Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen se nainen jota kukaan ei tavoittele seurustelumielessä - vastaan rehellisesti!

Vierailija
25.05.2018 |

Todella ihmeellinen sensuuri täällä.

Ekaan kysymykseen vastaukset
Ikä: 29v
Seurustelukokemukseni: pari puoli vuotta kestänyttä suhdetta joissa en kuitenkaan tavannut miesten lähipiiristä oikeastaan ketään

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies ei ole "tasokas" jos hänelle vaikkapa klassinen konsertti on tylsää ajanvietettä. Toki ei tarvitse kaikista samoista asioista olla kiinnostunut, mutta jos mies ei halua muuta kuin sohvaperunailla ja syödä makkaraa niin ei kiitos, meillä ei ole mitään yhteistä silloin. 

Klassisen konsertin voin vielä ymmärtää, mutta naisilla on vaikeuksia tajuta että he itse harrastavat sohvaperunailua ja makkaran syömistä vastaavia asioita. Se että makkara korvataan pullalla, olut viinillä ja formulat RomComilla, ei tee siitä tippaakaan tasokkaampaa.

Vierailija
22/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

"Olen se nainen jota kukaan ei tavoittele seurustelumielessä - vastaan rehellisesti!"

"Seurustelukokemukseni: pari puoli vuotta kestänyttä suhdetta joissa en kuitenkaan tavannut miesten lähipiiristä oikeastaan ketään"

Siis kyse oli panosuhteista?

Kysymykseni:

1. oletko koskaan antanut sinusta kiinnostuneelle miehelle pakkeja? Tai onko kukaan koskaan kiinnostunut sinusta, saamatta vastakaikua?

2. millaisia nuo kuuden kuukauden miehet olivat?

3. kuvaa oma tasosi (ulkonäkö, BMI, luonne)

Ärsyttää tuo ihmisen taso! Ihminen on ihminen ja nämä jotka tasoista puhuvat, saisivat katsoa itse peiliin. Tasoa eniten vaativat ovat vastenmielisiä. Ei ap

Totta kai se ärsyttää.

On mukavampaa uskoa että on vain käynyt huono tuuri, kuin kohdata se tosiasia että saadaksesi miehen sitoutumaan sinun on laskettava rimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies ei ole "tasokas" jos hänelle vaikkapa klassinen konsertti on tylsää ajanvietettä. Toki ei tarvitse kaikista samoista asioista olla kiinnostunut, mutta jos mies ei halua muuta kuin sohvaperunailla ja syödä makkaraa niin ei kiitos, meillä ei ole mitään yhteistä silloin. 

Päätit sitten tähänkin ketjuun tulla julistamaan mitä SINÄ tahdot, vaikka tämä ketju käsittelee naisia, joista ei olla kiinnostuneita.

Vierailija
24/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä pelottaa nainen, joka ei hymyile, joka ei kikattele, joka puhuu hassuja tai vitsailee, tai ylipäänsä vain poikkeaa siitä ruusuntuoksuisesta kuvasta joka joillain heistä on naisista. Näin se vain menee.

Vierailija
25/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä pelottaa nainen, joka ei hymyile, joka ei kikattele, joka puhuu hassuja tai vitsailee, tai ylipäänsä vain poikkeaa siitä ruusuntuoksuisesta kuvasta joka joillain heistä on naisista. Näin se vain menee.

Miksi miehet jäi 1800-luvulle?

Vierailija
26/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haeta tanssimaan, miehet ei flirttaile eikä kukaan katso perään. Näin oli 18-vuotiaana ja nyt 50-vuotiaana.

Itse olen akateemisesti koulutettu, keskimittainen, tavallinen pottunokkamies, joka opiskeluaikana kelpasi seksiseuraksi vain siihen saakka, kun naikkoinen löysi seuraavan. Lopetin etsimisen vähän yli kolmekymppisenä, koska tiesin, että haluan joko oman, elämänmittaisen perheen, tai sitten oman elämän; en ottoisäksi ties kenen perimän omaaville ipanoille, naisen kanssa joka tyytyy minuun vain koska ei parempaakaan löydä, ja johon ei voi millään tasolla luottaa.

