Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen se nainen jota kukaan ei tavoittele seurustelumielessä - vastaan rehellisesti!

Vierailija
25.05.2018 |

Todella ihmeellinen sensuuri täällä.

Ekaan kysymykseen vastaukset
Ikä: 29v
Seurustelukokemukseni: pari puoli vuotta kestänyttä suhdetta joissa en kuitenkaan tavannut miesten lähipiiristä oikeastaan ketään

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ihan tavallista. Mikä on sinun syysi?

Vierailija
2/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua kysellä epäonnistujalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiko seurustelu lisäarvoa elämääsi?

Oletko onnellinen? :D

Vierailija
4/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama mies kuin siinä ketjussa jossa oli nainen jota kaikki lähestyy?

Vierailija
5/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiko seurustelu lisäarvoa elämääsi?

Oletko onnellinen? :D

No ne suhteet eivät totisesti tuoneet mitään hyvää elämääni. Olen joskus onnellinen, on onnellisia hetkiä ja onnettomia hetkiä, kuten varmaan kaikilla.

Vierailija
6/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan oikeasti nainen.

Vierailija
7/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua kysellä epäonnistujalta.

Tarve pätemiseen ja ilkeilyyn on yhdenlainen epäonnistuminen sekin. Ap

Vierailija
8/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan oikeasti nainen.

Laita kuva tisseistä tai pimpistä. Muuten ei kyllä varppina uskota.

Vierailija
9/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haeta tanssimaan, miehet ei flirttaile eikä kukaan katso perään. Näin oli 18-vuotiaana ja nyt 50-vuotiaana. En osaa antaa naisellisia signaaleja ja olla tarpeeksi kanamainen. Haluan puhua sekä miesten että naisten kanssa järkevistä asioista enkä pelata ihme ihmissuhdepelejä, joissa kilpaillaan miesten huomiosta ja yritetään olla näyttämättä kiinnostustaan heihin. En vain osaa enkä ole jaksanut. Onko muita samankaltaisia? Ei ap

Vierailija
10/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laskee oman tasonsa tarpeeksi alas alkaa kumppaneita löytymään, se vaan että kuinka alas pitää mennä on ? Toisaalta voi olla tasokas ja se pelästyttää vast sukupuolen.

Vierailija
11/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haeta tanssimaan, miehet ei flirttaile eikä kukaan katso perään. Näin oli 18-vuotiaana ja nyt 50-vuotiaana. En osaa antaa naisellisia signaaleja ja olla tarpeeksi kanamainen. Haluan puhua sekä miesten että naisten kanssa järkevistä asioista enkä pelata ihme ihmissuhdepelejä, joissa kilpaillaan miesten huomiosta ja yritetään olla näyttämättä kiinnostustaan heihin. En vain osaa enkä ole jaksanut. Onko muita samankaltaisia? Ei ap

Tälläisellä asenteella jossa omaa itseään jatkuvasti peilataan muihin, ei ole mikään ihme ettei huomiota heru.

Tämä ei tarkoita sitä että sinun tulisi ryhtyä kanamaiseksi, mutta valitettavasti tämä mainitsemasi asenne luo negatiivisia viboja kumppaniehdokkaalle karkoittaen hänet.

Vierailija
12/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen se nainen jota kukaan ei tavoittele seurustelumielessä - vastaan rehellisesti!"

"Seurustelukokemukseni: pari puoli vuotta kestänyttä suhdetta joissa en kuitenkaan tavannut miesten lähipiiristä oikeastaan ketään"

Siis kyse oli panosuhteista?

Kysymykseni:

1. oletko koskaan antanut sinusta kiinnostuneelle miehelle pakkeja? Tai onko kukaan koskaan kiinnostunut sinusta, saamatta vastakaikua?

2. millaisia nuo kuuden kuukauden miehet olivat?

3. kuvaa oma tasosi (ulkonäkö, BMI, luonne)

Vierailija
13/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläisellä asenteella jossa omaa itseään jatkuvasti peilataan muihin, ei ole mikään ihme ettei huomiota heru.

