Perustin Tinderiin kaksi profiilia - toisessa profiilikuva oli omani, toisessa kaverini
Olemme samanikäisiä. Asetin molempiin profiileihin ikähaarukaksi 18-35. Pidin profiileita toiminnassa vuorokauden verran, jonka aikana selasin läpi 400 vastaantulevaa naiskäyttäjien profiilia ja tykkäsin kaikista. Kaverini kuvalla varustetulla profiililla sain yhden mätsin, joka oli 21v nainen. Omalla kuvallani varustetulla profiililla sain niinikään yhden mätsin, tällä kertaa 19v naisen kanssa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyyhkii kaiken oikealle, oma profiili näkyy vain pienelle osalle koska algoritmi.
Pitää pyyhkiä myös vasemmalle, jotta oma profiili saisi näyttökertoja.
Toimiikohan se näin? Itse pyyhkäisin vasemmalle kaikki "kauniit" naiset ja sellaiset, joiden kuvittelin saavan paljon tykkäyksiä ja oikealle muut. Silti sain vain pari matchia
Itse olen tehnyt melkein samoin. Kaikki instabeibet sun muut vasemmalle ja sellaiset joihin voisi olla itsellä saumoja oikealle. Ei mätsejä.
M35
--------------
Anteeksi, mutta pitääkö vielä tuon ikäinen mies joitain instabeibejä erityisen tavoittelemisen arvoisina? Tällainen kypsä ja fiksu, toki sinua vanhempi nainen, ei voi käsittää.Eiköhän jokainen mies vanhentuessaan ymmärrä oman tasonsa. Instabeibet ovat ulkonäkömittarilla kovatasoisia, eikä siksi edes realistisesti tavoiteltavia, jos nyt pahemmin teoreettisestikaan tavoiteltavia.
Instabeibet ovat suurelle osalle nuoristakin miehistä täysin tavoittamattomissa. Että sikäli se miehen rupsahtaminen ei kauheasti vaikuta mihinkään, koska ei niitä nuoria hottisnaisia saa kuin korkeintaan rahalla, vaikka olisi itsekin nuori.
Niinhän ne on. Kuitenkin joillain on asenne, että nuoret miehet voivat tasostaan huolimatta tavoitella niitä instabeibejä, mutta vanhempien miesten pitäisi sulkea vaan silmänsä ja tyytyä omaan käteensä.
Voisiko joku mies joka saa paljon mätchsejä tinderistä kertoa millainen se on fyysisesti ja mitä on laittanut profiiliinsä? En ainakaan minun ystäväpiirissä ketään sellaista miestä ole. Ei siis yhtäkään, vaikka moni kaveri onkin sitä kokeillut.
Onnistunein kaveri saa sieltä jotain ihan v**tun rumia lehmiä ja sekin pääsee harvoin treffeille asti. Mutta sehän onkin ulkkari (tummaihoinen) ja niillähän on omat faniryhmänsä.
Kyllä ite ainakin aikoinaan sain joku 300 mätsiä ahkeralla selaamisella. Oon kuitenkin suht ruma työtön M36. Hyvä kuva kuva auttaa paljon
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ite ainakin aikoinaan sain joku 300 mätsiä ahkeralla selaamisella. Oon kuitenkin suht ruma työtön M36. Hyvä kuva kuva auttaa paljon
Ruma työtön. Taitaa olla minäkuva vähän väärä jos noin paljon on mätsejä. Itsellä 2 mätsiä 3kk ajalta. Kumpikin mykkiä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyyhkii kaiken oikealle, oma profiili näkyy vain pienelle osalle koska algoritmi.
Toimiikohan se näin? Itse pyyhkäisin vasemmalle kaikki "kauniit" naiset ja sellaiset, joiden kuvittelin saavan paljon tykkäyksiä ja oikealle muut. Silti sain vain pari matchia
Itse olen tehnyt melkein samoin. Kaikki instabeibet sun muut vasemmalle ja sellaiset joihin voisi olla itsellä saumoja oikealle. Ei mätsejä.
M35
--------------
Anteeksi, mutta pitääkö vielä tuon ikäinen mies joitain instabeibejä erityisen tavoittelemisen arvoisina? Tällainen kypsä ja fiksu, toki sinua vanhempi nainen, ei voi käsittää.Juurihan kerroin, että laitan kaikki sellaiset vasemmalle. Täällä kun yleensä aina oletetaan, että miehet ei muita etsi.
M35
Niin, kerroit että laitat ne vasemmalle, koska luulet ettet ole heidän "tasoaan"... Muuten laittaisit oikealle. En usko, että kukaan fiksu nainen haluaa jotain instabeibejen kuolaajaa miehekseen.
Etsikää sitä seuraa irl niin ei tarvi tinderistä ulista
Mä olen ruma ja tissitön nainen, matchin olen saanut viimeksi helmikuussa 2017.
No aika kurja tarjonta muutenkin.
Eikö siellä vain seksiseuraa haeta?
Olisi kiva jos se olisi maailmanlaajuinen, ei vain Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
No aika kurja tarjonta muutenkin.
Eikö siellä vain seksiseuraa haeta?
