Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa häät

Vierailija
27.05.2018 |

Ahdistaa.

Heidän suvussaan isot häät on tapa. Sinne kutsutaan jopa pikkuserkkuja (vaikkei niitä tunne).

Mies lupasi ettei meidän tarvi pitää häitä. Nyt on käytännössä äitinsä kanssa järjestämässä niitä ensi kesälle. Ei ole provo. Ovat varanneet varuiksi kaksi paikkaa (joista saan kunnian valita)..

Mies on ihan normaali, tai ainakin luulin niin. Nyt kuitenkin kaikki on lähtenyt käsistä. Kavereidemme häistä bongailee ideoita, ja kun en niistä innostu niin raportoi äidilleen, ja yhdessä ehdottavat minulle jotain modattua ideaa.

Olen yrittänyt sanoa etten haluaisi sellaisia häitä.. olen jo suostunut maistraatista puutarhaan johon tulee pappi.... olin jo suostunut 80hlö häihin, mutta vierasmäärä on jo noussut 120.. ja varmasti vuoden aikana ehtii vielä noista.

Olen introvertti, ujo, kiltti, miellyttämisenhaluinen ja pyrin välttämään konflikteja. Nyt ahdistaa niin paljon. Kesä saa miehen ja anopin hulluiksi.

Miten selvitä???

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERO

Vierailija
22/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjellä ajateltuna ymmärrän, että kyse on yhdestä päivästä.

Mutta en jaksaisi tuhlata siihen aikaani. Joudun kuitenkin miettimään ketä kutsua, hankkimaan osoitteet, miettimään istumajärjestystä, varmistamaan että kaikki menee ok. Miehen suku hoitaa itselleen vuokramökit ja hotellit, mutta oma sukuni olettaa jotain helppoa hääalehotellia, joka lukee kutsussa.. Eli hirveä työ!

Plus häämekko, polttarit, hiukset, meikki.. hirveää. Eli joudun olemaan keskipiste niissäkin.

Ap

Unohda koko juttu. Mä suostuin tuohon ja kadun sitä  edelleen. Ero tuli myöhemmin ja seuraavan liiton solmin vuosia myöhemmin kuten itse halusin eli kahden kesken maistraatissa ilman bileitä.

Oliko teillä niin, että mies halusi häät? Olisitko kuitenkin tuolloin halunnut pienet häät/maistraatin?

Ap

Mies ja äitinsä halusivat häät. Itse vihaan keskipisteenä olemista sekä kaikenlaisia kissanristiäisiä joten olisin halunnut maistraattivihkimisen ja sitten pienen kahvitilaisuuden kaikken lähimmille sen kamalan sirkuksen sijaan. Voin kertoa että  inhosin joka  minuuttia. Ja niin tulet sinäkin tekemään. Sen pitäisi olla ihana päivä eikä se ole sellainen jos kaikki tapahtuu kuten joku  toinen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraleikit menisi hiprakassa, mutta sukuni takia en kehtaa juoda niin paljon. Humalassa olen jopa sosiaalinen ja hauskaksikin kehuttu. En kuitenkaan voisi sukuni takia siihen kuntoon itseäni juoda. Plus en usko, että mieskään haluaisi kännistä morsianta.

Polttarit tulee olemaan kamalat, koska niihin osallistuu miehen siskoja. Mitä olen heidän polttareistaan kuullut, niin esillä joutuu olemaan ja tekemään jotain extremeä. Omat kaverini varmasti tajuaisivat viedä mökille ja hankkia hyvää ruokaa ja juomaa. Mutta kälyt haluavat toimintaa.

Olen kuitenkin otettu, että miehen suku on ottanut minut niin hyvin vastaan vaikka olen todella erilainen. Miehen ansiosta olen myös rohkeampi. Silti ahdistaa, ja yritän päästä tästä eroon ennen häitä.

Ap

Muistutan sua että polttarit EIVÄT ole pakolliset. Jos nyt kuitenkin haluat tuon miehen kanssa naimisiin, jätä ihan kaikki sille, älä osallistu mihinkään ja ilmoita ettet halua polttareita.

Vierailija
24/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja äiti menkööt keskenään naimisiin jos haluavat tuollaiset häät. Pysy jämäkkänä, älä suostu sellaiseen mitä et halua.

Vierailija
25/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mietin kyllä, että ilmoitan etten halua polttareita. Se kun ei ole keltään pois. Ystävieni kanssa voidaan mennä mökille joku vkl.

Mies on tehnyt vuokseni asioita jotka ovat minulle tärkeitä, joten ehkä yhden päivän kestän sirkusta.

Ap