Tämä ei tarkoita sitä että sinun tulisi ryhtyä kanamaiseksi, mutta valitettavasti tämä mainitsemasi asenne luo negatiivisia viboja kumppaniehdokkaalle karkoittaen hänet.

Mitä negatiivisia viboja? Kohtaan ihmiset ihmisinä ja ystävällisesti, jos keskustelukumppani kohtelee samoin. En peilaa sen kummemmin itseäni mutta olen toki tarkkaillut soidinmenoja ravintoloissa ja muualla ikävälillä 18-50 ja nähnyt todellisuuden.

Vierailija
14/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

"Olen se nainen jota kukaan ei tavoittele seurustelumielessä - vastaan rehellisesti!"

"Seurustelukokemukseni: pari puoli vuotta kestänyttä suhdetta joissa en kuitenkaan tavannut miesten lähipiiristä oikeastaan ketään"

Siis kyse oli panosuhteista?

Kysymykseni:

1. oletko koskaan antanut sinusta kiinnostuneelle miehelle pakkeja? Tai onko kukaan koskaan kiinnostunut sinusta, saamatta vastakaikua?

2. millaisia nuo kuuden kuukauden miehet olivat?

3. kuvaa oma tasosi (ulkonäkö, BMI, luonne)

Ärsyttää tuo ihmisen taso! Ihminen on ihminen ja nämä jotka tasoista puhuvat, saisivat katsoa itse peiliin. Tasoa eniten vaativat ovat vastenmielisiä. Ei ap

Vierailija
15/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa vikaa täällä, viimeksi olen seurustellut 22 vuotiaana ja nyt yli kolmekymppinen... Kelpaisin kyllä pelkkään seksiin, mutta se taas ei riitä minulle. Totta kai harmittaa että perhe jää saamatta. Silti haluaisin kuitenkin uskoa, että parisuhteen saan vielä jonain päivänä, ehkä sitten yli nelikymppisenä kun monet perheelliset eroavat. 

Vierailija
16/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen olet? Minkä tyylinen? Miten käyttäydyt?

Minulla vähän samaa vikaa vaikka olen (tai olin) ihan nätti... Yleensä miesten kiinnostus lopahtaa, toisaalta lopahtaa omakin kun en jaksa sitä suhdeteatteria jossa pitäisi esittää jotain muuta kuin on.

Vierailija
17/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laskee oman tasonsa tarpeeksi alas alkaa kumppaneita löytymään, se vaan että kuinka alas pitää mennä on ? Toisaalta voi olla tasokas ja se pelästyttää vast sukupuolen.

Tasokkaissa naisissa pelottaa:

- ainainen kiire, ohjelmaa on

- harrastuksina klassiset konsertit, ooppera ym. taiteellinen tylsä ajanviete

- edelliseen liittyen, kotona ei voi olla rauhassa, kun pitää aina mennä näytille johonkin, kuten 'päivälliset tuttavien luona'

- 10 muuta yleensä rikasta miestä ovat jatkuvasti jahtaamassa naista ja viemässä häntä mikä minnekin, mikä saattaa aiheuttaa alemmuudentunnetta miehessä

Ei, naisen itsensä rikkaus ei yleensä ole se, mikä miehen karkottaa. Vaativa työ 12 h päivässä sen sijaan saattaa turhauttaa.

Vierailija
18/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies ei ole "tasokas" jos hänelle vaikkapa klassinen konsertti on tylsää ajanvietettä. Toki ei tarvitse kaikista samoista asioista olla kiinnostunut, mutta jos mies ei halua muuta kuin sohvaperunailla ja syödä makkaraa niin ei kiitos, meillä ei ole mitään yhteistä silloin. 

Vierailija
19/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on kiva sääliä itseään, mutta etköhän sinäkin ole jonkun torjunut

Vierailija
20/39 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies ei ole "tasokas" jos hänelle vaikkapa klassinen konsertti on tylsää ajanvietettä. Toki ei tarvitse kaikista samoista asioista olla kiinnostunut, mutta jos mies ei halua muuta kuin sohvaperunailla ja syödä makkaraa niin ei kiitos, meillä ei ole mitään yhteistä silloin. 

"Toki ei tarvitse kaikista samoista asioista olla kiinnostunut, mutta"