Siis lähettääkö oikeasti joku vielä viestejä ilman hymiöitä???
Olen viestitellyt yhden miehen kanssa, eikä hän käytä viesteissään mitään hymiöitä. Viestit tuntuvat todella kolkoilta näin kirjoitettuina. :(
Siis tekeekö miehet näin enemmänkin??
Kommentit (32)
Hymiöiden ja emojien liiallinen käyttö ketoo vain puutteista verbaalisissa taidoissa. Hyvä kirjoittaja osaa kyllä ilmaista itseään ihan sanoin.
"Hyvää yötä" on kaunis, rauhallinen, vähäeleinen ja konstailematon toivotus.
"Hyvää yötä" +kasa hymöitä ja sydämiä tuntuu minusta makeilevalta, teennäiseltä, liioittelevalta ja typerältä.
Olen mis joka ei käytä hymiöitä. - Luotan, että vastaanottaja saa tekstivististäni selvän ja ymmärtää olennaisen kirjoittamastani. - Ja hyväksyy sen, ettei tekstini ole aina kieliopillisesti jokaista välimerkkiä myöten oikein.
Olen mis joka ei käytä hymiöitä. - Luotan, että vastaanottaja saa tekstivististäni selvän ja ymmärtää olennaisen kirjoittamastani. - Ja hyväksyy sen, ettei tekstini ole aina kieliopillisesti jokaista välimerkkiä myöten oikein.
Vierailija kirjoitti:
Esim. laitoin hänelle hyvän yön toivotukset hymyjen ja sydämien kera. Hän vastasi pelkkää hyvää yötä. Aivan kuin olisi sanonut haista p...a!
Ap
Toivotti sentään hyvää yötä,omani on vielä tylympi,aina vaan "öitä!" eikä todellakaan hymiöitä 😄 Siihen tottuu, ei lepertele livenäkään, muuten aivan täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni emojit ja hymiöt ovat typeriä. Varsinkin jos niitä laittaa useamman samanlaisen peräkkäin.
Ihan kiva mielipide.
Minusta ne taas ovat superkivoja.
🌞😊🤸♂️☃️❄👍🏈🏒🥇
Luolakirjoitusta esihistorian aamuhämäristä. Nykyihminen taitaa verbaliikan ja hyödyntää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän aina joka viestissä jos tykkään jostain naisesta. Luulen tosin, että se luo kuvan needy miehestä.
Mun ihastus laittaa melkein joka viestiin emojin, tykkääköhän sekin musta :D
Kun joku laittaa pelkän peukun viestiin, mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun joku laittaa pelkän peukun viestiin, mitä se tarkoittaa?
"ok" tai "hyvä homma!"
Siis Instagramissa