Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen se nainen, jotka kaikentasoiset miehet tavoittelevat seurustelumielessä - Kysy mitä vain, vastaan rehellisesti!

Vierailija
25.05.2018 |

Olen kaunis, hyvävartaloinen ja akateemisesti koulutettu 25-vuotias nainen. Miehet tavoittelevat minua aina vakavassa mielessä. Olen käynyt lukemattomilla treffeillä, tapaillut kaikenlaisia miehiä.

Kysy mitä vain! Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet tavallisen miehen niin ajatteletko, että tuo luuseri ei sais mua ikinä?

Vierailija
2/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko löytänyt sopivaa miestä?

Minä olin nuorena kuin sinä, mutta olin mieluummin sinkku jabiletin, kun en löytänyt sellaista miestä, jota olisin himoinnut aidosti. Löysin sen vasta nelikymppisenä.

Eli haluaidin neuvoa sinua näin vanhempana, että älä mieti niin kovasti, että millaisille miehille sinä kelpaat (kuten aloituksessa), vaan enemmän sitä, mitä haluat ylipäätäön elämöltä (muutakin kuin parisuhde). Älä siis määrittele itseäsi ja arvoasi miesten kautta, kuten nyt näytät ikävä kyllä tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kikka. Ootappa vähän, niin tajuat et noista suurimmalla osalla on muu mielessä. Sitä irtoaa helpommin kun on "vakavissaan".

Vierailija
4/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näet tavallisen miehen niin ajatteletko, että tuo luuseri ei sais mua ikinä?

En todellakaan. Tavallisen näköisiin miehiin en juuri kiinnitä huomiota ellei mies ole jollain lailla symppiksen oloinen (hymyilee itsekseen tai minulle) tai on vaikka sellaiset kasvonpiirteet, että tyyppi vaikuttaa mukavalta. Silloin minulle tulee hyvä mieli ja saatan hymyillä takaisin.

Sellaisiin miehiin, joista paistaa ylimielisyys puolestaan tunnen vähän vastenmielisyyttä. Toisaalta olemuksen perusteella tällaisia analyyseja on turha tehdä. Minua on usein luultu ylpeäksi pelkän olemuksen perusteella ja myöhemmin todettu, että väärä havainto.

Ap

Vierailija
5/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?

Vierailija
6/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet halpa, kun käyt paljon treffeillä. Jos oikeasti täyttäisit mainitsemasi kriteerit, et koskaan tekisi tuollaista aloitusta. Oikeasti tavoitellut käyvät aniharvoin millään treffeillä.

Vierailija
7/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko löytänyt sopivaa miestä?

Minä olin nuorena kuin sinä, mutta olin mieluummin sinkku jabiletin, kun en löytänyt sellaista miestä, jota olisin himoinnut aidosti. Löysin sen vasta nelikymppisenä.

Eli haluaidin neuvoa sinua näin vanhempana, että älä mieti niin kovasti, että millaisille miehille sinä kelpaat (kuten aloituksessa), vaan enemmän sitä, mitä haluat ylipäätäön elämöltä (muutakin kuin parisuhde). Älä siis määrittele itseäsi ja arvoasi miesten kautta, kuten nyt näytät ikävä kyllä tekevän.

Määrittelen itseäni ensisijaisesti saavutusteni kautta, olen kunnianhimoinen mitä tulee uraani. Mutta kyllä minä pidän miesten huomiostakin, eikä siinä ole mitään pahaa.

Kiitos kommentistasi!

Ap

Vierailija
8/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tavallisen näköisiin miehiin en juuri kiinnitä huomiota ellei mies ole jollain lailla symppiksen oloinen (hymyilee itsekseen tai minulle) tai on vaikka sellaiset kasvonpiirteet, että tyyppi vaikuttaa mukavalta. Silloin minulle tulee hyvä mieli ja saatan hymyillä takaisin.

Sellaisiin miehiin, joista paistaa ylimielisyys puolestaan tunnen vähän vastenmielisyyttä. Toisaalta olemuksen perusteella tällaisia analyyseja on turha tehdä. Minua on usein luultu ylpeäksi pelkän olemuksen perusteella ja myöhemmin todettu, että väärä havainto.

Ap

Et vain kehtaa myöntää että halveksi ulkonäöltään taviksia kun itse olet omasta mielestä parempaa kastia.

Vierailija
9/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran miehiä ensitreffeille riittää niin mikä sinussa on vikana kun et kenellekään kelpaa?

Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani. 

Ap

Vierailija
10/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulimiehen psykoosit

Vierailija
11/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet halpa, kun käyt paljon treffeillä. Jos oikeasti täyttäisit mainitsemasi kriteerit, et koskaan tekisi tuollaista aloitusta. Oikeasti tavoitellut käyvät aniharvoin millään treffeillä.

