Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein kesäjekun: sanoin kaverilleni, että jäätelö on gluteenitonta

Vierailija
26.05.2018 |

Aprillia, aprillia! 😂

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laktoosivaivaiset varmaan saa masunsa kuntoon seuraavaan päivään mennessä, keliaakikolla siihen voi mennä viikkoja.

Keliaakikolla tuhoutuu suolinukka, jonka uusiutumiseen menee kuukausia.

Tahallisesta salaa syöttämisestä voi btw saada syytteen pahoinpitelystä.

Höpölöpö nyt taas. Tuolla logiikallahan lihavat voisivat nostaa syytteitä, kun kaupat salaa myyvät läskeille lihottavaa ruokaa.

Jos sanon ettet lyö minua naamaan, ja kuitenkin lyöt, se on pahoinpitely. Jos joku sanoo, ettei voi syödä gluteenia, ja valehtelet ja syötät hänelle gluteenia, on se pahoinpitely- tuotat kyseiselle henkilölle ruumiillista kärsimystä.

Minulle joku älyvapaa allergioiden kieltäjä syötti soijamaitoon ja mantelivoihin tehtyjä muffinsseja väittäen niitä normaaleiksi(siis kysyin ja hän myös tiesi olevani allerginen kyseisille ruoka-aineille). Siis ei uskonut allergioitani todeksi - no, meni omahyväinen virne kyllä nopeasti pois kun minulla suu turtui kolmannen suupalan jälkeen täysin ja henki rupesi pihisemään, siihen päälle oikein kauniisti helottava ihottuma kaulalle ja lopuksi vielä oksensin n. puoli tuntia ruuan syönnin jälkeen. Uhkasin oikeustoimilla ja siitäkös tämä henkilö säikähti, meinasi varmaan tulla ihan pissat housuun tälle älyn jättiläiselle. Luuli siis ihan oikeasti etten huomaisi...typeryyden huippu.

Ei kukaan allergioita/intoleransseja huvikseen keksi(tai hyvin harva). Suurin osa tietää kyllä itsensä paremmin kuin te täysin terveet jotka voitte hotkia mitä vain, älkää siis oikeasti pelleilkö toisten ruuilla.

Vierailija
22/23 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseinen kaveri siis keliaakikko? Itse olen tehnyt vastaavan "jekun" kaverille, joka ihan vaan huvikseen on päättänyt tehdä omasta ja muiden elämästä vaikeaa vaatimalla gluteenitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka luulet lääkärin toteamaa laktoosi-intoleranssiani luulotaudiksi: tule kanssani suljettuun tilaan ja anna minun syödä vaikka laktoosijäätelöä.

Tulet anomaan armoa, lupaan sen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi