Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen se nainen, jotka kaikentasoiset miehet tavoittelevat seurustelumielessä - Kysy mitä vain, vastaan rehellisesti!

Vierailija
25.05.2018 |

Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.

Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut muita kommenteja mutta heti tuli mieleen kysymys että mistä sä tiedät että ne tavoittelee sun vakavassa mielessä ja oikeesti ne kaikki? Esimerkkeja voisit kertoa. Sorri jos on jo kysytty. Jos olet suurin osa miehiä nähnyt 1-3 kertaa niin en usko sua tai sitä että voisit tiedä kuinka vakavassa mielessä ne on. Miehet puhuu kaikkea, siis ihan kaikkea mitä ne eivät tarkoitta. Jos olet nähnyt ne kaikki pitenmpi aikaa ja ne todistaa että haluaa sun kaa oikeesti olla niin mä voin uskoa.

Kaikkia vähänkään potentiaalisia miehiä olen tapaillut muutamia kuukausia, minkä aikana toinen on lopulta tunnustanut rakkautensa, halunnut viedä perheensä luokse, antaa avaimen asuntoonsa, kokannut romanttisia illallisia, avautunut elämästään ja kipupisteistään jne. Kyllä ne ihan tosissaan ovat olleet.

Ap

Mä en usko. Mä en vaan usko :D trolli oot

Vierailija
122/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat sanoa 19-vuotiaalle pojalle joka haluaa tappaa itsensä?

Mä haluaisin kuulla, miksi sun on paha olla. Jos sä tapat itsesi, se on niin lopullinen ratkaisu. Mä toivoisin, että antaisit aikaa itsellesi ja elämälle - vuoden tai viiden vuoden päästä susta voi tuntua paremmalta. Mä myös toivoisin, että sulla olisi joku ihminen, johon tukeutua. Sä olet arvokas ja sua rakastaa varmasti moni ihminen. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut muita kommenteja mutta heti tuli mieleen kysymys että mistä sä tiedät että ne tavoittelee sun vakavassa mielessä ja oikeesti ne kaikki? Esimerkkeja voisit kertoa. Sorri jos on jo kysytty. Jos olet suurin osa miehiä nähnyt 1-3 kertaa niin en usko sua tai sitä että voisit tiedä kuinka vakavassa mielessä ne on. Miehet puhuu kaikkea, siis ihan kaikkea mitä ne eivät tarkoitta. Jos olet nähnyt ne kaikki pitenmpi aikaa ja ne todistaa että haluaa sun kaa oikeesti olla niin mä voin uskoa.

Kaikkia vähänkään potentiaalisia miehiä olen tapaillut muutamia kuukausia, minkä aikana toinen on lopulta tunnustanut rakkautensa, halunnut viedä perheensä luokse, antaa avaimen asuntoonsa, kokannut romanttisia illallisia, avautunut elämästään ja kipupisteistään jne. Kyllä ne ihan tosissaan ovat olleet.

Ap

Mä en usko. Mä en vaan usko :D trolli oot

Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa? Oon avarakatseinen ja mielestäni hauskaa seuraa.

Ap

Vierailija
124/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, tavallinen pulliainen, saisin kyllä kaadettua lähes kenet tahansa, mutta kaikille ei minusta ole loppujen lopuksi vaimomatskuksi ollut, kun turhan mielistelyn taito uupuu. Ihan hyvä niin, nykyisin olen kyllä hyvin rakastavassa suhteessa.

Veikkaan että ap:lla on siis kova tarve miellyttää muita ja siksi miehiä riittääkin. Tämä on myös pääteltävissä esim. koulutustaustan ja hyvinä pidettyjen ominaisuuksien korostamisesta.

Vierailija
125/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kulostaapa kamalalta. Tässä loputtomien mahdollisuuksien maailmassa jossa sitoutuminen tuntuu muutenkin olevan ihmisille niin vaikeaa.. Olet ilmeisesti sitten särkenyt matkan varrella monta sydäntä. Ja kuulostat olevan siihen vielä tyytyväinenkin. Suloista. Toinen juttu on tietenkin se, että ketään ei kaikkia halua. Poikkeuksena vain happi - oletko yhtä väritön ja mauton?

Olen särkenyt, mutta miten muuten voin löytää sen oikean itselleni ellen tutustumalla miehiin? Ei kaikista tiedä yksien treffien perusteella, voisivatko he olla minulle sopivia. Kenenkään sydäntä en ole tahallani särkenyt ja aina on ollut paha mieli niiden puolesta, joita olen satuttanut kun tiet ovat eriytyneet.

Ap

Vierailija
126/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, tavallinen pulliainen, saisin kyllä kaadettua lähes kenet tahansa, mutta kaikille ei minusta ole loppujen lopuksi vaimomatskuksi ollut, kun turhan mielistelyn taito uupuu. Ihan hyvä niin, nykyisin olen kyllä hyvin rakastavassa suhteessa.

Veikkaan että ap:lla on siis kova tarve miellyttää muita ja siksi miehiä riittääkin. Tämä on myös pääteltävissä esim. koulutustaustan ja hyvinä pidettyjen ominaisuuksien korostamisesta.

Kyllä mä koitan olla kiva ihmisille. Liekkö se sitten syynä?

Ap

Vierailija
127/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?

Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani. 

Ap

Torjuttu? Eli olet ollut tarjoajan asemassa:) Olin sun iässä naimisissa hyvin toimeentulevan miehen kanssa ja perässä juoksijoita riitti/riittää silti vaikken ole koskaan mennyt treffeille. Koskaan en ole katsellut miehiä sillä silmällä vaan ihan normaalissa arkisessa tilanteessa miehet tulleet juttelemaan. Miehen syvemmän kiinnostuksen havaitsee siitä ettei hän yritä mitään mutta haluaa olla lähelläsi ja pyrkii samoihin paikkoihin kanssasi. Hän voi myös sanoa miehellesi tajutessaan että et aio miestäsi jättää että tämä on onnekas. Sun ikäiset laatunaiset on jo kuule rengastettu parhaan a-luokan miesten toimesta;) Sulle nyt riittää niitä miehiä joita kukaan parhaista ei huolinut. Ei ihme, että etsit edelleen.

Vierailija
128/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?

Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani. 

Ap

Torjuttu? Eli olet ollut tarjoajan asemassa:) Olin sun iässä naimisissa hyvin toimeentulevan miehen kanssa ja perässä juoksijoita riitti/riittää silti vaikken ole koskaan mennyt treffeille. Koskaan en ole katsellut miehiä sillä silmällä vaan ihan normaalissa arkisessa tilanteessa miehet tulleet juttelemaan. Miehen syvemmän kiinnostuksen havaitsee siitä ettei hän yritä mitään mutta haluaa olla lähelläsi ja pyrkii samoihin paikkoihin kanssasi. Hän voi myös sanoa miehellesi tajutessaan että et aio miestäsi jättää että tämä on onnekas. Sun ikäiset laatunaiset on jo kuule rengastettu parhaan a-luokan miesten toimesta;) Sulle nyt riittää niitä miehiä joita kukaan parhaista ei huolinut. Ei ihme, että etsit edelleen.

Kuten olen aikaisemmin useasti kommentoinut, olen nyt onnellisessa parisuhteessa elämäni rakkauden kanssa. 

Kiitos kommentistasi!

Ap

Vierailija
129/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kuulla, miksi sun on paha olla. Jos sä tapat itsesi, se on niin lopullinen ratkaisu. Mä toivoisin, että antaisit aikaa itsellesi ja elämälle - vuoden tai viiden vuoden päästä susta voi tuntua paremmalta. Mä myös toivoisin, että sulla olisi joku ihminen, johon tukeutua. Sä olet arvokas ja sua rakastaa varmasti moni ihminen. 

Ap

Sen takia koska kaikki kaverit ovat hävinneet elämästä, asun liian pienellä paikkakunnalla ja tuntuu etten pääse elämässä eteenpäin.

Vierailija
130/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuten olen aikaisemmin useasti kommentoinut, olen nyt onnellisessa parisuhteessa elämäni rakkauden kanssa. 

Kiitos kommentistasi!

Ap

Tekstejäsi lukien en usko että olet onnellisessa parisuhteessa vaan haaveilet sellaisesta, samoin niistä kosijoista:)

Vierailija
131/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen takia koska kaikki kaverit ovat hävinneet elämästä, asun liian pienellä paikkakunnalla ja tuntuu etten pääse elämässä eteenpäin.

Onko sulla joku ihminen, jolle  sä pystyt puhumaan? Mä olen itsekin kokenut traumaattisia asioita, mutta aivan kaikesta pahasta voi elämässä selvitä, jos rohkenee pyytää muilta apua. Sä oot niin hirveän nuori. Mun elämä on ihan erilaista nyt kuin silloin kun olin 19-vuotias. En mäkään silloin ollut onnellinen, päinvastoin olin todella onneton. Tilanteet kuitenkin muuttuu ja kaikesta on mahdollista selvitä, jos vaan jaksaa yrittää.

Ap

Vierailija
132/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu aloitus, osittain hyviä kysymyksiä.

Vastausten todellisuudesta en tiedä, koska aloitus on niin hassu: minä olen niin ihana, että kaikki mut haluaa.

Ninhän sitä kaksvitosena voi luulla.:D

Vierailija
133/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu aloitus, osittain hyviä kysymyksiä.

Vastausten todellisuudesta en tiedä, koska aloitus on niin hassu: minä olen niin ihana, että kaikki mut haluaa.