En ole halpa. Olen utelias ihmisten suhteen, tykkään tutustua erilaisiin ihmisiin ja heidän taustoihinsa. Totta kai deittaillessani toivoin myös löytäväni sen sopivan miehen itselleni. 

Kirjoittamani on ihan totta.

Kiitos kommentistasi!

Ap

Vierailija
12/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ikinä torjuttu. En sano tätä pröystäilyn vuoksi, se vaan on totuus. Minä olen aina päättänyt jokaisen tapailusuhteen siinä vaiheessa, kun olen huomannut, ettei tyyppi ole oikea ihminen minulle. Valitettavasti siinä vaiheessa toiselle on usein jo syntynyt vahvoja tunteita ja haluavat esitellä perheelle tms. Totta kai minussa on vikoja ja puutteita, ne tärkeimmät asiat minussa on kuitenkin ilmeisesti kunnossa kun etsinnässä on kumppani. 

Ap

Sano nyt vielä, että kun on vaikeaa naiselle tää treffailu ja kumppanin etsintä niin täydellistä.

Vierailija
13/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinua halutaan esitellä eli olet jotenkin statussymboliksi sopiva ilmeisesti. Ei käy kateeksi. Halveksin miehiä.

Vierailija
14/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et vain kehtaa myöntää että halveksi ulkonäöltään taviksia kun itse olet omasta mielestä parempaa kastia.

Tuossa puhuvat enemmän omat epävarmuutesi. Minulla on hyvä olla itseni kanssa ja asiat hyvin elämässä. Haluan toisille hyvää ja autan myös aina, jos koen että avustani voi olla apua. En oikein voisi kokea itseni hyväksi ihmiseksi, jos ajattelisin kuvaamallasi tavalla.

Ap

Vierailija
15/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehfä kun rupsahdat? Olen n45v ja nuorena niinkuin sinä, älykäs ja akateeminen, kaunis jota miehet piiritti.

Onneksi silloin (koska ajat oli erit eikä ulkonäkö ollut ihmisyyden mitta) tajusin että on luotava ura sillä sen varasn voi laskea aina. Olrnkin uralla edennyt ja nyt hyväpalkkaisissa johtotehtävissä.

Kuntäytin 40, alkoi nopealla tahdilla rupsahdus ja todellakin muuttui näkymättömäksi. Olen yhä hoikka, urheilullinen, pitkätukkainen jne, mutta kyllä 45 on 45 ja näkyy naamassa.

Ap, sitä vaan sanoisin että aika kuluu älyn nopeasti ja yhtäkki oletkin 40+ ja näkymätön. Miten sitten teet?

Vierailija
16/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päädyt treffeille? Nettideittien vai ravintolaillan jälkeen?

Vierailija
17/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sano nyt vielä, että kun on vaikeaa naiselle tää treffailu ja kumppanin etsintä niin täydellistä.

Treffailu ei ole ollut koskaan minulle vaikeaa. Se on ollut mukavaa ja olen siitä nauttinut. Sen oikean ihmisen löytäminen itselleni oli vaikeaa ja siinä kesti vuosia. Tiedän, että treffailu on monelle vaikeaa, eikä miesten osaa siinä käy yhtään kateeksi. Harmittaa pikemminkin miesten puolesta. Jos joutuisin itse muutaman kerran torjutuksi, en varmaan enää kehtaisi yrittää uudestaan.

Ap

Vierailija
18/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinua halutaan esitellä eli olet jotenkin statussymboliksi sopiva ilmeisesti. Ei käy kateeksi. Halveksin miehiä.

No sitä en voi tietää. Yleensä en osu treffeille sellaisten miesten kanssa, joista paistaa läpi pinnallisuus.

Ap

Vierailija
19/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuollaisesta mieleen tosi tylsä nainen, jos kolahtaa kaikille. Niiden "kaikkien" on pakko edustaa mainstreamia. Itsestäni on kiva, että vain harvoin tapaan minua oikeasti kiinnostavia ihmisiä, ja aika monelle olen seurustelukumppaniksi väärä.

Vierailija
20/141 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet käynyt lukemattomilla treffeillä???? Luulis että valitset tarjonnasta vain parhaimmat päältä ja esim. 20 miehestä löytyisi helposti se paras?

Minun on huonompitasoisena naisena käytävä lukemattomilla treffeillä, valitettavasti huonojen miesten kanssa, löytääkseni heidän joukostaan edes kelpuutettavan yksilön. 

Olen kateellinen sinulle. Tasan ei käy onnen lahjat.