Nyt, vähän yli nelikymppisenä, olisi ottajia, yh-äitejä ja kullikaruselliin kyllästyneitä kolmekymppisiä, mutta miksi tyytyisin moiseen nyt, kun olen oman elämäni saanut kuntoon? On kaverit, harrastukset, ja työ jossa on tarpeeksi haastetta, mutta josta myös maksetaan hyvin.

Kun joskus kevät saa hormoonit hyrräämään, tunnen monia parikymppisiä opiskelijatyttösiä, jotka ovat valmiita näkemään paljon vaivaa halujeni täyttämiseen pientä korvausta vastaan, ja jotka vieläpä tykkäävät huomaavaisista, ei-pervoista tavallisista vanhemmista suomalaisista miehistä.

Ymmärrän kyllä, että itseni ikäisestä tai vanhemmasta naisesta tämä on epäreilua, koska hänellä ei ole mahdollisuutta samaan, ellei matkusta esimerkiksi Jamaikalle tai Gambiaan, tai mene vokkiin vapaaehtoiseksi töihin, tai muutenkaan tykkää tummemmista miehistä, mutta maailma nyt vain on tämmöinen.

Itse nuorempana hain tanssimaan juurikin hiljaisempia, tavallisia naisia enkä niitä räväköitä bilettäjiä, mutta yhtään perusluotettavaa tavallista naista ei pääkaupunkiseudulta löytynyt. Et tullut puoliväliin vastaan.

Vierailija
27/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä torjunut ketään, en ole kelvannut seksiin enkä seurusteluun. Kukaan mies ei ole lähestynyt minua.

Enää en usko minkään seurustelun tai edes minkään muun olevan mahdollista edellämainitun asian vuoksi, sillä itsetunto on luonnollisesti aika matalalla vastakkaisen sukupuolen suhteen. Kun aina sanotaan että kyllähän jokainen nainen jonkun löytää tai ainakin jokaisesta on joku kiinnostunut.

Vaan minustapa ei ole ollut kukaan, koskaan.

Kait sitten olen uskomattoman ruma ja vastenmielinen sekä sisäisesti että ulkoisesti, se on vaan hyväksyttävä.

Olen alle 30v. nainen.

Vierailija
28/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankkaat tuota hel-vetin KIKATTELUA joka ikisessä ketjussa? Huoh.

Vierailija
29/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet? Minkä tyylinen? Miten käyttäydyt?

Minulla vähän samaa vikaa vaikka olen (tai olin) ihan nätti... Yleensä miesten kiinnostus lopahtaa, toisaalta lopahtaa omakin kun en jaksa sitä suhdeteatteria jossa pitäisi esittää jotain muuta kuin on.

Ihan perusnätti kai olen. Vähän pullea, normaalipainon ylärajoilla (en usko tämän vaikuttavan kiinnostuksiin mihinkään suuntaan). Tyyli ehkä lähinnä sporttinen, aika tavanomainen farkut ja t-paita -yhdistelmä mulla näin kesäisin yleensä on päällä jos lähden ihmisten ilmoille, kotona farkkujen tilalla usein jotkin trikoot tms. Hiukset on pitkät ja usein joko letillä tai ponnarilla kiinni.

Vierailija
30/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankkaat tuota hel-vetin KIKATTELUA joka ikisessä ketjussa? Huoh.

Ainakin setämiehiä kikattelu kiihottaa. Mitä korkeammalta, sen parempi. Aasialaisittain kiekuen kikattaminen saa jo käden housuun.

Vierailija
31/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sellainen.

Mutta sitä ei moni tiedäkään, että olen ollut jo monta vuotta parisuhteessa hyvän miehen kanssa. Netissä tutustuttiin. Eli. Mulla ei ole enää edes tarvetta miellyttää ulkopuolisia seksimielessä.

Se on kyllä vähän harmi, että luullaan toivottomaksi kissamummoksi :)

Vierailija
32/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä se olen. Muille kyllä löytyy, kun rimaa laskee, mutta musta ei kiinnostu kukaan ja rimaa en laske liian alas. Itse asiassa pitkästä aikaa pystyn myös melkein viitata kintaalla koko miessukukunnalle. Jiihaa!

Vierailija
33/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia pelottaa hyväksyä se, että tämä ei ole totta.

Vierailija
34/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassisen konsertin voin vielä ymmärtää, mutta naisilla on vaikeuksia tajuta että he itse harrastavat sohvaperunailua ja makkaran syömistä vastaavia asioita. Se että makkara korvataan pullalla, olut viinillä ja formulat RomComilla, ei tee siitä tippaakaan tasokkaampaa.

Nyt on grillikausi ja ostin pienen grillinkin, että kyllä se makkara syödään ihan makkarana ja pulla pullana.

Vierailija
35/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet? Minkä tyylinen? Miten käyttäydyt?

Minulla vähän samaa vikaa vaikka olen (tai olin) ihan nätti... Yleensä miesten kiinnostus lopahtaa, toisaalta lopahtaa omakin kun en jaksa sitä suhdeteatteria jossa pitäisi esittää jotain muuta kuin on.

Tarkoitatko suhdeteatterilla näitä onnellinen pariskunta ja perhe -näytelmiä joita ulkopuolisille esitetään vai mitä?

Vierailija
36/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa vikaa täällä, viimeksi olen seurustellut 22 vuotiaana ja nyt yli kolmekymppinen... Kelpaisin kyllä pelkkään seksiin, mutta se taas ei riitä minulle. Totta kai harmittaa että perhe jää saamatta. Silti haluaisin kuitenkin uskoa, että parisuhteen saan vielä jonain päivänä, ehkä sitten yli nelikymppisenä kun monet perheelliset eroavat. 

Tee kuvaton profiili suomi24.fi - deittiin. Ota selville millaisia miehet ovat. Sieltä saatat ihan oikeasti löytää jonkun kivan ja adion:) Tein itse niin ja miehet ottavat yhteyttä kun kerrot profiilissasi millainen olet oikeasti ja saat sitten ehkä kontaktia niihin samoin ajatteleviin miehiin...

Olin yksin melkein 10v, kunnes tein sen...älä odota niin kauaa..

Vierailija
37/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

"Olen se nainen jota kukaan ei tavoittele seurustelumielessä - vastaan rehellisesti!"

"Seurustelukokemukseni: pari puoli vuotta kestänyttä suhdetta joissa en kuitenkaan tavannut miesten lähipiiristä oikeastaan ketään"

Siis kyse oli panosuhteista?

Kysymykseni:

1. oletko koskaan antanut sinusta kiinnostuneelle miehelle pakkeja? Tai onko kukaan koskaan kiinnostunut sinusta, saamatta vastakaikua?

2. millaisia nuo kuuden kuukauden miehet olivat?

3. kuvaa oma tasosi (ulkonäkö, BMI, luonne)

Mitä lienee ne suhteet, kyllä se käytännössä taitaa olla aika liukuva raja tapailu- ja seurustelusuhteiden välillä. Muita ei tavattu samaan aikaan kuitenkaan.

2. Ihan tavallisia duunarimiehiä ne on olleet.

3. Oletan että tasoni laahaa erittäin matalalla. Ulkonäköä on vähän paha itse arvioida kun kauneus on jonkin verran subjektiivinen asia. Mutta jos viedään tää typeryys siihen asti että ilmaistaan asia kouluarvosanoin niin sanoisin että ulkonäkö 8:n luokkaa, bmi 23, luonne varmasti kehno.

Ap

Vierailija
38/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä se olen. Muille kyllä löytyy, kun rimaa laskee, mutta musta ei kiinnostu kukaan ja rimaa en laske liian alas. Itse asiassa pitkästä aikaa pystyn myös melkein viitata kintaalla koko miessukukunnalle. Jiihaa!

Mahtavaa! Näin se on parasta tehdä. Ap

Vierailija
39/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sellainen.

Mutta sitä ei moni tiedäkään, että olen ollut jo monta vuotta parisuhteessa hyvän miehen kanssa. Netissä tutustuttiin. Eli. Mulla ei ole enää edes tarvetta miellyttää ulkopuolisia seksimielessä.

Se on kyllä vähän harmi, että luullaan toivottomaksi kissamummoksi :)

Wtf? Luitko otsikon väärin vai? Sun mieshän on just halunnut olla sun kanssa. Ja eikö ole vain hyvä että muut luulee vanhaksipiiaksi, mitä pirua noi asiat ulkopuolisille kuuluu? Aivan ihannetilanne.