Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi väittää ettei pysty pitämään lippistä/pipoa tms jos hiukset kiinni, kummasti vain se muilta lapsilta onnistuu!

Vierailija
25.05.2018 |

Pitkät hiukset aina silmillä/suussa, olen pari kertaa tehnyt letin mutta tyttö repii sen pois huutaen ettei hattu mene päähän! Eskarilaisesta siis kyse.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen leikata lyhyet hiukset.

Vierailija
2/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En minäkään kykene. Ahdistaa vain olla pipo päässä kun hiukset on kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei halua lyhyempiä hiuksia, ehdotettu on ! Ja sitten on hiuksia suussa, ruokaa hiusten latvoissa ja ties mitä kun hiuksilla pituutta kuitenkin puoleen selkään.   Alku.p

Vierailija
4/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö ei halua lyhyempiä hiuksia, ehdotettu on ! Ja sitten on hiuksia suussa, ruokaa hiusten latvoissa ja ties mitä kun hiuksilla pituutta kuitenkin puoleen selkään.   Alku.p

Kai nyt on joku kampaus mistä tyttö tykkää? Ponnari, nuttura, letit? Teette diilin että syödessä ja touhutessa hiukset kiinni ja muuten pitää miten pitää. Ja hattu päässäkö te kotona syötte?

Vierailija
5/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä. Mun lapsen kahdella kaverilla oli joku ihme vaihe 5-6-vuotiaana. Eivät antaneet vanhempiensa edes harjata hiuksia ja lopuksi tukka oli ihan hamppua ja paskaa täynnä. Ei siinä auta varmaan muu kuin aika. Toki voit uhkailla (ellet ole jo) että jos ei edes hollantilaiset/ranskalaiset letit kelpaa niin sitten leikataan tukka. Tai ellet ole jo (:D) niin osta kaikkia aivan superihania glitterponnareita joissa on kiinni "lettipidennyksiä" tms niin ehkä sitten suostuu.

Vierailija
6/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari on sellaisessa kohtaa, että hattu vetää, kiskoo tai painaa siitä ja tuntuu todella ikävältä. Kokeilkaa erilaisia tyylejä!

Vierailija
7/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Anna kun arvaan: tytölle on toitotettu vauvasta asti että tytöillä täytyy olla pitkä liehuletti, ihan sama miten perseestä se on käytännössä.

Vierailija
8/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita huivi ja solmi se niin, ettei paina ponnaria.

Ei lippiksenkään pitäisi painaa jos laittaa sen ponnarin sen aukon kohdalle.

Vierailija
9/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letti niskaan ja 2 pinniä ohimoille.

Vierailija
10/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo viisikymppinen, mutta muistan elävästi, miten inhosin lapsena lettejä, poninhäntiä ja monia lakkejakin. Päänahkani oli niin arka, että kaikki vähänkin kiristävä aiheutti kipua. Lyhyt tukka olikin sitten suunnaton helpotus. En vieläkään voi käyttää esim. hiuspantoja tai muunlaista päähinettä kuin väljää pipoa. Jospa kyseessä on samanlainen tapaus.

Vierailija
11/11 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo viisikymppinen, mutta muistan elävästi, miten inhosin lapsena lettejä, poninhäntiä ja monia lakkejakin. Päänahkani oli niin arka, että kaikki vähänkin kiristävä aiheutti kipua. Lyhyt tukka olikin sitten suunnaton helpotus. En vieläkään voi käyttää esim. hiuspantoja tai muunlaista päähinettä kuin väljää pipoa. Jospa kyseessä on samanlainen tapaus.

Sama juttu, ja rusetti päässä kauhistusten kauhistus. Oli kait muotia 60-luvulla, mutta mulla onnistui sen pitäminen vain muutaman kerran. Vieläkin on muistissa se kiristyksen aiheuttama kipu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi