Miksi mies olettaa että jaksan olla kaikki päivät kotona?
Useamman vuorokauden aina vaan kotona kun mulla ei ole autoa.Miksi se luulee että jaksan olla aina kotona?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ajattelit tehdä asialle?
Ajattelin valittaa siitä. Se on viimeksi kuluneina 45 vuotena vakiintunut toimintatavakseni ja havaittu hyväksi.
Tee oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma auto tai bussikortti. Jos ei bussit kulje niin pyörä
Bussit ei kulje. Huimauksen takia en voi pyöräillä enkä juuri kävellä. Autoa ukko ei anna hommata kun hommasi juuri kalliin työauton
No jos sua huimaa, niin ethän sä nyt helvetti soikoon voi autollakaan ajaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ajattelit tehdä asialle?
Ajattelin valittaa siitä. Se on viimeksi kuluneina 45 vuotena vakiintunut toimintatavakseni ja havaittu hyväksi.
Itse asiassa olen jopa saanut siitä ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat auton niin sitten hankit itsellesi auton. Miten tämän tarvitsee sinun mieheen liittyä millään tavalla? Kai sinä nyt aikuisena ihmisenä itse osaat omat kulkemisesi järjestää.
Nyt täytyy tällaisena itsellisenä naisena sanoa, että on se ihme, kun "mieslapsista" jaksetaan jauhaa, mutta tällaiset "naislapset" - niin mitä ne on? Miksi tällainen on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussit ei kulje. Huimauksen takia en voi pyöräillä enkä juuri kävellä. Autoa ukko ei anna hommata kun hommasi juuri kalliin työauton
No jos sua huimaa, niin ethän sä nyt helvetti soikoon voi autollakaan ajaa!!!
Eihän mä ajakkaan. Taksilla menen vaikka se kallista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinulla murheet. Minulla ei ole tuollaisia murheita, kun pää on kunnossa kaikin puolin, kaunis oma koti, ihana työpaikka, ikioma hyvä auto, rahaa riittävästi, ystäviä ja ihana mies.
Pärjäilehän valintojesi kanssa nyt.
Ohiksena ihana mies lueteltiin viimeisenä..?
Koti ja sisustus, työ ja autokin ennen, raha, ystävä ja aijaa niin se ihana mies. Kirjoittaa suoraan ajattelustaan mitä arvostaa eniten ja mitä vähiten.
Miksi autoa nyt tarvitsisit? Jos pyöräillessä/kävellessä kaadut todennäkäisesti et aiheuta vaaraa ku itsellesi, mutta kun autolla ajaessa huimaa riittävästi, on sivulliset hengenvaarassa.
Jos tää totta on, niin kysy paikkakunnaltasi joltain taholta onko mahdollista saada sairautesi vuoksi taksikorttia että pääset halvemmalla ajelemaan ja pääset kotoa tuulettuman.
Vierailija kirjoitti:
Miksi autoa nyt tarvitsisit? Jos pyöräillessä/kävellessä kaadut todennäkäisesti et aiheuta vaaraa ku itsellesi, mutta kun autolla ajaessa huimaa riittävästi, on sivulliset hengenvaarassa.
Jos tää totta on, niin kysy paikkakunnaltasi joltain taholta onko mahdollista saada sairautesi vuoksi taksikorttia että pääset halvemmalla ajelemaan ja pääset kotoa tuulettuman.
No en saa taksikorttia. Ei siihen sairaudet riitä.
Miksi ihmeessä sä siitä oman auton puutteesta valitat? Kun et kuitenkaan voisi sitä huimauksesi takia ajaa. Eikö harmittaisi ihan pirusti, jos rahat olisi menneet autoon joka seisoo pihassa tyhjän panttina? No, tietysti voisi sitten valittaa siitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sä siitä oman auton puutteesta valitat? Kun et kuitenkaan voisi sitä huimauksesi takia ajaa. Eikö harmittaisi ihan pirusti, jos rahat olisi menneet autoon joka seisoo pihassa tyhjän panttina? No, tietysti voisi sitten valittaa siitä. :D
Ajoin mä silloin kun asuin maalla kaukana täältä ja kauppaan oli 19km yhteen suuntaan. Samat sairaudet mulla silloin oli. Entinen mieheni ei ollut noin kontrolloiva kuin nykyinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoin mä silloin kun asuin maalla kaukana täältä ja kauppaan oli 19km yhteen suuntaan. Samat sairaudet mulla silloin oli. Entinen mieheni ei ollut noin kontrolloiva kuin nykyinen on.
No kannattaisiko vaihtaa sitten miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko vaihtaa sitten miestä?
No ei mua kukaan huoli.
Älä nyt...
Kukapa ei haluaisi niin herttaista ja valoisaa ihmistä kuin sinä. :)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt...
Kukapa ei haluaisi niin herttaista ja valoisaa ihmistä kuin sinä. :)
No kun ei se siitä johdu vaan siitä että olen ruma ja vanha. No taas jaksaa yksin kotona kun kävin kylillä.
Ja taas jaksan illan yksin kun mies ja lapsi lähtevät ottelua katsomaan. Minä juon sen aikaa viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää totta on, niin kysy paikkakunnaltasi joltain taholta onko mahdollista saada sairautesi vuoksi taksikorttia että pääset halvemmalla ajelemaan ja pääset kotoa tuulettuman.No en saa taksikorttia. Ei siihen sairaudet riitä.
Niin, yleensä itse diagnosoituihin sairauksiin ei oikein terveydenhuollosta apuja saa.
Tietenkin istut siellä mökissä päivät pitkät. Sinullahan on hoidettavana Tärkeä Asiakaspalvelutyö, kuten olet täällä niin kovasti mainostanut. Eihän se työ mitenkään hoituisi, jos lähtisit kylille kesken päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se väkivaltanen vankilakundi muka parempi mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää totta on, niin kysy paikkakunnaltasi joltain taholta onko mahdollista saada sairautesi vuoksi taksikorttia että pääset halvemmalla ajelemaan ja pääset kotoa tuulettuman.No en saa taksikorttia. Ei siihen sairaudet riitä.
Niin, yleensä itse diagnosoituihin sairauksiin ei oikein terveydenhuollosta apuja saa.
Kyllä niistä on ihan lääkärin paperit joka ainoasta sairaudesta.