Perustin Tinderiin kaksi profiilia - toisessa profiilikuva oli omani, toisessa kaverini
Olemme samanikäisiä. Asetin molempiin profiileihin ikähaarukaksi 18-35. Pidin profiileita toiminnassa vuorokauden verran, jonka aikana selasin läpi 400 vastaantulevaa naiskäyttäjien profiilia ja tykkäsin kaikista. Kaverini kuvalla varustetulla profiililla sain yhden mätsin, joka oli 21v nainen. Omalla kuvallani varustetulla profiililla sain niinikään yhden mätsin, tällä kertaa 19v naisen kanssa.
Kommentit (46)
Itsekin olen saanut tinderissä epäilyttävän vähän mätsejä viime aikoina. Toimiikohan se ihan oikein?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen saanut tinderissä epäilyttävän vähän mätsejä viime aikoina. Toimiikohan se ihan oikein?
Ei mullekkaan tule mätsejä. Taitaa vaan johtua naamasta.
M35
Tinderissa ei ole keskitasoa. On vain komeita miehiä jotka saavat helvetisti työstettävää sarkaa ja sitten rumia jotka eivät saa kuin murusia pöydältä.
Jos pyyhkii kaiken oikealle, oma profiili näkyy vain pienelle osalle koska algoritmi.
Pitää pyyhkiä myös vasemmalle, jotta oma profiili saisi näyttökertoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyyhkii kaiken oikealle, oma profiili näkyy vain pienelle osalle koska algoritmi.
Toimiikohan se näin? Itse pyyhkäisin vasemmalle kaikki "kauniit" naiset ja sellaiset, joiden kuvittelin saavan paljon tykkäyksiä ja oikealle muut. Silti sain vain pari matchia
Voitko vetää rundin mun kuvalla?
Ja voisit ne treffitkin käydä?
Oon nainen, ei oo aikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiikohan se näin? Itse pyyhkäisin vasemmalle kaikki "kauniit" naiset ja sellaiset, joiden kuvittelin saavan paljon tykkäyksiä ja oikealle muut. Silti sain vain pari matchia
Itse olen tehnyt melkein samoin. Kaikki instabeibet sun muut vasemmalle ja sellaiset joihin voisi olla itsellä saumoja oikealle. Ei mätsejä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt melkein samoin. Kaikki instabeibet sun muut vasemmalle ja sellaiset joihin voisi olla itsellä saumoja oikealle. Ei mätsejä.
M35
--------------
Anteeksi, mutta pitääkö vielä tuon ikäinen mies joitain instabeibejä erityisen tavoittelemisen arvoisina? Tällainen kypsä ja fiksu, toki sinua vanhempi nainen, ei voi käsittää.
Tietääkö kaverisi, että hänen identiteettinsä on varastettu?
Onko ne tosi halutut instabeibet niitä tissityrkkyjä joilla on joku rööki tai alkoholi kuvassa, freddyt ja huulet törröllä? Jösses. Mun nuoruudessa ne oli pissiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
--------------
Anteeksi, mutta pitääkö vielä tuon ikäinen mies joitain instabeibejä erityisen tavoittelemisen arvoisina? Tällainen kypsä ja fiksu, toki sinua vanhempi nainen, ei voi käsittää.
Eiköhän jokainen mies vanhentuessaan ymmärrä oman tasonsa. Instabeibet ovat ulkonäkömittarilla kovatasoisia, eikä siksi edes realistisesti tavoiteltavia, jos nyt pahemmin teoreettisestikaan tavoiteltavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
--------------
Anteeksi, mutta pitääkö vielä tuon ikäinen mies joitain instabeibejä erityisen tavoittelemisen arvoisina? Tällainen kypsä ja fiksu, toki sinua vanhempi nainen, ei voi käsittää.Eiköhän jokainen mies vanhentuessaan ymmärrä oman tasonsa. Instabeibet ovat ulkonäkömittarilla kovatasoisia, eikä siksi edes realistisesti tavoiteltavia, jos nyt pahemmin teoreettisestikaan tavoiteltavia.
Instabeibet ovat suurelle osalle nuoristakin miehistä täysin tavoittamattomissa. Että sikäli se miehen rupsahtaminen ei kauheasti vaikuta mihinkään, koska ei niitä nuoria hottisnaisia saa kuin korkeintaan rahalla, vaikka olisi itsekin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissa ei ole keskitasoa. On vain komeita miehiä jotka saavat helvetisti työstettävää sarkaa ja sitten rumia jotka eivät saa kuin murusia pöydältä.
Suurin osa miehistä on keskitasoa, joten on niitä tinderissäkin pilvin pimein. Semmosia huippuhyvännäköisiä, joista 99% naisista tykkää on ainakin kolmekymppisissä ja vanhemmissa miehissä todella vähän, samoin kun ihan hel*etin rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on keskitasoa, joten on niitä tinderissäkin pilvin pimein. Semmosia huippuhyvännäköisiä, joista 99% naisista tykkää on ainakin kolmekymppisissä ja vanhemmissa miehissä todella vähän, samoin kun ihan hel*etin rumia.
Tottakai suurin osa miehistä on keskitasoa ja heitä on myös Tinderissä. Eiköhän tuo jolle vastasit tarkoittanut sitä, että naiset jättävät huomioimatta nämä keskitason miehet eli pyyhkäisevät aina vasemmalle.
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai suurin osa miehistä on keskitasoa ja heitä on myös Tinderissä. Eiköhän tuo jolle vastasit tarkoittanut sitä, että naiset jättävät huomioimatta nämä keskitason miehet eli pyyhkäisevät aina vasemmalle.
-ohis-
Kyllä sieltä keskitason miehetkin seuraa löytää
Mulla on taas matchejä tinderissä ihan jonoksi asti. Kaikki naiset tuntuu haluavan mun seuraa nuoresta vanhempiin. En vaan meinaa ehtiä kiireiltäni huomioimaan jokaista. Kerran kahdessa viikossa joudan treffeille ja sit mul on nää vakipanot, joita nään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
--------------
Juurihan kerroin, että laitan kaikki sellaiset vasemmalle. Täällä kun yleensä aina oletetaan, että miehet ei muita etsi.
M35
Ja?