Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni meinasi olla kutsumatta minua häihinsä, koska epäili etten voi olla piereskelemättä...

Vierailija
26.05.2018 |

Niin montaa tuntia. Just. Kiva tietää siskon luulevan ettei minulla ole mitään tapoja. :(

Nyt mietin vakavasti, viitsinkö mennä edes koko häihin. Mitä mieltä olette? Menisitkö itse tuollaisen kommentin jälkeen?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaasutatko sä sitten koko ajan ja joka paikassa?

En tietenkään, mutta en kyllä pidättele esim. perheen seurassa. Osaan kyllä juhlissa käyttäytyä :(

-ap

Moukka

Miten niin? Meinaatko että kun perheen seurassa viettää parhaimmillaan monta päivää, niin pitäisi naama sinisenä pidätellä?

Ja mitä kun vaikka nousee sohvalta tai muissa sellaisissa tilanteissa, joissa helposti pääsee rupsu?

-ap

Kertoo kyllä riittävästi sun asenteesta perhettä kohtaan. Mä en hirveästi päästele enkä tee siitä sirkusnumeroa edes perheen kesken, koska se ei yksinkertaisesti ole kohteliasta. 

Miksi omien sukulaisten kanssa pitäisi hienostella?

Onko se hienostelua, ettei piere muiden seurassa? Minusta se kuuluu normaaleihin käytöstapoihin. Aina voi mennä vessaan tai jonnekin sivummalle.

Vierailija
62/67 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, mutta en kyllä pidättele esim. perheen seurassa. Osaan kyllä juhlissa käyttäytyä :(

-ap

Moukka

Miten niin? Meinaatko että kun perheen seurassa viettää parhaimmillaan monta päivää, niin pitäisi naama sinisenä pidätellä?

Ja mitä kun vaikka nousee sohvalta tai muissa sellaisissa tilanteissa, joissa helposti pääsee rupsu?

-ap

Kertoo kyllä riittävästi sun asenteesta perhettä kohtaan. Mä en hirveästi päästele enkä tee siitä sirkusnumeroa edes perheen kesken, koska se ei yksinkertaisesti ole kohteliasta. 

Onko se hienostelua, ettei piere muiden seurassa? Minusta se kuuluu normaaleihin käytöstapoihin. Aina voi mennä vessaan tai jonnekin sivummalle.

No kiva kun joku pitää koko ajan vessaa varattuna pierujen takia. Ja siinähän jää juttu helposti kesken, kun pitää äkkiä päästä pierulle. Ei aina ehdikään mennä vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Moukka

-ap

No jos perheenjäsenten seurassa ei saa pieraista, niin on :D

Vierailija
64/67 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häät kestävät esim viisi tuntia, niin uskon, että jokainen vieras on pakotettu pieraisemaan sinä aikana. Joku voi vaikka pissata tai käydä kakallakin. Syönnin jälkeen tulee myös röyhtäisy.

Vierailija
65/67 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelitko piereskellä siellä häissä?

Vierailija
66/67 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos häät kestävät esim viisi tuntia, niin uskon, että jokainen vieras on pakotettu pieraisemaan sinä aikana. Joku voi vaikka pissata tai käydä kakallakin. Syönnin jälkeen tulee myös röyhtäisy.

Tämä! Melko tukalat häät tulossa, jos kukaan ei saa pieraista.

Vierailija
67/67 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pitää vessaa varattuna koko juhlien ajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi