Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söisitkö ylioppilasjuhlissa mieluummin lohikeittoa vai salaattibuffetista?

Vierailija
24.05.2018 |

Jos tulisit pitkän matkan takaa. Keiton kanssa leipiä, juustoa, leikkelettä jne ja salaattibuffetissa tietenkin lihaa, kalaa ja suolaisia piirakoita?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, kiitos.

Vierailija
42/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin salaattibuffetista sillä olen allerginen kalalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla molempia? Ei siinä salaattibuffassakaam tarvitse olla julmettua määrää eri sortimentteja...

Vierailija
44/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän vieraissa ei ole ruokarajoitteista eikä nirsoja ja koska haluan itsekin nauttia päivästä ja päästä ruoan kanssa suht'helpolla niin teemme etukäteen lohisopan, saaristolaisleivät ja ostamme karjalanpiirakat. Lisäksi kakkua ja nuoren toivomia muita herkkuja. Rippijuhlat siis kyseessä.

Miten olet ratkaissut kattilaongelman? Paljonko teet keittoa?

Vierailija
45/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla molempia? Ei siinä salaattibuffassakaam tarvitse olla julmettua määrää eri sortimentteja...

Perussalaatin teen rinnalle joka tapauksessa. Ongelma on se että mun mielestä vaihtoehtoja pitää olla sitten runsaasti. Eli jos teen salaattibuffetin niin laittaisin siihen perunasalaattia, caesar, tomaatti-mozzarella ja perussalaatin plus useita lisukkeita 😁

Vierailija
46/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti salaatti. Lohikeiton huono puoli on se, että vikat saavat vain lientä ja ekat ottaa kaikki kalat.

Vierailija
47/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kumpaakaan. Mutta salaattia, jos ei muuta ole. mutta mieluiten vain joku pieni kahvileipä ja kahvia. En halua yo-juhlissa ruokaa.

Vierailija
48/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti salaatti. Lohikeiton huono puoli on se, että vikat saavat vain lientä ja ekat ottaa kaikki kalat.

Tekisin niin että ison kalamäärän lisäksi paistaisin vielä erikseen kalaa jota voi lisätä jos noin sattuisi käymään.

Vierailija
49/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussalaatin teen rinnalle joka tapauksessa. Ongelma on se että mun mielestä vaihtoehtoja pitää olla sitten runsaasti. Eli jos teen salaattibuffetin niin laittaisin siihen perunasalaattia, caesar, tomaatti-mozzarella ja perussalaatin plus useita lisukkeita 😁

Eli olet siis ihan itse luonut tämän ”ongelmasi”....

Vierailija
50/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, vaan tietysti raikkaita voileipiä!

Oikeesti söisin mieluummin lohikeittoa. Voisihan siinä alussa olla salaattiakin.

Vierailija
51/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 😁 Siihen pitää panostaa mitä tekee.

Vierailija
52/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä - väliäkö sitten sillä., että osa vieraista ei kenties pidä kalakeitosta laisinkaan 👌

Vierailija
53/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä - väliäkö sitten sillä., että osa vieraista ei kenties pidä kalakeitosta laisinkaan 👌

Sellaista vierasta en toistaiseksi tiedä. Mutta osa on sanonut, että salaattibuffet ei ole hyvä vaihtoehto. Itse olisin buffetin kannalla mieluummin. Eli salaattibuffetissa on niitä jotka söisivät mieluummin muuta mutta toisin päin en tiedä. Tuntuu että vanhemmat eivät oikein ymmärrä kuinka monipuolinen salaattibuffet voi olla. Toki aina voi olla niitä joille ei kelpaa. Todennäköisesti kaikki ei tykkää makeistakaan, mutta ne on juhlakalun päättämiä.

Vierailija
54/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pelkkää salaattii vaa? Aika tylsää vaa syödä salaattia :/ mielummin sitten lohikeitto.

Vierailija
55/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin molemmat. Vanhemmat voi syödä sitä keittoa ja nuoremmat salaattia jos keitto ei maistu. Ja tosiaan sen buffetin voi tehdä ihan.muutamastakin ruokaisasta jutusta.

Vierailija
56/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista vierasta en toistaiseksi tiedä. Mutta osa on sanonut, että salaattibuffet ei ole hyvä vaihtoehto. Itse olisin buffetin kannalla mieluummin. Eli salaattibuffetissa on niitä jotka söisivät mieluummin muuta mutta toisin päin en tiedä. Tuntuu että vanhemmat eivät oikein ymmärrä kuinka monipuolinen salaattibuffet voi olla. Toki aina voi olla niitä joille ei kelpaa. Todennäköisesti kaikki ei tykkää makeistakaan, mutta ne on juhlakalun päättämiä.

Älä puhu mitään salaattibuffetista, ei tarvitse kenenkään pelästyä. Katsovat vaan, että onpas kiva ja kätevä tällainen kylmä tarjoilu.

Vierailija
57/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byfee.

Vierailija
58/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko pelkkää salaattii vaa? Aika tylsää vaa syödä salaattia :/ mielummin sitten lohikeitto.

Todennäköisesti olisi perunapekonisalaattia, tomaatti-mozzarella, kana-caesar, joku leipäjuustosalaatti tai sitten salaattipohja plus erikseen savulohi, liha, juustoja, kasviksia, hedelmiä jne plus pari piirakkaa.

Vierailija
59/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut salaattibuffasta juhlissa! Miten se niinkun toimii, onko tarjolla erilaisia  valmiiksi tehtyjä salaatteja vai kokoavatko ihmiset itse omat salaattinsa? 

Joka tapauksessa, johtuu ihan siitä kuinka ruokaisan salaatin voi lautasellensa saada. Jotain juustoja ja lihaa olisi kiva saada mukaan.

Vierailija
60/102 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olisi perunapekonisalaattia, tomaatti-mozzarella, kana-caesar, joku leipäjuustosalaatti tai sitten salaattipohja plus erikseen savulohi, liha, juustoja, kasviksia, hedelmiä jne plus pari piirakkaa.

Tämä on hyvä. Selkeästi haluat toteuttaa salaattibuffan, joten tee se. Paitsi jos ylioppilas haluaa mieluummin lohikeittoa. Mutta muuten, jos joku ei löydä pöydästä mitään, olkoon syömättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän