Miksi mies olettaa että jaksan olla kaikki päivät kotona?
Useamman vuorokauden aina vaan kotona kun mulla ei ole autoa.Miksi se luulee että jaksan olla aina kotona?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Useamman vuorokauden aina vaan kotona kun mulla ei ole autoa.Miksi se luulee että jaksan olla aina kotona?
Kävele aja bussilla. Kaupungissa tapahtuu aina. Toista se on täällä landella. Olemme aina kotona. Ei lähdetä minnekään, kun ei ole kulkuvälineitä. Naapuri kolmen kilsan päässä. Juttuseura somessa tai puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma auto tai bussikortti. Jos ei bussit kulje niin pyörä
Bussit ei kulje. Huimauksen takia en voi pyöräillä enkä juuri kävellä. Autoa ukko ei anna hommata kun hommasi juuri kalliin työauton
Vierailija kirjoitti:
Ei se luule vaan tietää. Onhan se nähnyt, että et lähde sieltä mihinkään ja tietää, että et lähde tulevaisuudessakaan.
Kyllä Tindermiehillä autoja on. Samalla rasvaavat sun rollaattorin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se luule vaan tietää. Onhan se nähnyt, että et lähde sieltä mihinkään ja tietää, että et lähde tulevaisuudessakaan.
Kyllä mä taksilla välillä käyn kylillä. Eihän tätä muuten jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussit ei kulje. Huimauksen takia en voi pyöräillä enkä juuri kävellä. Autoa ukko ei anna hommata kun hommasi juuri kalliin työauton
Et voi pyöräillä etkä kävellä huimauksen takia, mutta ajattelit autolla päräyttää. Tiedotathan, kun olet liikenteessä? Ehdotan kuitenkin taksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työauto pois ja tilalle kaksi edullisempaa autoa.
Ei se huimaus silloin vaivaa kun ryyppää, bilettää tai viilettää Aruballa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinulla murheet. Minulla ei ole tuollaisia murheita, kun pää on kunnossa kaikin puolin, kaunis oma koti, ihana työpaikka, ikioma hyvä auto, rahaa riittävästi, ystäviä ja ihana mies.
Pärjäilehän valintojesi kanssa nyt.
Onhan sulla siinä mummonmökkiä siivottavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinulla murheet. Minulla ei ole tuollaisia murheita, kun pää on kunnossa kaikin puolin, kaunis oma koti, ihana työpaikka, ikioma hyvä auto, rahaa riittävästi, ystäviä ja ihana mies.
Pärjäilehän valintojesi kanssa nyt.
En ole sairauksiani valinnut. Toki olisin mielummin terve.
No älä nyt rattiin mene, jos pelkkä kävelykin pyörryttää.
Rollaattori on hajalla eikä mies anna hankkia uutta. Istun siis kaiket päivät ja tuijotan ikkunasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori on hajalla eikä mies anna hankkia uutta. Istun siis kaiket päivät ja tuijotan ikkunasta ulos.
En kulje enää rollaattorilla ja kyllä mä käyn pihalla usein päivän aikana.
Jos haluat auton niin sitten hankit itsellesi auton. Miten tämän tarvitsee sinun mieheen liittyä millään tavalla? Kai sinä nyt aikuisena ihmisenä itse osaat omat kulkemisesi järjestää.
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt rattiin mene, jos pelkkä kävelykin pyörryttää.
Eihän mulla nyt ole edes autoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat auton niin sitten hankit itsellesi auton. Miten tämän tarvitsee sinun mieheen liittyä millään tavalla? Kai sinä nyt aikuisena ihmisenä itse osaat omat kulkemisesi järjestää.
Siitä tulisi niin hirveä riita etten jaksa riidellä. Ennemmin kuljen taksilla kun kuljen.