Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun kännykkä ei toiminut ulkomailla

Vierailija
27.05.2018 |

Kun lähdettiin matkalle, ei otettu kännykkää mukaan, koska se ei toiminut kuin kotimaassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, ikää jo 52 v. Monet jättivät kotiin, koska sen käyttö ulkomailla saattoi tulla yllättävän kalliiksi.

2/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Amerikan kaikissa maissa ei vieläkään toimi. Riippuu kai roaming-sopimuksista. Mulla on Euroopassa eri puhelin kuin Amerikassa. Siellä on myös erilaiset SIM-kortit.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun en viitsinyt soittaa kaverille, kun kännyyn soittaminen oli niin kallista. Siis Suomessa.

N49

Vierailija
4/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi mulla vieläkään. En halua kalliita nettimaksuja.

Vierailija
5/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei koskaan ollut NMT-puhelinta.

Vierailija
6/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 ja latino kirjoitti:

Etelä-Amerikan kaikissa maissa ei vieläkään toimi. Riippuu kai roaming-sopimuksista. Mulla on Euroopassa eri puhelin kuin Amerikassa. Siellä on myös erilaiset SIM-kortit.

Riippuu taajuuksista. Kaikki puhelimet eivät  välttämättä osaa kaikkia 3G/4G taajuuksia. Ja E-Amerikassa on vielä muutamia CDMA-operaattoreitakin.

Vierailija
7/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo roaming toimii? Jos minulla on suomalainen kortti ja matkustan vaikka Italiaan ja soitan sieltä Suomeen, niin millä hinnastolla soitan? Ja vastaavasti jos löytäisin jonkun halvan prepaidin vaikka Italiasta, niin kun tulen Suomeen, niin millä hinnalla soitan Suomessa?

Vierailija
8/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo roaming toimii? Jos minulla on suomalainen kortti ja matkustan vaikka Italiaan ja soitan sieltä Suomeen, niin millä hinnastolla soitan? Ja vastaavasti jos löytäisin jonkun halvan prepaidin vaikka Italiasta, niin kun tulen Suomeen, niin millä hinnalla soitan Suomessa?

Hinnat saat selville operaattorisi hinnastosta.

Vierailija
9/9 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista, tosin kännykän kanssa ekaa kertaa ulkomailla olinkin vasta v1996 Turkissa, silloin ainakin toimi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi