Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmentaja jätti palauttamatta puolen kk rahat kun

Vierailija
20.01.2023 |

sanoi sopimuksen irti. Miten toimia? Iso summa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuukausimaksu ja olin maksanut sen, kokonaan etukäteen.

Vierailija
2/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepulainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sitoutunut joku asia ja maksanut sen.On oma syysi lopetit harastus?  Jos ostan 6kk tai 12kk. Kuntosali kortin ja maksan sen etukäteen. Kun keksinkin tää ei ole minun juttu.Rahojani en saa takaisin. Sama on jos ostan HSL - matkakortiin 30 päivän matkustus oikeus. Sairastun heti ostettuani ja makaan sairaalassa vuotella 2kk.Minä en saa HSL-liikenteen lipusta korvausta, jää minulle takkiin.ps. Miksi et soita asiasta ja tiedustele lajin liitosta?

Vierailija
4/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoi irti ja mitä sopimuksessa lukee?

Emme mekään meidän seurassa palauta rahoja, jos lapsi joudutaan poistamaan harrasteryhmästä hänen käytöksensä vuoksi, koska hänelle on varattu paikka ja kulut hänestä juoksevat kuitenkin emmekä saa kesken kauden myytyä hänen paikkaansa eteenpäin. 

Vierailija
5/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanoi irti ja mitä sopimuksessa lukee?

Emme mekään meidän seurassa palauta rahoja, jos lapsi joudutaan poistamaan harrasteryhmästä hänen käytöksensä vuoksi, koska hänelle on varattu paikka ja kulut hänestä juoksevat kuitenkin emmekä saa kesken kauden myytyä hänen paikkaansa eteenpäin. 

Vai siis hetkinen: sanoitko sinä sen sopimuksen itse irti? Sitten niitä rahoja ei ainakaan palauteta. Oli melko epäselvästi kirjoitettu aloitus.

Vierailija
6/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sitoutunut joku asia ja maksanut sen.On oma syysi lopetit harastus?  Jos ostan 6kk tai 12kk. Kuntosali kortin ja maksan sen etukäteen. Kun keksinkin tää ei ole minun juttu.Rahojani en saa takaisin. Sama on jos ostan HSL - matkakortiin 30 päivän matkustus oikeus. Sairastun heti ostettuani ja makaan sairaalassa vuotella 2kk.Minä en saa HSL-liikenteen lipusta korvausta, jää minulle takkiin.ps. Miksi et soita asiasta ja tiedustele lajin liitosta?

Minä en lopettanut sitä vaan valmentaja ITSE. Ei vaan hoitanut menetettyjä tunteja minulle. Onhan tuo nut rosvoamista kun tarjotaan palvelua ja sitten häivytään kesken?

Vierailija
7/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustapuolueeessa on rosvoja.

Vierailija
8/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lopettanut sitä vaan valmentaja ITSE. Ei vaan hoitanut menetettyjä tunteja minulle. Onhan tuo nut rosvoamista kun tarjotaan palvelua ja sitten häivytään kesken?

No vastaapa vielä tuohon kysymykseen, että miksi valmentaja lopetti valmennussuhteen. Johtuiko se lapsesi käytöksestä, vai mistä?

Vierailija
9/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vastaapa vielä tuohon kysymykseen, että miksi valmentaja lopetti valmennussuhteen. Johtuiko se lapsesi käytöksestä, vai mistä?

Kieltäytyminen vastaamasta tähän taitaa kertoa aika paljon...

Vierailija
10/10 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää nyt maailmanhistorian oudoin provo keskustan lokaamikseksi vai mikä juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi