Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mussa jokin vikana..

Yksinäinen susi
24.05.2018 |

Hei, oon vähän miettiny, että mikä on kun oon yksin. Joo mulla on kavereita ja näin, mut tarkotan siis nyt tätä poikarintamaa.. Ihan sama mitä mä teen, niin mua katsotaan vähän oudosti.. Mä oon saanu itsestäni haukkuja jne mut niistä en tee mitään numeroo. En oo ikinä seurustellu... Ja mä haluisin tietää millasta se on. Koulussa mua on kyllä 2 poikaa tervehtineet ihan ystävällisesti.. Mutta en mä tiedä mitä niiden päässä liikkuu.. Ne tervehtii aina just siinä vaiheessa ku oon kävelemässä ohi, joo ehkä ne haluu jutella mulle. Mut en mä voi vaan pysähtyy töksähtäen sillee "moro moro.." Ja alkaa juttelee.. Mun mielestä se näyttäis vähä typerältä. Noh. Mä oon aika hoikka (vaiko ihan laiha ku luuranko) mut on mulla jonkulaista muotoo... Tapasin kerran kyl 1 pojan joka oli ihan kamalan kiinnostunu musta muttaahhh... Se oli sellanen josta mä en välittäny, en sitte yhtään.. Ja se oli muutenki sellanen että se yritti varmaan kaikkia koulun tyttöjä että ei kiitos. Johtuuko se mun ulkonäöstä.. Oonko mä liian pätkä.. Vai siitä että en oo täkäläisiä? (Muutin paikkakunnalle 2v sitten) vai onko mussa oikeesti jotakin joka vaan ns. "Pilaa" Mut. Oon miettiny että miks en saa ketään.. Ei mulla mikään kiire oo kumppania saada... Mä haluun vaan tietää miltä se tuntuu kun on se joku..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi