Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelijoiden vastailutunti.

Vierailija
24.05.2018 |

Sipilä johtaa, mitään todisteita oikeista kustannuksista(asiantuntijoiden mukaan lisää kuluja) tai niiden laskelmista ei pyydettäessä anneta, vaan aletaan puhumaan pelkästään valinnavapaudesta. Kunnon kusettajia. Minä minä minä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos eduskunnassa olisi laite joka paljastaisi äänestä valehtelun. Jumankekka siellä tulisi hiljaista.

Vierailija
2/6 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otetaan huomioon että tämä hallitus on joutunut koko kautensa korjaamaan kaikkea sitä pas*aa mitä edellinen jätti korjaamatta niin siellä on sitten myös teeskentelijöiden kyselytunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan huomioon että tämä hallitus on joutunut koko kautensa korjaamaan kaikkea sitä pas*aa mitä edellinen jätti korjaamatta niin siellä on sitten myös teeskentelijöiden kyselytunti.

Keskittyisit ihan niihin asioihin joista puhutaan. Ai niin hallitukselta opittu offtopikki, mutku valinnavapaus ja haluaisin sanoa että edellinen hallitus sai minut valehtelemaan. Edes Sipilä ei tuota olkiukkoa ääneen sanoisi.

Vierailija
4/6 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa laittaa esimerkkejä jos osaa. Mielummin muutama.

Vierailija
5/6 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissa edellisessä hallituksessa pääministerinä on heilunut cokkeli. Ei ihme että jälki on luvattoman huonoa.

Me tienataan tällä!

Vierailija
6/6 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt tähän asti kokoomusta, nyt äänestän demareita ihan vain soten ja aktiivimallin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä