Olenko pervo jos fantaisioin että olen palstamamman makuuhuoneessa kun palstamamma nukkuu ilman alushousuja?
Ja nostan hiukan sitä yöpaitulin helmaa ja näen....., oooooooh!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Joku parafilia selvästi kyseessä!
Palstamammafilia?
Et ole pervo vaan mieleltäsi sairas yksilö. Paikkasi ei ole psykiatrinen hoitolaitos vaan sinut on teljettävä kellariin kahlehdittuna.
Olenko pervo jos fantaisioin että olen palstapapan makuuhuoneessa kun palstapappa nukkuu ilman alushousuja?
Vierailija
31.08.2026 | 21:53
Ja nostan hiukan sitä yökalsarin lahjetta ja näen....., oooooooh!
Kuivuneen nakin!
Vierailija kirjoitti:
Olenko pervo jos fantaisioin että olen palstapapan makuuhuoneessa kun palstapappa nukkuu ilman alushousuja?
Vierailija
31.08.2026 | 21:53
Ja nostan hiukan sitä yökalsarin lahjetta ja näen....., oooooooh!
Kuivuneen nakin!
Olet!
Todennäköisesti näet hiekkaa siellä. 😂
Olet perverssi ja monella tapaa sairas mieleltäsi. Ei tuollaisia sairaita juttuja kukaan edes mieti ellei ole päästään todella vialla.
Vierailija kirjoitti:
Olet perverssi ja monella tapaa sairas mieleltäsi. Ei tuollaisia sairaita juttuja kukaan edes mieti ellei ole päästään todella vialla.
Jaa, oletteko te palstamammat niin hirveän näköisiä?
Ei alastoman naisen läheisyyden fantasiointi ole pervoa, se kuuluu miehen tehdasasetuksiin. Tosin se on hieman häiriintyneen oloista, että ap haluaa ilmeisesti vakoilla vierasta naista niin, että on ilman lupaa hänen mahuuhuoneessaan.
Fantasioinnissa on kuitenkin kaikki sallittu, myös paljon pervompi meno. Tapahtuu sitä ns. paremmissakin piireissä...
Ilmiannettu laittomana eli seksuaalisena häirintänä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiihotut siis valaista.
Olen luontoihminen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, oletteko te palstamammat niin hirveän näköisiä?
No minä en ole palstamamma mutta kyllä ne ovat todella hirveän näköisiä. Toki kun sinä näiltä palstaämmiltä kysyt niin jokainen on kuulemma vähintään missinmitoissa. Totuus on vain se että ovat keltahampaisia läskikasoja jotka eivät ole eläissään päivääkään töitä tehneet.
Heh tietäisit mitä minä, ei mahdu tähän maailmaan?
Joku parafilia selvästi kyseessä!