Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - mitä mieltä tarjoiluista?

treffit
24.05.2018 |

Aion sunnuntaina laittaa ekaa kertaa ruokaa tapailukumppanilleni. Hän ei ole kauhean varakas ja asuu kerrostalossa, joten ajattelin valmistaa hiiligrillissäni epäsuoralla lämmöllä itsemarinoituja ribsejä ja chicken wingsejä. Kylkeen teen perunasalaatin ja papusalaatin.

Mitä mieltä olisitte näistä tarjoiluista? Pitäisikö tehdä jotan "trendikkäämpää" vai onko näin hyvä? (Mulla tekee vaan itsellä mieli just näitä ruokia, mutta mietin että epäromanttisempia ruokia en olisi ihan heti voinut keksiä, näitä kun syödään vielä sorminkin ja molempiin marinadeihin tulee valkosipuliakin :D)

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kerrostalossa asuvalle riittää varmaan vähän halvempikin ruoka. Itse tarjoisin ihan rehellisesti kaupan eineksiä. Punalappuisetkin kyllä käyvät, jos on esim. vuokralla asuva. On kuitenkin tottunut arkena niihin. Makaronilaatikko, lasagne ja mitä näitä on.

Mainitsin kerrostaloasumisen sen takia, että ajattelin että siten hitaampikin tajuaisi, että omaa grillausmahdollisuutta ei ole (ja sen takia grilliruoka voisi olla miehelle kiva). Unohdin olevani vauvapalstalla, anteeksi. Tietysti mainitsin sen vain sen takia, että kaikki kerrostaloasujat ovat köyhiä ja syövät vain koiranruokaa. My bad. 

Jännä juttu.

Asun kerrostalossa ja mulla on iso oma piha.

Sinne mahtuu sun pallogrillejäsi vaikka viisi kappaletta. Myös pari hedelmäpuuta, vihanneksia, ruusuja, yrttejä ja ruokapöytä kuudelle.

Käy rohkeasti joskus kerrostalossa, niin pääset ehkä ennakkoluuloistasi.

Vaikka hitaastikin.

Mä olen asunut kerrostalossa n. 20 vuotta elämästäni, mulla ei ollut koskaan omaa puutarhaa, eikä ole treffikumppanillakaan.

Meilläpä oli, pienkerrostalossa. Kerrostalojakin on erilaisia, ei ne kaikki ole 50 neliön neukkukuutioita.

Ei tietenkään. Kyllä mä ihan uskon että kerrostalossa voi olla puutarha, tällä tyypillä ei ole. Olisi kai pitänyt tarkentaa. :) En siis tosiaankaan ole millään lailla kerrostaloasumista vastaan, vaikka itse taajaman ulkopuolella asunkin. Iso koira tarvii myös tilaa, siksi(kin) itsellä ok-talo. :)

Vierailija
82/82 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big green egg... hitto tahtoisin sellaisen. Groteskissa ja Mattolaiturilla on sellaiset, ja kyllä se makua antaa! Tuleeko käytettyä miten syksyisin ja talvisin?

Aika hyvin se toimii pikkupakkasilla ainakin. Kovassa pakkasessa ei ole koskaan vielä testattu. Se on eristetty ja pitää lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi