Mistä hyvä tyyny?
Olen etsiskellyt jo jonkun aikaa hyvää tyynyä, onko jollakin suosituksia?
Kommentit (5)
Terve,
Kuten yllä mainittu niin tyyny on hyvin henkilökohtainen asia. Jos etsit suositusta niin siinä voin auttaa. Tätä on suositeltu monille ja on saanut hyviä arvosanoja kaikkialla! https://hotstop247.com/collections/hot-now/products/u-shaped-pregnancy-…
Itse ole ollut todella tyytyväinen Høien tyynyihin, löytyy mm. Stockalta.
Kannattaa käydä ihan paikan päällä huonekaluliikkeessä testaamassa tyynyjä. Valkkaat sieltä omaa petiä vastaavan koealustan ja siinä sitten omaan nukkuma-asentoon sopivat tyynyt käyt läpi. Itsellä nyt toinen Tempur menossa ja jos nukut kyljellään/selällään suosittelen niiden Original ja Millennium -tyynyjä. Pallokuituiset yms on kivan muhkeita mutta ne ei tue ollenkaan ja yöllä jonkun pitäisi ottaa päästä koppi ja tukea niska oikeaan asentoon.
Minun niskakivut loppuivat kun kävin käyttämään Tempur-tyynyä. Ei sinne pää mitenkään vajoa, vaan muotoutuu pään ja niskan mukaan. Saatavana eri kokoja, joista myyjä suosittelee sopivaa.
Tyyny on kyllä tosi henkilökohtainen juttu: mikä sopii minulle, ei välttämättä ollenkaan sovi sinulle. Itse tykkään löysähköstä, helposti muljattavissa olevasta höyhentyynystä. Se on ilmava ja pysyy viileänä helteelläkin. En voisi kuvitellakaan nukkuvani sellaisella älyvaahtotyynyllä (esim tempur), jota jotkut hehkuttavat, koska en halua pääni vajoavan mitenkään tyynyn sisään. Nuo keinokuitutyynyt tuntuvat jotenkin hikisiltä, minusta.
Esimerkiksi Jyskissä on valtava valikoima erilaisia ja eri hintaisia tyynyjä, kannattaa käydä vaikka siellä taivastelemassa valikoimaa ennen valintaa.