Ninhän sitä kaksvitosena voi luulla.:D

Enhän minä sano että kaikki haluaa, mutta jokaikinen mies, joka minuun on tutustunut on halunnut suhteeseen kanssani. Ei se tarkoita, että kaikki miehet viehättyvät minusta. Mutta ne jotka viehättyvät, kyllä sen ilmaisevat ja niitä on ollut paljon. Että sikäli oma kokemukseni on ollut, että kaikki tuntuvat ihastuvan.

Ap

Vierailija
134/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos kommentistasi!

Ap

Tekstejäsi lukien en usko että olet onnellisessa parisuhteessa vaan haaveilet sellaisesta, samoin niistä kosijoista:)

Imartelevaahan se sekin on, että jonkun mielestä elämäni on "too good to be true". 

Kiitos kommentista!

Ap

Vierailija
135/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva sulle!

Vierailija
136/141 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kuinka paljon itsetuntosi rakentuu/on rakentunut sen varaan, että saat ihailua?

Itsekin 25-vuotiaana olisin varmasti saanut aika monen miehen perääni seurustelumielessä, mutta olin keskittynyt omaan rakkaaseeni, jonka kanssa olen naimisissa edelleen. En piitannut miesten iskuyrityksistä, vaan yritin ennemmin pitää heitä loitolla. Pitkässä ja läheisessä parisuhteessa saatu huomio ja rakkaus  onkin sitten ollut ihan toinen juttu.

Vierailija
137/141 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehfä kun rupsahdat? Olen n45v ja nuorena niinkuin sinä, älykäs ja akateeminen, kaunis jota miehet piiritti.

Onneksi silloin (koska ajat oli erit eikä ulkonäkö ollut ihmisyyden mitta) tajusin että on luotava ura sillä sen varasn voi laskea aina. Olrnkin uralla edennyt ja nyt hyväpalkkaisissa johtotehtävissä.

Kuntäytin 40, alkoi nopealla tahdilla rupsahdus ja todellakin muuttui näkymättömäksi. Olen yhä hoikka, urheilullinen, pitkätukkainen jne, mutta kyllä 45 on 45 ja näkyy naamassa.

Ap, sitä vaan sanoisin että aika kuluu älyn nopeasti ja yhtäkki oletkin 40+ ja näkymätön. Miten sitten teet?

Kauneus on katsojan silmässä kuten sanotaan. Mielestäni tällaiset vähän ”rupsahtaneet” nelikymppiset on aikaa vetäviä mimmejä.

M46

Vierailija
138/141 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, kuinka paljon itsetuntosi rakentuu/on rakentunut sen varaan, että saat ihailua?

Itsekin 25-vuotiaana olisin varmasti saanut aika monen miehen perääni seurustelumielessä, mutta olin keskittynyt omaan rakkaaseeni, jonka kanssa olen naimisissa edelleen. En piitannut miesten iskuyrityksistä, vaan yritin ennemmin pitää heitä loitolla. Pitkässä ja läheisessä parisuhteessa saatu huomio ja rakkaus  onkin sitten ollut ihan toinen juttu.

Olen saavuttanut paljon akatemiassa (tutkimustyö) ja urallani ikääni nähden. Itsetuntoni on pitkälti rakentunut saavutusteni pohjalle, ja voin sanoa, että olen saavuttanut jotain ja minulla on ollut vaikutusta asioihin. Mutta olet oikeassa, että tottakai ihailu on vahvistanut itsetuntoani ja siitä olen kiitollinen. Nykyään olen elämäni rakkauden kanssa yhdessä ja koen olevani täysin rakastettu. 

Kiitos kommentista!

Ap

Vierailija
139/141 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä naisena esiintyvä mies ole jo nähty.

Vierailija
140/141 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehfä kun rupsahdat? Olen n45v ja nuorena niinkuin sinä, älykäs ja akateeminen, kaunis jota miehet piiritti.

Onneksi silloin (koska ajat oli erit eikä ulkonäkö ollut ihmisyyden mitta) tajusin että on luotava ura sillä sen varasn voi laskea aina. Olrnkin uralla edennyt ja nyt hyväpalkkaisissa johtotehtävissä.

Kuntäytin 40, alkoi nopealla tahdilla rupsahdus ja todellakin muuttui näkymättömäksi. Olen yhä hoikka, urheilullinen, pitkätukkainen jne, mutta kyllä 45 on 45 ja näkyy naamassa.

Ap, sitä vaan sanoisin että aika kuluu älyn nopeasti ja yhtäkki oletkin 40+ ja näkymätön. Miten sitten teet?

Kauneus on katsojan silmässä kuten sanotaan. Mielestäni tällaiset vähän ”rupsahtaneet” nelikymppiset on aikaa vetäviä mimmejä.

M46

Kiitos M46 kommentistasi! Haluan itsekin ajatella niin, ettei ihminen ikävästi sanoen "rupsahda" kun vanhenee, hän vain vanhenee. Se on maailman luonnollisin asia ja kaunista on se, että saa vanheta. Eivät kaikki elä sinne "rupsahtamiseenkaan" asti.

Ap