Olisi kiva jos se olisi maailmanlaajuinen, ei vain Suomesta.
Miksi haluaisit seksiseuraa ulkomailta? Oikeastiko lähtisit seksin perässä ulkomaille? Sehän onnistuu ilman tinderiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Etsikää sitä seuraa irl niin ei tarvi tinderistä ulista
Molempi parempi. Miksi rajoittaa mahdollisuuksiansa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne tosi halutut instabeibet niitä tissityrkkyjä joilla on joku rööki tai alkoholi kuvassa, freddyt ja huulet törröllä? Jösses. Mun nuoruudessa ne oli pissiksiä.
Naiset onkin parhaita puhumaan. Kaikki tavoittelee top10% miehiä. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
--------------
Anteeksi, mutta pitääkö vielä tuon ikäinen mies joitain instabeibejä erityisen tavoittelemisen arvoisina? Tällainen kypsä ja fiksu, toki sinua vanhempi nainen, ei voi käsittää.Juurihan kerroin, että laitan kaikki sellaiset vasemmalle. Täällä kun yleensä aina oletetaan, että miehet ei muita etsi.
M35
Niin, kerroit että laitat ne vasemmalle, koska luulet ettet ole heidän "tasoaan"... Muuten laittaisit oikealle. En usko, että kukaan fiksu nainen haluaa jotain instabeibejen kuolaajaa miehekseen.
Ei, vaan sinä haluat väkisin asian vääntää siksi.
M35
Instabeibeista muuten sellainen huomio, että meikillä, poseerauksella, filttereillä ja kuvankäsittelyllä saa aika paljon aikaan. Ette ehkä tunnistaisi beibeä, joka tulisi treffeille. Itse katselin taannoin Temptation island -sinkkujen instaprofiileja, ja näyttivät kuvissa huomattavasti hehkeämmiltä kuin telkkarissa. Yhtä en olisi samaksi ihmiseksi tunnistanut lainkaan.
ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taas matchejä tinderissä ihan jonoksi asti. Kaikki naiset tuntuu haluavan mun seuraa nuoresta vanhempiin. En vaan meinaa ehtiä kiireiltäni huomioimaan jokaista. Kerran kahdessa viikossa joudan treffeille ja sit mul on nää vakipanot, joita nään.
Tätä se tinderi on. Harvat miehet kerää koko potin. Ja mun kaltaiset miehet ei saa mitään.
"Kerää potin" hyi, kuuntele itseäsi ja suako pitäisi sääliä vielä? Puhut ihmisistä (naisista) kuin lihanpaloista tai esineistä. Ehkä siksi oletkin niin luuseri ja ilman seuraa kun voin vain kuvitella miten tökerösti noin huonokäytöksinen ja alkeellinen mies naisia kohtelee.
Vierailija kirjoitti:
Instabeibeista muuten sellainen huomio, että meikillä, poseerauksella, filttereillä ja kuvankäsittelyllä saa aika paljon aikaan. Ette ehkä tunnistaisi beibeä, joka tulisi treffeille. Itse katselin taannoin Temptation island -sinkkujen instaprofiileja, ja näyttivät kuvissa huomattavasti hehkeämmiltä kuin telkkarissa. Yhtä en olisi samaksi ihmiseksi tunnistanut lainkaan.
ohis.
Onko kellään kokemusta treffeistä naisen kanssa, joka todella erinäköinen kuin tinder-kuvissa? Miten meni?
Vierailija kirjoitti:
ohis.
Onko kellään kokemusta treffeistä naisen kanssa, joka todella erinäköinen kuin tinder-kuvissa? Miten meni?
Mulla kävi kerran niin että nainen oli ihan mallimaisen kaunis kasvokkain vaikka kuvissa oli vain ihan jees.
Tiesin heti alusta alkaen että mulla ei ole minkäääänlaisia tsänssejä häneen ja se myös näkyi hänestä. Käveltiin 40min ja nainen sanoi että hänen pitää mennä eli selkeästi vain kohteliaisuudesta jaksoi tuon verran viettää aikaa ilman kiinnostusta minuun. Poisti minut heti mätseistä treffien jälkeen.
Kumpikin sai matchin. Eli Tinder toimii.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies joka saa paljon mätchsejä tinderistä kertoa millainen se on fyysisesti ja mitä on laittanut profiiliinsä? En ainakaan minun ystäväpiirissä ketään sellaista miestä ole. Ei siis yhtäkään, vaikka moni kaveri onkin sitä kokeillut.
Onnistunein kaveri saa sieltä jotain ihan v**tun rumia lehmiä ja sekin pääsee harvoin treffeille asti. Mutta sehän onkin ulkkari (tummaihoinen) ja niillähän on omat faniryhmänsä.
Voisiko naisettomuuteesi johtua siitä, että kutsut joitakin naisia vi**tun rumiksi lehmiksi?
Suurin osa miehistä hakee Tinderistä pelkkää seksiseuraa niin miksi tuhlata aikaa rumiin miehiin?
Tätä se tinderi on. Harvat miehet kerää koko potin. Ja mun kaltaiset miehet ei saa mitään.