Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naapurimme valittaa pesukoneen äänestä!
25.04.2006 |
Eivät kuulemma voi nukkua, kun pesukoneemme metelöi. Käyvät ilmeisesti tosi aikaisin nukkumaan. Meillä on ihan uusi pesukone, ja ääni meidän mielestä tosi hiljainen. Kummallista on, että en koskaan kuule naapurin pesukoneen ääntä, vaikka meidän kylpyhuoneet sijaitsevat niin, että on vain seinä välissä. Kai sieltäkin pitäisi vastaavasti jotain kuulua. Pitäisikö tässä tehdä jotakin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Anna naapurin valittaa.