Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunki tarjosi meille rivaria, mutta mies haluaa kykkimään kerrostaloon koska PARVEKE ON AURINGOSSA. Ei ole jumalauta todellista.

Vierailija
26.05.2018 |

Kaupunki siis tarjosi meille 4h+keittiö + sauna rivaria, joita usein ei vapaudu mutta mies tahtoo toiseen tarjottuun asuntoon, saunattomaan kolmioon kerostalossa koska sen rivarin takapiha on varjossa ! Mies ilmoitti, että haluaa istua auringossa ja minä taas ilmoitin, että haluan oman saunan ja kaikille lapsille omat huoneet ( Tai siis pienellä ikäerolla olevat pojat omaan huoneeseen ja isosiskolle oma ). Joten nyt meillä on pattitilanne ja mykkäkoulu päällä :/

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole suhteessa.

Vierailija
2/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa itse asuntonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan vuorokaudesta se takapiha on varjossa? Mihin ilmansuuntaan se aukeaa? Kannattaa tutkia asia huolellisesti.

Vierailija
4/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  sä muutat lasten kanssa rivariin ja mies muuttaa minne muuttaa. Problem solved.

Vierailija
5/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa asua kaupungin vuokra-asunnossa? En ole koskaan asunut vuokralla, eivätkä ole lapsenikaan.

Vierailija
6/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se aina ole varjossa? Vai on pohjoiseen ja tiiviisti puita/pensaita ympärillä? Jos ei sopuun pääse, niin joudutte eroamaan?

Vierailija
7/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rivarin pihalla ole yhteistä tilaa auringossa jossa voi istuskella...

Vierailija
8/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa miehesi on oikeassa.

Vierailija
9/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on aina hyvä ja rakentava tapa reagoida...

Vierailija
10/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoulu on aina hyvä ja rakentava tapa reagoida...

Ei paljon auta jos aloittaja haluaa keskustella asiasta ja toinen pitää mykkäkoulua...

Vierailija
11/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se aina ole varjossa? Vai on pohjoiseen ja tiiviisti puita/pensaita ympärillä? Jos ei sopuun pääse, niin joudutte eroamaan?

On aina varjossa, puita.

Ap

Vierailija
12/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin perustella miehelle, että takapihasta/parvekkeestahan on eniten iloa  vain kesäisin, se on kuitenkin  vain pieni osa asumista! Että eikö olisi kiva oma sauna , ei tarvitse odottaa saunavuoroa eikä miettiä että onko pukkarissa tyhjiä kaljapulloja tms muuta "mukavaa" lasten näprättäväksi.

Ap

Vierailija
13/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä  miehesi  pitää rivarin vuokraa turhan korkeana?

Suhde tulee kaatumaan, koska sua ketuttaa ahtaasti kerrostalossa asuminen ja miestä ketuttaa rivarissa asuminen. Itse tuossa tilanteessa miettisin itseni ja lasten parasta eli muuttaisin rivariin. Mies sais muuttaa mukana tai olla muuttamatta.

Vierailija
14/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelitteko etukäteen miten paljon eri asumisvaihtoehdoista ja siitä mikä on molemmille tärkeää tai ehdoton ei?

Vierailija
15/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunki siis tarjosi meille 4h+keittiö + sauna rivaria, joita usein ei vapaudu mutta mies tahtoo toiseen tarjottuun asuntoon, saunattomaan kolmioon kerostalossa koska sen rivarin takapiha on varjossa ! Mies ilmoitti, että haluaa istua auringossa ja minä taas ilmoitin, että haluan oman saunan ja kaikille lapsille omat huoneet ( Tai siis pienellä ikäerolla olevat pojat omaan huoneeseen ja isosiskolle oma ). Joten nyt meillä on pattitilanne ja mykkäkoulu päällä :/

Menkää töihin, niin ei tarvitse tyytyä siihen mitä kaupunki "tarjoaa"

Vierailija
16/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa erilleen, molemmat saa mitä haluaa.

Vierailija
17/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetin perustella miehelle, että takapihasta/parvekkeestahan on eniten iloa  vain kesäisin, se on kuitenkin  vain pieni osa asumista!

Olet ihan oikeilla jäljillä tässä. Jos partsi ei ole etelään päin ja ennenkaikkea lasitus puuttuu, niin rivari on paljon parempi ja monikäyttöisempi vaihtari. Itä- tai länsipartsista ei paljoa ole iloa, koska aamu- tai ilta-aurinko on lähinnä häiritsevää asumista ajatellen (kuuma nukkua).

Vierailija
18/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin, niin ei tarvitse tyytyä siihen mitä kaupunki "tarjoaa"

Olen helsinkiläinen sairaanhoitaja ja asun stadin asunnoilla eli kaupungin asunnossa. Naapurissa mm tilintarkastaja ja lastentarhanopettaja, alakerrassa terveydenhoitaja.

Mielestäni kaikki käymme töissä. Kolmion vuokra 900 e kk lähiössä. Itse maksan, en ymmärrä mitä tarkoitat? Paljonko omistusasjat maksavat vastiketta ja lainaa yhteensä?

Vierailija
19/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä työssäkäyviäkin asuu ihan normaalisti kaupungin vuokra-asunnoissa, miksi ei asuisi?

Vierailija
20/174 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi asumaan ilman molempia, täytyy olla sauna ja parveke jossa voi ottaa aurinkoa.

Mulla molemmat onkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän