Mies kaatoi maalipurkit viemäristä alas
Mies suuttui minulle käskiessäni häntä maalaamaan taloa, kun hänen selkänsä oli kuulemma aivan kipeä (tekosyy). Mies sitten suutuksissaan kaatoi maalit viemäriin ja nyt mököttää. Voi helvetti tota idioottia.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En kerro olenko mies vai nainen, mutta sanon vaan että puolisoni olisi entinen sen jälkeen kun yrittäisi "pistää" minut töihin. Minua ei komennella ja käskytetä omassa kodissani. Ei vaan pysty kunnioittamaan ketään "minäpäpistäntoisentöihin" kukkoilijaa.
Jos olisin iloisena päättänyt aamulla, että tänään ajan nurmikon, imuroin koko kämpän tai pesen ikkunat, ja toinen tulisi sitten komentamaan, käskemään ja pistämään minua vähän töihin, niin ei siinä hirveästi huvittaisi enää tehdä sitä hommaa joka alun perin olisi ollut vain rentouttavaa.
Pistän pellolle kaikki töihin "pistäjät"!
Ai pellolle töihin?
T. Pelto-Eemeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, varmasti kaatoi mies kymmenien tai jopa satojen eurojen maalit viemäristä alas.
Niin, kun siitä on aikamoinen vaivakin että saa normi maalipurkin auki. Jos minua maalaaminen vituttaisi niin jättäisin vain maalaamatta enkä rehkisi purkkia auki saatikka kaatelisi hyviä maaleja hukkaan.
Surkein tekosyy ikinä :DD maalipurkki on helppo avata, puukkoa tai meisseliä vaan näyttää reunalle ja aukeaa lähes itsestään. T. 16 vuotiaana maalarin uran aloittanut NAINEN
Naamastasi ilmeisesti aloitit. Kuten useimmat teinit.
Palkatkaa joku firma maalaamaan talonne, pääsee helpommalla eikä tartte riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan soittaa putkimiehelle, maali tukkii viemärin.
Porvoossa on niin isot viemärit, että kyllä sinne voi heittää vaikka maalipurkitkin. Valuvat siitä suoraan Porvoon jokeen.
Sinkkumies
En kerro olenko mies vai nainen, mutta sanon vaan että puolisoni olisi entinen sen jälkeen kun yrittäisi "pistää" minut töihin. Minua ei komennella ja käskytetä omassa kodissani. Ei vaan pysty kunnioittamaan ketään "minäpäpistäntoisentöihin" kukkoilijaa.
Jos olisin iloisena päättänyt aamulla, että tänään ajan nurmikon, imuroin koko kämpän tai pesen ikkunat, ja toinen tulisi sitten komentamaan, käskemään ja pistämään minua vähän töihin, niin ei siinä hirveästi huvittaisi enää tehdä sitä hommaa joka alun perin olisi ollut vain rentouttavaa.
Pistän pellolle kaikki töihin "pistäjät"!