Miehen haluttomuus ja kuparikierukka = epäoikeudenmukainen yhtälö
Olen tänä vuonna saanut seksiä kolme kertaa ja ehkäisymenetelmänä on kuparikierukka, jonka takia joudun kärsimään ainakin kaksi päivää pidemmistä kuukautisista joka kuu. Mies ei tunnu ottavan lainkaan huomioon sitä, miten turhautumistani tilanteeseen lisää pitää kierukkaa turhaan ja turhaan kärsiä normaalia pidemmistä kuukautisista. Oikeudenmukaista olisi, jos seksiä olisi vähintään se kaksi kertaa kuussa, jo kompensaatioksi kahdesta kierukasta johtuvasta ylimääräisestä vuotopäivästä.
Kommentit (23)
Enkä kyllä itsekään suostuisi harrastamaan seksiä ehkäisynä pelkkä kumi koska en missään tapauksessa halua enää lapsia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna saanut seksiä kolme kertaa ja ehkäisymenetelmänä on kuparikierukka, jonka takia joudun kärsimään ainakin kaksi päivää pidemmistä kuukautisista joka kuu. Mies ei tunnu ottavan lainkaan huomioon sitä, miten turhautumistani tilanteeseen lisää pitää kierukkaa turhaan ja turhaan kärsiä normaalia pidemmistä kuukautisista. Oikeudenmukaista olisi, jos seksiä olisi vähintään se kaksi kertaa kuussa, jo kompensaatioksi kahdesta kierukasta johtuvasta ylimääräisestä vuotopäivästä.
Miehesi kiusaa sinua! Haluatko tavata minua, olen valmis huolehtimaan sinun haluista ja nautinnoista. / M55
No mietipä sitä. Jos mies ei ilmankaan kumia halua seksiä edes joka kuu, kumilla ei varmaan haluaisi lainkaan. Ei ole potenssin puutteesta kyse, vaan siitä ettei seksi kanssani kiinnosta miestä. Ap