Mies kaatoi maalipurkit viemäristä alas
Mies suuttui minulle käskiessäni häntä maalaamaan taloa, kun hänen selkänsä oli kuulemma aivan kipeä (tekosyy). Mies sitten suutuksissaan kaatoi maalit viemäriin ja nyt mököttää. Voi helvetti tota idioottia.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Viemäri tukkeutuu, kun sinne on työnnetty sinne kuulumatonta ainetta. Toivottavasti asutte omakotitalossa... Taloyhtiöissä vahingon aiheuttaja maksaa itse viemärirempan, ja monestihan näissä sitä viemäriä riittää. Ja se on ihan sama, oletteko vuokralaisia vai omistajia, lasku tulee aina vahingon aiheuttajalle. Voi olla, että kotivakuutuskaan ei tässä auta. Parasta mennä jo pankkiin tiedustelemaan lainaa.
Ei näytä olevan tukossa, kyllä vesi vielä ainakin kiertää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käskit aikuista ihmistä tämän kotona.....ei ole kovin pitkäaikainen teidän suhteenne tuon jälkeen.
Parisuhdehan on käskemistä ja toisten tahtojen toteuttamista.
ap
Miksi et maalannut itse?
Teillä on kohta varmaan viemärit tukossa siitä maalista.
Juuri tuosta tämän tunnistaa provoksi. AP ei ilmeisesti ole ikinä edes nähnyt maalia, jos kuvittelee, että sen voisi noin vain kaataa viemäriin ilman seurauksia.
Jos tää olisi totta niin joka hemmetin hana talosta auki vuorokaudeksi että viemäri edes jotenkuten huuhtoutuu maalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käskit aikuista ihmistä tämän kotona.....ei ole kovin pitkäaikainen teidän suhteenne tuon jälkeen.
Parisuhdehan on käskemistä ja toisten tahtojen toteuttamista.
ap
Miksi et maalannut itse?
Teillä on kohta varmaan viemärit tukossa siitä maalista.
Juuri tuosta tämän tunnistaa provoksi. AP ei ilmeisesti ole ikinä edes nähnyt maalia, jos kuvittelee, että sen voisi noin vain kaataa viemäriin ilman seurauksia.
Mutta eikö se maali liiku siellä viemärissä veden voimin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, lakkaa valittamasta ja tee itse kerrankin jotain hyödyllistä.
Minä "lepäilen" kuten mies. Jos mies ei osoita halukuutta, miksi minä osoittaisin?
ap
kerrankin oikeaa asennetta naisella. Ei tarvitse alentua kynnysmatoksi, vaikka nainen onkin. Kyllä se niin on, että jos annat toisen polkea jalkoihinsa, niin sehän polkee. Ja jos teet miehen eteen kaikki hommat valmiiksi , niin kyllähän se miehelle käy. kohta huomaat olevasi kotiorja. Täälläkin aina vingutaan, että mitäs passaatte ne ukkonne ja sitten jos joku uskaltaa vaatia mieheltä jotakin, sekin näyttää olevan av-mammojen mielestä väärin.
Maali todellakin tukkii viemärin. Ei he***tti mikä uuno sulla on miehenä. Tai sitten tää on vaan hyvä provo, kuin sivuseikkana mainittu tuo järjenköyhyys.
Höpöhöpö, varmasti kaatoi mies kymmenien tai jopa satojen eurojen maalit viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset maalaa itse?
Koska mies on kotona. Välttää vastuuta tekosyyllä. Pistän töihin.
ap
”Koska mies on kotona” ei ole syy olla tekemättä itse. Se voi olla, jos et esimerkiksi osaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, varmasti kaatoi mies kymmenien tai jopa satojen eurojen maalit viemäristä alas.
Niin, kun siitä on aikamoinen vaivakin että saa normi maalipurkin auki. Jos minua maalaaminen vituttaisi niin jättäisin vain maalaamatta enkä rehkisi purkkia auki saatikka kaatelisi hyviä maaleja hukkaan.
Nykyisiellään parhaat maalarit joita minä olen tavannut ovat olleet naisia, joten pistähän itse muija maalaillen niin tulee parempaa jälkeä.
T. Raksamies
Vierailija kirjoitti:
Viemäri tukkeutuu, kun sinne on työnnetty sinne kuulumatonta ainetta. Toivottavasti asutte omakotitalossa... Taloyhtiöissä vahingon aiheuttaja maksaa itse viemärirempan, ja monestihan näissä sitä viemäriä riittää. Ja se on ihan sama, oletteko vuokralaisia vai omistajia, lasku tulee aina vahingon aiheuttajalle. Voi olla, että kotivakuutuskaan ei tässä auta. Parasta mennä jo pankkiin tiedustelemaan lainaa.
Ei ne nyt nykyisistä maaleista mihinkään tukkeudu jos ei niitä sinne jatkuvasti kaada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä "lepäilen" kuten mies. Jos mies ei osoita halukuutta, miksi minä osoittaisin?
ap
Mitä sillä halukkuudella on enää väliä? Eikös ne maalit pitänyt olla siellä viemärissä?
Maali on ongelmajätettä, joka viedään kierrätysautoihin tai etelä-Suomessa Ämmässuon aluekeräyspisteisiin tms. On todella törkeää kaataa maaleja viemäristä. Sillä ihmisellä ei ole kaikki muumit laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Maali on ongelmajätettä, joka viedään kierrätysautoihin tai etelä-Suomessa Ämmässuon aluekeräyspisteisiin tms. On todella törkeää kaataa maaleja viemäristä. Sillä ihmisellä ei ole kaikki muumit laaksossa.
Mies oli vain tosi ärtynyt, kun pistin hänet töihin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siis sähän et muuta teekään kuin lepäilet ja valitat elämääsi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäristörikos :(((
Tuskin nyt viemäri sentään joka on muutenkin täynnä paskaa?
ap
Maali on vähän erilainen tuote kuin paska tai muut viemäriin oikeasti kuuluvat jätteet.
Kiva suhde teillä. Mistä tiedät, että miehesi selkä EI ole kipeä, etkö luota häneen? Mies taas on lapsellinen.
Ja joudutte joka tapauksessa ostamaan uudet maalit, koska jos asuu okt:ssä, se on elämäntapavalinta ja taloa pitää kunnostaa säännöllisin välein.
Seuraavalle kerralle: säästäkää rahaa, ostakaa maalit ja palkatkaa maalarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli vain tosi ärtynyt, kun pistin hänet töihin.
ap
Tämä juttuhan muuttuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siis sähän et muuta teekään kuin lepäilet ja valitat elämääsi täällä.
Valittaisit sinäkin jos mies kaataisi maalit viemäriin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun siitä on aikamoinen vaivakin että saa normi maalipurkin auki. Jos minua maalaaminen vituttaisi niin jättäisin vain maalaamatta enkä rehkisi purkkia auki saatikka kaatelisi hyviä maaleja hukkaan.
Surkein tekosyy ikinä :DD maalipurkki on helppo avata, puukkoa tai meisseliä vaan näyttää reunalle ja aukeaa lähes itsestään. T. 16 vuotiaana maalarin uran aloittanut NAINEN
Tykkää vesilukot hyvää kun sinne jämähtää Pinotexit.