Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelkäät eniten metsässä?

Vierailija
27.05.2018 |

Niin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkeja ja hirvikärpäsiä.

Vierailija
2/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsämiehiä.

Vierailija
4/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä. Vaarallisimpia on sekopää miehet.

Vierailija
5/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää metsän puolelta varsinaisesti mitään. 

Mutta ehkä eksymistä omaa osaamattomuuttani, jos yksin pitkänkin matkan siellä tekisin. Vaikka olen helsinkiläinen alun perin, niin metsä ei ole vieras tai pelottava paikka ollenkaan. 

Vierailija
6/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijoita. Jostain syystä metsäteillä ajetaan olettaen, että siellä ei ole ketään muita.

Ja kyllä, metsätie on metsässä!

Vierailija
7/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

irakilaisia.

Vierailija
8/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksymistä. Suuntavaistoni on surkea.

Vierailija
9/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuutta ja pelkkiä luonnon ääniä. No kyllähän sitä hiljaisessa metsässä iltamyöhällä ja aamuvarhaisella pelkää törmäävänsä karhuun tai suteen.

Vierailija
10/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkejä, siksi en mene metsään

Vierailija
11/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia joku voi pelätä metsää? Itselleni metsä on rauhoittava paikka, jossa nautin luonnon äänistä ja hiljaisuudesta. Metsässä ei ole mitään pelättävää. Omituista, että joku voi olla niin vieraantunut luonnosta, että kokee sen pelottavana. Metsä on turvallinen paikka, joka antaa voimaa ja lisää mielen hyvinvointia.

Vierailija
12/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä eksymistä. Suolla suonsilmään putoamista.

Vierailija
13/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuutta.

Vierailija
14/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskarinaisia.

Vierailija
15/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurahaisia.

Vierailija
16/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia joku voi pelätä metsää? Itselleni metsä on rauhoittava paikka, jossa nautin luonnon äänistä ja hiljaisuudesta. Metsässä ei ole mitään pelättävää. Omituista, että joku voi olla niin vieraantunut luonnosta, että kokee sen pelottavana. Metsä on turvallinen paikka, joka antaa voimaa ja lisää mielen hyvinvointia.

Mistähän kaikesta sinä olet vieraantunut, kun et voi ymmärtää, että metsässä voi pelätä...? Luonnosta vieraantuminen on ihan normaalia osalle ihmisistä, minkäs teet, jos ketään ei kiinnosta.

Itse en pelkää metsässä sinällään mitään, mutta tietyillä alueilla kuitenkin vähän tarkempi olen, jotten karhuun törmäisi. Porojen seurastakaan en nauti, jos alkavat seuraamaan.

Vierailija
17/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei metsässä ole mitään pelättävää. Mitä nyt hirvien kiima-aikaan kuumottaa että törmäisi aggressiiviseen ukkohirveen, mutta muutoin ei mitään. Käyn monta kertaa viikossa öisin pitkiä metsälenkkejä, oli sitten kesä tai talvi. Ihanaa kun saa olla aivan rauhassa, etenkin kun kaikkialla on pimeää.

Olen ylivoimaisesti enemmän varuillani kaupungissa. Muut ihmiset ovat suurin uhka nykymaailmassa. Jos metsässä liikkuukin susia tai karhuja, karttavat ne ihmisiä lähtökohtaisesti. Niillä ei myöskään ole kiinnostusta raiskata tai ryöstää, ja ruoaksikin etsivät mielellään helpomman ja vähemmän pelottavan saaliin. Pentujaan suojelevat, mutta paras onkin välttää emon ja pentujen väliin menemistä.

Loppujen lopuksi jos mun pitäisi päättää tulenko jonkun hikisen arabin vai majesteettisen karhun tappamaksi, niin ilman muuta vastaus olisi karhu. Kuulostaa ehkä hullulta, mutta tavallaan se olisi kunnia. Toivon että se saisi minusta hyvän aterian, ja ettei loppuja raadostani löydettäisi, ettei lähdettäisi karhujahtiin.

Vierailija
18/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieniä, koska ne ovat vallanneet koko metsän ja yhteydessä toisiinsa rihmastolla. Jos ne päättävät että olen niille uhka, en näe huomispäivää.

Vierailija
19/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeleitä, pelkään että kikkelit hyökkäävät kimppuuni.

Vierailija
20/61 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi