Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus ja kuparikierukka = epäoikeudenmukainen yhtälö

Vierailija
26.05.2018 |

Olen tänä vuonna saanut seksiä kolme kertaa ja ehkäisymenetelmänä on kuparikierukka, jonka takia joudun kärsimään ainakin kaksi päivää pidemmistä kuukautisista joka kuu. Mies ei tunnu ottavan lainkaan huomioon sitä, miten turhautumistani tilanteeseen lisää pitää kierukkaa turhaan ja turhaan kärsiä normaalia pidemmistä kuukautisista. Oikeudenmukaista olisi, jos seksiä olisi vähintään se kaksi kertaa kuussa, jo kompensaatioksi kahdesta kierukasta johtuvasta ylimääräisestä vuotopäivästä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa? Kierukalla on käyttöikää vielä parisen vuotta jäljellä. Ap

No kierukka pois tietenkin, jos siitä on vain haittaa. 

Kierukan poistaminen olisi tässä tilanteessa yhtä kuin luovuttaminen tämän avioliiton suhteen. Eikö kukaan tajua sitä näkökulmaa? Pitäisikö niin mielestänne tehdä siksi että tänä vuonna seksiä on ollut vain kolmesti? Ap

Kuulostaa kyllä siltä, että ongelmat ovat ihan jossain muualla. Ja vaikuttaaa siltä, että tuo kierukka asia vain katkeroittaa sinua entistä enemmän. 

Jos vuotuiset seksikerrat voi laskea kahden käden sormilla, niin kumi käy ihan hyvin ehkäisyksi.

Veikkaan että seksiä kumilla ei olisi sitten lainkaan. Ap

No sitten ei olisi... Mikä siinä kumissa sitten miestäsi hiertää? Onko kyse potenssin puutteesta (jota kumi sitten pahentaa) vai onko hän muuten haluton?

No mietipä sitä. Jos mies ei ilmankaan kumia halua seksiä edes joka kuu, kumilla ei varmaan haluaisi lainkaan. Ei ole potenssin puutteesta kyse, vaan siitä ettei seksi kanssani kiinnosta miestä. Ap

Vierailija
22/23 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä itsekään suostuisi harrastamaan seksiä ehkäisynä pelkkä kumi koska en missään tapauksessa halua enää lapsia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänä vuonna saanut seksiä kolme kertaa ja ehkäisymenetelmänä on kuparikierukka, jonka takia joudun kärsimään ainakin kaksi päivää pidemmistä kuukautisista joka kuu. Mies ei tunnu ottavan lainkaan huomioon sitä, miten turhautumistani tilanteeseen lisää pitää kierukkaa turhaan ja turhaan kärsiä normaalia pidemmistä kuukautisista. Oikeudenmukaista olisi, jos seksiä olisi vähintään se kaksi kertaa kuussa, jo kompensaatioksi kahdesta kierukasta johtuvasta ylimääräisestä vuotopäivästä.

Miehesi kiusaa sinua! Haluatko tavata minua, olen valmis huolehtimaan sinun haluista ja nautinnoista. / M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi