Miehet - mitä mieltä tarjoiluista?
Aion sunnuntaina laittaa ekaa kertaa ruokaa tapailukumppanilleni. Hän ei ole kauhean varakas ja asuu kerrostalossa, joten ajattelin valmistaa hiiligrillissäni epäsuoralla lämmöllä itsemarinoituja ribsejä ja chicken wingsejä. Kylkeen teen perunasalaatin ja papusalaatin.
Mitä mieltä olisitte näistä tarjoiluista? Pitäisikö tehdä jotan "trendikkäämpää" vai onko näin hyvä? (Mulla tekee vaan itsellä mieli just näitä ruokia, mutta mietin että epäromanttisempia ruokia en olisi ihan heti voinut keksiä, näitä kun syödään vielä sorminkin ja molempiin marinadeihin tulee valkosipuliakin :D)
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Big green egg... hitto tahtoisin sellaisen. Groteskissa ja Mattolaiturilla on sellaiset, ja kyllä se makua antaa! Tuleeko käytettyä miten syksyisin ja talvisin?
Aika hyvin se toimii pikkupakkasilla ainakin. Kovassa pakkasessa ei ole koskaan vielä testattu. Se on eristetty ja pitää lämpöä.
Ei tietenkään. Kyllä mä ihan uskon että kerrostalossa voi olla puutarha, tällä tyypillä ei ole. Olisi kai pitänyt tarkentaa. :) En siis tosiaankaan ole millään lailla kerrostaloasumista vastaan, vaikka itse taajaman ulkopuolella asunkin. Iso koira tarvii myös tilaa, siksi(kin) itsellä ok-talo. :)