Miksi mies olettaa että jaksan olla kaikki päivät kotona?
Useamman vuorokauden aina vaan kotona kun mulla ei ole autoa.Miksi se luulee että jaksan olla aina kotona?
Kommentit (71)
Siis mies hoitaa lapsen ja vaimo valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vietät päiväsi siellä kotonasi. Sehän on kaltaisellesi etätyöläiselle myös työpaikka. Ei työpaikalta poistuta kesken päivän mihinkään "kylille".
Joo, niin on mutta kun en saa poistua edes iltaisin niin se ei varmaan ole ihan ok.
Älä nyt viitsi. Tuskin sua sinne torppaan on kahlittu. Ei näille sun jutuille voi kun nauraa.
Millä mä kulkisin illalla? Mies ja lapsi on aina joko harrastuksessa tai katsomassa ottelua tms mihin ei oteta mua mukaan. Minä olen aina kotona. Tänäänkin ovat taas illan poissa, kuten olivat eilisen illankin.
Sä tosiaan olet heikkolahjanen ja ärsyttäväkin vielä.
Millä lailla ärsyttävä? Minusta mies voisi joskus ajatella myös minua.
Miestä käy sääliksi.
Miksi? Olisit kuullut mitä sen paras kaveri siitä nykyään tuumasi.
No mitä?
mm sitä miten kontrolloiva siitä on tullut yms joten ennemmin säälisin ns uhria eli minua. Miksi sääliä ihmistä joka on ilkeä yms?
Koska sä tajuat, ettet sä ole mikään uhri. Sä oot sen vankilas ihan itse rakentanut, etkä reppana osaa lähteä sieltä vaikka ovet olis auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat auton niin sitten hankit itsellesi auton. Miten tämän tarvitsee sinun mieheen liittyä millään tavalla? Kai sinä nyt aikuisena ihmisenä itse osaat omat kulkemisesi järjestää.
Nyt täytyy tällaisena itsellisenä naisena sanoa, että on se ihme, kun "mieslapsista" jaksetaan jauhaa, mutta tällaiset "naislapset" - niin mitä ne on? Miksi tällainen on ihan ok.
Hys. Älä puhu järkeviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vietät päiväsi siellä kotonasi. Sehän on kaltaisellesi etätyöläiselle myös työpaikka. Ei työpaikalta poistuta kesken päivän mihinkään "kylille".
Joo, niin on mutta kun en saa poistua edes iltaisin niin se ei varmaan ole ihan ok.
Älä nyt viitsi. Tuskin sua sinne torppaan on kahlittu. Ei näille sun jutuille voi kun nauraa.
Millä mä kulkisin illalla? Mies ja lapsi on aina joko harrastuksessa tai katsomassa ottelua tms mihin ei oteta mua mukaan. Minä olen aina kotona. Tänäänkin ovat taas illan poissa, kuten olivat eilisen illankin.
Sä tosiaan olet heikkolahjanen ja ärsyttäväkin vielä.
Millä lailla ärsyttävä? Minusta mies voisi joskus ajatella myös minua.
Miestä käy sääliksi.
Miksi? Olisit kuullut mitä sen paras kaveri siitä nykyään tuumasi.
No mitä?
mm sitä miten kontrolloiva siitä on tullut yms joten ennemmin säälisin ns uhria eli minua. Miksi sääliä ihmistä joka on ilkeä yms?
Koska sä tajuat, ettet sä ole mikään uhri. Sä oot sen vankilas ihan itse rakentanut, etkä reppana osaa lähteä sieltä vaikka ovet olis auki.
Se on vähän vaikea lähteä kun sitten ei olisi säännöllisiä tuloja yms mutta sitä täytyy katsoa kun talousasiat tulee paremmalle tolalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma auto tai bussikortti. Jos ei bussit kulje niin pyörä
Bussit ei kulje. Huimauksen takia en voi pyöräillä enkä juuri kävellä. Autoa ukko ei anna hommata kun hommasi juuri kalliin työauton
Jos et voi pyöräillä, etkä kävellä, niin sitten istut kotona. Miksi syytät siitä miestäsi?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma auto tai bussikortti. Jos ei bussit kulje niin pyörä
Bussit ei kulje. Huimauksen takia en voi pyöräillä enkä juuri kävellä. Autoa ukko ei anna hommata kun hommasi juuri kalliin työauton
Jos et voi pyöräillä, etkä kävellä, niin sitten istut kotona. Miksi syytät siitä miestäsi?
Sinkkumies
Koska hän ei anna hommata autoa ja jos mulla olisi auto niin liikkuminen olisi helppoa.
Viisas mies: ei autoa sellaiselle, joka saa vaarallisia huimauskohtauksia.
Ehkäpä mies ajattelee vain ap:n parasta, kun ei suostu autoa hankkimaan.
Joo mutta olen yksin, kuten melkein taas koko päivän ja illan.