakin olin kiinnostunut vain niistä miehistä, jotka herättivät huomioni/kiinnostukseni, en siitä että saisin mukaani kenet tahansa. Yksin liikkeellä olevat pöydissään murjottavat tai epätoivoisina kehää kiertävät epäsosiaaliset miehet eivät todellakaan kiinnostaneet.

Vierailija
33/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen olen saanut, kenet olen halunnut. Tai yhden kerran taisin jäädä toiseksi, mutta kyseessä olikin vakipano - ei ollut enään tuon jälkeen, kun huomasin että toimii vain niin päin että jos mies haluaa. Tosin pokattuja miehiä ei ole ollut kuin ehkä viisi. Muodokas, siedettävän näköinen, pitkätukkainen nainen.

Vierailija
34/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aloite, yhdet pakit. Muissa tapauksissa ei ole oikein ollut selkeää aloitetta kummaltakaan puolelta, vaan asiat ovat vaan ajautuneet "itsekseen" siihen, että on päädytty parisuhteeseen. Kuulostaa kyllä kummalliselta itsestäkin.

Vierailija
35/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monelta, ja vähemmistöön jää ne kerrat, kun pakit ei olleet tahallista nöyryytystä.

Vierailija
36/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu muiden miesten puolesta, Normaalille miehelle ei todellakaan kelpaa kuka vain.

Miehet kuitenkin kelpuuttaavat löysemmillä kriteereillä ehdokkaat kuin naiset. Naisilla on tiukka seula myös siinä mitä tulee toisten naisten ulkonäköön ja kuka on kaunis. On oltava Grace Kelly tmv. ennenkuin nainen voi kutsua kauniiksi.

Vierailija
37/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuitenkin kelpuuttaavat löysemmillä kriteereillä ehdokkaat kuin naiset. Naisilla on tiukka seula myös siinä mitä tulee toisten naisten ulkonäköön ja kuka on kaunis. On oltava Grace Kelly tmv. ennenkuin nainen voi kutsua kauniiksi.

No eivät kelpuuta, tai korkeintaan kertapatjaksi voi päästä. Riskillä että kun nainen ei oikeasti kiinnosta, hänen maineensa voidaan vielä pilata pahasti sillä kertapatjaksi "pääsemisellä". Niin että ei ole naisilla yhtään sen helpompaa.

Vierailija
38/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Ensinnäkään netin ja tinderin ulkopuolella ihmiset eivät puhu koko ajan jostain ihmeen kriteereistä vaan kiinnostus joko syntyy tai ei synny. Toiseksi ainakin niillä miehillä, joiden kanssa itse olen ollut (ja jonka kanssa olen parhaillaan) parisuhteessa, on kyllä ollut odotuksia tulevalle elämänkumppanille vähintään yhtä paljon kuin itselläni. Ei yhdellekään heistä olisi pitemmän päälle riittänyt vain hoikka nainen siedettävällä naamalla ja mukavalla luonteella vaan kyllä siinä on molemmat osapuolet halunneet tutustua myös toisen arvomaailmaan, ajankäyttöön, sosiaalisuuteen jne jne. Ja osan kanssa on aika pian huomattukin, että yhteen ei sovita. Osan kanssa juttu on toiminut jopa 1-3 vuotta, mutta kun kiihkein rakastumisvaihe on ollut ohi niin on ollut pakko myöntää, että ei ole halua edetä yhteisen arjen jakamiseen.

Vierailija
39/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät kelpuuta, tai korkeintaan kertapatjaksi voi päästä. Riskillä että kun nainen ei oikeasti kiinnosta, hänen maineensa voidaan vielä pilata pahasti sillä kertapatjaksi "pääsemisellä". Niin että ei ole naisilla yhtään sen helpompaa.

Miten naisen maine saadaan pilattua olemalla tai tässä tilanteessa paremminkin ajautumalla kertapatjaksi? Nainenhan halusi. Mieshän se ajoi ihan itse itsensä kertapatjaksi.

Vierailija
40/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit tuli tännekin miehen flirtistä huolimatta. En silti ole katkeroitunut, sillä eihän tunteita voi pakottaa.

En silti voi ymmärtää miehiä jotka väittävät, että naisen ei tarvitse edes yrittää. Tunnen paljon naisia jotka ovat ikisinkkuja. Osa tahtomattaan, osa ihan vapaasta tahdosta.

Jos nainen on saanut pakit, on kynnys seuraavaan aloitteeseen aika korkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme