Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini pyytää TOISTA puhelinta! Suostunko?

Vierailija
25.05.2018 |

Siis ei aio vaihtaa puhelinta, vaan haluaa toisen että käyttäisi sitten kahta. Hänellä on nyt iPhone ja haluaisi jonkun android-kännykän. Kuulemma tarvitsee molempien järjestelmien ominaisuuksia, molemmissa on jotain mitä toisesta ei löydy. Taloudellisesti tuo olisi minulle ihan mahdollista, hänelle kelpaisi halvin androin n. 100€. Mutta minusta tuntuu silti jotenkin turhalta. Suostunko?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan. Sovi esim että on synttärilahja ennokkoon.

Jotain ostaisit teinille silloin kuitenkin. Olisi myös haluttu lahja.

Vierailija
22/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö voisi ostaa omilla rahoillaan?

Ei hänellä niin paljon ole. Olisihan hän kesätyörahat voinut siihen käyttää tietysti, mutta voiko nuorilta vaatia vielä aikuisten loputonta suunnitelmallisuutta :) Ja idea on tietysti uusi, keksi sen pari päivää sitten.

No nythän on kesä vasta tulossa, joten jos hänellä on kesätöitä tiedossa, hän voi ostaa itse puhelimensa palkallaan. Jos ei ole kesätöitä tiedossa, sinä voit varmaan teettää hänellä kesäloman aikana ylimääräisiä kotihommia, josta maksat hänelle palkkaa. Hän voi esimerkiksi pestä ikkunat, tomuttaa kattovalaisimet, pestä mattoja, pestä ja vaihtaa ikkunaverhot yms. Jotain sellaista mitä ei joka viikko tehdä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ostais, etenkään ku entisessä ei ole mitään vikaa. Joku roti pitää olla. Ostakoot itse kun on rahaa.

Vierailija
24/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun teiniä hyvinkin! Jospa katotte vähän aikaa oliskos teinillä jotain mistä vois antaa ”palkinnoksi” sen androidin. Esim hyvät arvosanat tältä lukuvuodelta tms. En kuitenkaan ostais ihan tosta noin vaan.

Vierailija
25/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö voisi ostaa omilla rahoillaan?

Ei hänellä niin paljon ole. Olisihan hän kesätyörahat voinut siihen käyttää tietysti, mutta voiko nuorilta vaatia vielä aikuisten loputonta suunnitelmallisuutta :) Ja idea on tietysti uusi, keksi sen pari päivää sitten.

Miten teinisi on voinut kesätyörahansa jo käyttää kun ei ole vielä edes kesä? Kesätyöhän tarkoittaa työtä jota tekee kesälomallaan eikä kesälomat ole edes alkaneet vielä.

Vierailija
26/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun ostaa, jos tekee sen omilla rahoillaan. Itse en ainakaan alkaisi kustantamaan, kun kerran toimiva puhelin jo olemassa on. Teinin on jo aika oppia, että jos tuollaisia turhanpäiväisiä leluja itselleen haluaa, niin sitten ne kustannetaan itse. Toki jos haluat hemmotella lapsesi pilalle ja opettaa siihen, että saa kaiken mitä haluaa heti kun vähän vinkuu, niin osta ihmeessä vaikka viisi puhelinta. Kyllä se kohta alkaa taas vinkumaan jotain uutta.

Vierailija
27/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun ostaa, jos tekee sen omilla rahoillaan. Itse en ainakaan alkaisi kustantamaan, kun kerran toimiva puhelin jo olemassa on. Teinin on jo aika oppia, että jos tuollaisia turhanpäiväisiä leluja itselleen haluaa, niin sitten ne kustannetaan itse. Toki jos haluat hemmotella lapsesi pilalle ja opettaa siihen, että saa kaiken mitä haluaa heti kun vähän vinkuu, niin osta ihmeessä vaikka viisi puhelinta. Kyllä se kohta alkaa taas vinkumaan jotain uutta.

Onko puhelin turhanpäiväinen lelu?

Vierailija
28/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko puhelin turhanpäiväinen lelu?

En ole tuo jolle vastasit mutta pakko sanoa😊

On tässätapauksessa kun teinillä on jo ihan hyvä ja toimiva puhelin.

Vierailija
29/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes kysynyt mitä appeja hän oikein niin kovasti tarvitsee? Mulle ei tule mieleen yhtään

Vierailija
30/30 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, lapsesi aikoo hankkia tai on jo hankkinut itselleen sokeri-isin tai -äidin. Voi sitte huolettomammin tehdä tiliä ja osallistua kilpavarusteluun kavereiden kesken. Tää on ihan yleinen ilmiö jo. Anna mennä!