Äänestäisitkö Viktoria (ylioppilas, 19 v) presidentiksi? Hän nimittäin haluaa presidentiksi
Kommentit (47)
Onpas leuhkan oloinen poika. Mutta, jos jatkaa noin, niin varmasti on ns. menestyjä tulevaisuudessa.
Jaa-ah, enpä tiedä. Jokin Viktorissa tökkäsi ja pahasti.
Lievästi snobi asenne. Minua kammottaa tuo "peleistä ei opi mitään, teen mieluimmin jotain kehittävää" ja "ihan vasta ostin älypuhelimen". Tyyppi ei ole tutustunut peleistä tehtyihin tutkimuksiin ja on ihan kivikaudelta mitä tulee tekniseen osaamiseen. Se älypuhelin itsessään mikään maaginen väline ole, mutta monelle se on sosiaalisuuden mahdollistava taikakalu. Veikkaisin, ettei hän arvosta sosiaalisia verkostojakaan kovin korkealle. Tai sitten joitain arvostaa, joitain ei. Vähän kuten valkkasi tärkeimmät kirjoitettavat eli mistä eniten hyötyä ja "panosti niihin täysillä".
Onneksi hän ei tätä ketjua lue, toisaalta voisi olla hyvä lukea, jos nyt vaikka pressaksi päätyy. Tai ehkä hänellä on ratkaisu myös nettikeskusteluihin.
Päättötodistuksessa on kaikista aineista yhtä lukuun ottamatta arvosanana kymppi
Mikähän se aine on? Ei karatemestarilla voi liikuntakaan olla ysi?
Tää on taas yks niistä kermapersekakaroista, jotka ajattelee että köyhyydestä pääsee pois kun vaan menee töihin.
En todellakaan. Kuulostaa sellaiselta suorittajalta että liekö ihmisyyttä jäljellä.
Nuoruus ja kaikkivoipaisuus... Nythän se paras aika olisi olla presidentti, kun tietää vielä kaikesta kaiken ja osaa ratkaista koko maailman ongelmat :D
No joo. Voihan tuosta nuoresta vuosien mittaan vaikka kehittyäkin jotain suurta. Katsotaan 30-40 vuoden kuluttua uudestaan. Vielä voisi kasvaa, ja osansa käydä myös siitä kuuluisasta elämäm_koulusta.
En tunne henkilöä ja en ole diagnooseja määrittelemässä, mutta jonkun asteinen Asperger paistaisi läpi jutusta.
Miksei, noin 40 vuoden päästä kun sitä kokemusta ylipäätään elämästä ja yhteiskunnasta on enemmän. Nykyisellään meriitit eivät vielä mielestäni riitä Suomen presidentiksi.
Ylläri, että täällä taas haukutaan. Fiksun oloinen poika. Olen vähän kateellinen hänen kurinalaisuudestaan.
En, koska hän vaikuttaa liian ylimieliseltä ja itseään täynnä olevalta, kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.
Hyvä miehen alku. Kaikki mahdollisuudet on auki, mutta saa toivottavasti rauhassa kasvaa ja hankkia elämänkokemusta.
Katsotaan 40 vuoden päästä uudelleen. Mutta, ei en äänestäisi 19-vuotiasta, enkä edes alle 30-vuotiasta presidentiksi. Se ei ole nuoren miehen tai naisen hommaa. Hieman pitää nähdä maailmaa, nähdä miten muu osa kansasta elää, opiskella, tehdä töitä, epäonnistua, saada kokemusta ja näkemystä.
Vierailija kirjoitti:
Päättötodistuksessa on kaikista aineista yhtä lukuun ottamatta arvosanana kymppi
Kuvis tai musiikki?
Luulen, että häpeää puheitaan parinkymmenen vuoden päästä.
Osaa nuo miehetkin olla kateellisia muille miehille. Kommenteissa joku mies kirjoittaa, että jos 20-v. räkänokka valitaan pressaksi niin hän on itse valmis kuolemaan. Että oikein räkänokka... Minä en tuota nuorta miestä sillä nimityksellä kutsuisi, mutta en olekaan hänelle kateellinen enkä katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvis tai musiikki?
Miksi aatellaan että lukuaineissa menestyvä olisi surkea taideaineissa?
Minusta on vain hyvä että nuorella on suuret luulot itsestään ja katto korkealla. On kamalaa nähdä elämän nujertamia 19-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvis tai musiikki?
Miksi aatellaan että lukuaineissa menestyvä olisi surkea taideaineissa?
Minusta on vain hyvä että nuorella on suuret luulot itsestään ja katto korkealla. On kamalaa nähdä elämän nujertamia 19-vuotiaita.
Surkea taideaineissa, jos saa ysin? Mielestäni taideaineista on tosi paljon vaikeampi saada kymppi kuin lukuaineista. Pitää oikeasti olla harrastuneisuutta, ei riitä että tekee parhaansa.
Juuri tuollainen ihminen minäkin haluaisin olla. Olen halunnut olla jo lapsesta lähtien, mutta valitettavasti itsekurini on liian heikko. Nyt yli kolmekymppisenä tuntuu jo turhalta yrittää, kun perusta luodaan jo lapsena. Urheilutähteä minusta ei enää tule eikä ketään kiinnosta jonkun viisikymppisen menestys, koska niin vanha varmaan olisin, että pääsisin samalla tasolle kun Viktor.
Eikö presidenttiydessä ole joku ikäraja? Pitää olla yli 35-vuotias vai muistanko väärin?
Mietin vain miten tuo haastattelu on tehty. Viktor ottanut itse yhteyttä iltapaskaan? :D
Kuulostaa ihan joltain pikkulapsen haaveammatilta kun kysytään, mikä susta tulee isona.