Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko linjoilla maksullisia naisia?

Vierailija
24.05.2018 |

Kiinnostaisi kovasti tietää millaista työ on! Onko kuvottavaa? Meneekö usko miehiin? Miten vaikuttaa normaaliin parisuhde-elämään?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt ainakaan omaan kotiinne ottako asiakkaita! Ja aina tieto jollekin luotettavalle kaverille missä on.

Miksei omaan kotiin?

Vierailija
42/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein työtä muutaman vuoden, lopettamisesta on aikaa nyt noin 6vuotta. Silloin tapasin mieheni ja lopetin hommat. Välillä kuitenkin edelleen kaipaan alalle, jos olisin sinkku, varmasti jatkaisin vielä.

Minulla oli asunto, jossa otin vastaan asiakkaita. En siis tehnyt sitä kotona. Asunnon vuokra oli muistaakseni noin 300€ eli sen sai muutamalla keikalla kasaan.

Minustakin monesti tuntui että minä enemmän hyväksikäytin miehiä 😅 olin laiska valmistautumaan, otin pikasuihkun, mekko ja alusvaatteet päälle, tukka ponnarille ja vähän ripsaria, liukkaria töräys valmiiksi. Viitisen minuuttia ja olin valmis. Puolesta tunnista otin 150€ ja siinä ensin kuitenkin vähän juteltiin/halittiin, itse akti oli usein nopeasti ohi. Sitten uusi suihku ja puolen tunnin päästä seuraavat 150€ kouraan.

Miesten ikähaarukka oli 18-75v. Tuo vanhin oli aika ihana tyyppi. Noin yleisesti kaikki olivat tosi mukavia, helliä ja varmistivat että mullakin on kaikki hyvin. Jokunen ujo/epäsosiaalinen jotka ei juuri puhuneet, nylkyttivät ja poistuivat, mutta kukaan ei koskaan ollut kovakourainen tai ahdisteleva. Vakkariasiakkaat toivat myös lahjoja välillä 🖤 yksi erityinen jäi mieleen, oli nimittäin ihan älyttömän seksikäs ja mukava, juuri minun makuuni oleva tatuoitu kokkimies.

Rahaa sai kasaan mukavasti ja helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia miehet vaivautuisivat treffeille/tutustumaan ja läpäisemään tarkan seulasi, kun voivat mennä muualle ilman samaa vaivaa?

Mua miehenä kiinnostaisi itseasiassa enemmän tämmöinen ’oikea’ suhde. Gfe vai miksi sitä sanotaan. En näe naisia lihapaloina, vaikka olisivatkin maksua vastaan mun kanssa. Oikeastaan etoo ajatuskin jostain naisesta jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä ja joka makaa valmiiksi haarat levällään. Olisi tyyliin sama asia kuin masturbointi, paitsi kalliimpaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä