Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perustin Tinderiin kaksi profiilia - toisessa profiilikuva oli omani, toisessa kaverini

Vierailija
27.05.2018 |

Olemme samanikäisiä. Asetin molempiin profiileihin ikähaarukaksi 18-35. Pidin profiileita toiminnassa vuorokauden verran, jonka aikana selasin läpi 400 vastaantulevaa naiskäyttäjien profiilia ja tykkäsin kaikista. Kaverini kuvalla varustetulla profiililla sain yhden mätsin, joka oli 21v nainen. Omalla kuvallani varustetulla profiililla sain niinikään yhden mätsin, tällä kertaa 19v naisen kanssa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä hakee Tinderistä pelkkää seksiseuraa niin miksi tuhlata aikaa rumiin miehiin?

Miksi tuhlata aikaansa rumiin miehiin muutenkaan? Nuorena ja naiivina luulin, että ei-niin-hyvännäköiset miehet olis vähemmän pinnallisia ja kumppaneina luotettavimpia. Voi kuinka väärässä olinkaan! :D

Vierailija
42/46 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä hakee Tinderistä pelkkää seksiseuraa niin miksi tuhlata aikaa rumiin miehiin?

Miksi tuhlata aikaansa rumiin miehiin muutenkaan? Nuorena ja naiivina luulin, että ei-niin-hyvännäköiset miehet olis vähemmän pinnallisia ja kumppaneina luotettavimpia. Voi kuinka väärässä olinkaan! :D

No joo tuo on kyllä ihan totta. Kateelliset ja katkerat rumat miehet ovat kautta aikojen mustamaalanneet ja haukkuneet hyvännäköisiä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instabeibeista muuten sellainen huomio, että meikillä, poseerauksella, filttereillä ja kuvankäsittelyllä saa aika paljon aikaan. Ette ehkä tunnistaisi beibeä, joka tulisi treffeille. Itse katselin taannoin Temptation island -sinkkujen instaprofiileja, ja näyttivät kuvissa huomattavasti hehkeämmiltä kuin telkkarissa. Yhtä en olisi samaksi ihmiseksi tunnistanut lainkaan.

ohis.

Onko kellään kokemusta treffeistä naisen kanssa, joka todella erinäköinen kuin tinder-kuvissa? Miten meni?

Mulla kävi kerran niin että nainen oli ihan mallimaisen kaunis kasvokkain vaikka kuvissa oli vain ihan jees.

Tiesin heti alusta alkaen että mulla ei ole minkäääänlaisia tsänssejä häneen ja se myös näkyi hänestä. Käveltiin 40min ja nainen sanoi että hänen pitää mennä eli selkeästi vain kohteliaisuudesta jaksoi tuon verran viettää aikaa ilman kiinnostusta minuun. Poisti minut heti mätseistä treffien jälkeen.

Siis oliko sinunkin kuvasi sitten jontenkin harhaanjohtava vai miksi nainen lähti kanssasi mihinkään? Jos vasta treffeillä tajusi että ei halua tutustua sinuun enempää? Olisiko kuitenkin ollut ihan vaan luonteessasi jotain.

Vierailija
44/46 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ovat vaan kahta kauheampia luonteeltaan kuin komeat.

Vierailija
45/46 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
46/46 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instabeibeista muuten sellainen huomio, että meikillä, poseerauksella, filttereillä ja kuvankäsittelyllä saa aika paljon aikaan. Ette ehkä tunnistaisi beibeä, joka tulisi treffeille. Itse katselin taannoin Temptation island -sinkkujen instaprofiileja, ja näyttivät kuvissa huomattavasti hehkeämmiltä kuin telkkarissa. Yhtä en olisi samaksi ihmiseksi tunnistanut lainkaan.

ohis.

Onko kellään kokemusta treffeistä naisen kanssa, joka todella erinäköinen kuin tinder-kuvissa? Miten meni?

Mulla kävi kerran niin että nainen oli ihan mallimaisen kaunis kasvokkain vaikka kuvissa oli vain ihan jees.

Tiesin heti alusta alkaen että mulla ei ole minkäääänlaisia tsänssejä häneen ja se myös näkyi hänestä. Käveltiin 40min ja nainen sanoi että hänen pitää mennä eli selkeästi vain kohteliaisuudesta jaksoi tuon verran viettää aikaa ilman kiinnostusta minuun. Poisti minut heti mätseistä treffien jälkeen.

Siis oliko sinunkin kuvasi sitten jontenkin harhaanjohtava vai miksi nainen lähti kanssasi mihinkään? Jos vasta treffeillä tajusi että ei halua tutustua sinuun enempää? Olisiko kuitenkin ollut ihan vaan luonteessasi jotain.

Mun kuvat oli tuolloin vähän liian edustavat, liian vanhat, näytin paremmalta kuvissa mitä sillä hetkellä.

Nainen antoi myös ymmärtää että asia oli näin koska tokaisi että "en ymmärrä miksi niin moni mies käyttää vanhoja kuvia" ja "onko sulla tullut yllättäviä tapauksia treffeillä?"..

Otin tuosta onkeeni ja vaihdoin myöhemmin realistiset kuvat.