Työkaveri kertoi ihastumisestaan
Eli homma on tämä; perjantaina oli työpaikan juhlat, joissa kaikki otti melko paljon alkoholia. Illan mittaan sitten porukka väheni ja eräs työkaveri kertoi olevansa ihastunut minuun jo pitkän aikaan.
Hän ajatteli, että asia alkaisi mennä ohi tuon kertomisen jälkeen, koska molemmat ollaan naimisissa tahoiltamme ja miehellä on lapsia. Nyt kuitenkin itse tunnen aika paljon epämukavuutta aiheesta, koska en oikein tiedä miten reagoisin häneen nyt työpaikalla.
Kannattaako vain käyttäytyä kuten ennenkin vai koittaa vaan vältellä kyseistä henkilöä? Toki, olen otettu ihastumisesta, mutta tunne ei ole molemmin puoleinen. Siksi ajattelinkin, että millä käytöksellä mahdollisesti saattaisin helpottaa toisen ihastuksen loppumista?
Ja illalla ei tosiaan käynyt mitään, mutten aiemmin ymmärtänyt yhdistää selviä merkkejä ihastumisesta ja nyt on vähän tyhmä olo aiheesta.
Kommentit (7)
On varmana kiusallisempaa kertojalle kuin sinulle! Itse varmaan katsoisin, miten viikko lähtee käyntiin töissä ja ottaako tyyppi itse tunnustuksensa puheeksi, ja toimisin sitten sen mukaan. Voihan olla, että tulee heti maanantaina pyytelemään anteeksi ja vetoamaan kosteaan iltaan jne.
Nuo työpaikkajutut ja muut yhteiset porukat on kyllä hankalia, kun sitten pitää olla tekemisissä jatkossa. Vielä kun olette varattuja, niin saisi kyllä aika paljon käyttää harkintaa siinä, mitä tulee sanoneeksi. Ikävä juttu, molemmille.
Vanha keino saada pildeä. Toi toimii kehnossa parisuhteessa oleviin. Työkaveris kertoo "ihastuksestaan" jokaiselle tapaamalleen naiselle. Joihinkin se uppoaa.
Miehet nyt tuntuu olevan ihastuneita vähän joka naiseen, joka sattuu olemaan sopusuhtainen ja ok-näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vanha keino saada pildeä. Toi toimii kehnossa parisuhteessa oleviin. Työkaveris kertoo "ihastuksestaan" jokaiselle tapaamalleen naiselle. Joihinkin se uppoaa.
Voihan tuokin tosiaan olla. Itse tuppaan olemaan vähän turhan naiivi tämmöisten asioiden suhteen, enkä mielelläni uskoisi kenestäkään tuollaista.
Saa nähdä, eiköhän jos ollut vain sen perässä niin käytös muutu täysin, kerta yhden illan valloitus epäonnistui. Ei ole enää ns. mitään syytä yrittääkkään enää mitään.
AP
Menisin maanantantaina töihin ja olisin kuin en muistaisi koko tunnustusta ollenkaan. Täysin pokerina siis.
Vierailija kirjoitti:
Menisin maanantantaina töihin ja olisin kuin en muistaisi koko tunnustusta ollenkaan. Täysin pokerina siis.
Ei työpaikalla saa pokeria pelata kuin korkeintaan tauolla.
Suunnitelmissa nyt varmaan olla ottamatta asiaa puheeksi ko. henkilön kanssa kun töissä nähdään, ellei hän itse ota asiaa puheeksi.
En kyllä ole varma, että olisiko aiheesta loppujen lopuksi ylipäänsä mitään puhuttavaa, koska en itse ainakaan aio mitenkään tuoda asiaa enää esille.
Ihanan hankala tilanne kyllä, en voi muuta sanoa.
AP