Saako armeijasta vapautuksen jos on todella ylipainoinen?
Pitäiskö mun alkaa syödä aivan kauheasti? Tällä hetkellä olen lievästi alipainoinen. Vuosi aikaa ennen armeijaa.
Kommentit (34)
Ei saa. Olen nähnyt lihavia poikia asepuvussa.
Mikset hanki vapautusta mt-syistä? Hieman helpompaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua nyt taas?
Täh? Mitä? Taas? Oliko täällä juuri tällänen samanlainen keskustelu?
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki vapautusta mt-syistä? Hieman helpompaa :D
Kuinka?
Laihduta. Ei sinne oteta alipainoisia.
Menet hakemaan itsellesi masennusdiagnoosin. Varmaan helpon tapa päästä eroon armeijasta, valtio säästää niin ei sinne oteta ketään joka voidaan jättää ottamatta.
Kirjoita, että olet kokeillut LSD huumetta niin saat vapautuksen armeijasta. Armeija ei ota LSD:n käyttäjiä riveihin koska LSD:stä saattaa tulla hallusinaatioita vuosia käytön jälkeen. Jo yksi käyttökerta riittää saamaan vapautuksen.
Ylipainoisia käytetään harjoitusmaaleina. Helpompi osua.
Reilusti ylipainoa niin saa lykkäystä, ja jos (kun) paino ei alene, niin lopulta saa vapautuksen.
Jospa sit ihan siviilipalvelukseen menisit? Ei tartte hullun paprujakaan hommata.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita, että olet kokeillut LSD huumetta niin saat vapautuksen armeijasta. Armeija ei ota LSD:n käyttäjiä riveihin koska LSD:stä saattaa tulla hallusinaatioita vuosia käytön jälkeen. Jo yksi käyttökerta riittää saamaan vapautuksen.
Päivän annos ehtaa tornihuhua. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa kyllä kaikkien aikojen helpoimmalta tavalta saada vapautus, ylivoimaisesti.
Hanki joku vamma joka estää "normaalin elämän". Esim. itseltäni on amputoitu 3 sormea toisesta kädestä tapaturman vuoksi. Ei olisi mitään asiaa armeijaan näillä käsillä.
Mikset mene sivariin? Saat arvokasta työkokemusta. Tiedän tyyppejä, jotka ovat olleet mm. lehden toimituksessa ja kirjastossa sivarin aikana töissä. Kotiin pääsee joka ilta ja työt ovat kevyitä ja mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sit ihan siviilipalvelukseen menisit? Ei tartte hullun paprujakaan hommata.
Sivariin? Huh, en kyllä mee! Homot menee sivariin.
Todella reilusta ylipainosta saa vapautuksen, muuten voi saada lykkäyksen. Olen lukenut netistä joskus, että painoindeksi 35 olisi raja, jossa lykkäystä aletaan harkita, mutta tämä ei sitten ole mitään varmaa tai välttämättä edes kuranttia tietoa.
Käytännössä armeijassa on myös erittäin pulleita poikia. Heille koetetaan räätälöidä mahdollisimman paljon lisäliikuntaa iltaisin.
Itse muuten pudotin armeijassa painoani 100kg -> 80kg ja tulin ulos normaalipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tosiäijät etsii keinoja miten livistää koko asevelvollisuudesta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tosiäijät etsii keinoja miten livistää koko asevelvollisuudesta pois?
JOO =)
Vähän liian kalliksi tulisi kyllä omalle terveydellesi onnistua pilaamaan se ja kuntosi kokonaan -asevelvollisuuden välttämiseksi...
Eihän, hyvänen aika, tarvita kuin yksi hyvän, suotuisan ja sinulle (vaikka vähänkin) myötämielisen psykiatrin lausunto, niin sinua ei välttämättä pakoteta edes mihinkään siviilipalvelukseenkaan.
Sen minä tekisin,että sellaisen lausunnon joltain 'kallonkutistajalta' (eli siis psykiatrilta)sinuna hakisin.
Niin minun muuten itsekin olisi aikanani pitänyt vain tehdä, mutta hölmöyksissänihän minä hullu silloin kävin armeijan.
Ei mitään järkeä.
Minusta ei ollut mitään hyötyä siellä kenellekään, eikä siellä pakolla 'lusmuillusta' ja siellä tuhlatusta ajasta ollut minulle omassa elämässäni yhtään mitään ammatillista tai muutakaan hyötyä.
Ihan hukkaan meni siis, se aika minulta.
Nyt voin vain kehoittaa muita, sinuakin, ap. : älkää menkö, olkaa te viisaampia kuin minä silloin.
Mitä vittua nyt taas?