Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä taas motivaatiota lähteä treffeille kuulemaan, että ei ole kemiaa?

Vierailija
24.05.2018 |

Täällä olevussa keskusteluissa on kaksi ääripäätä, johon en sovi kumpaankaan. Eli miehenä saadaan joko loputtomasta deittejä ja siitä seuraava aktiviteettejä tai sitten ei saada deittejä ollenkaan.

Itse pääsen deiteille hyvin usein, mutta vain aina kuullakseni, että olet mukava oli kiva, mutta ei ole kemiaa. Koko sanasta kemia on tullut kyllä ihan ykkös inhokkini. Miten niin lyhyeen sanaan saa mahtumaan, niin täys tyrmäyksen minusta miehenä. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (361)

Vierailija
21/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Ota 1 nainen joka hyvsuthyvaksyy tyydye siihen,ei tartte ettia uusia xD

Mutta kun se ongelma on että edes siltä yhdeltä naiselta ei saa vastakaikua, kenellekään ei kelpaa..

Ehkä se on tuo "emmääkelpaakuitenkaan"-asenne, jonka treffikumppani näkee otsallaankin kilometrin päästä. Ryömivä anteeks-mies (tai -nainen) on kamalan raskasta seuraa ja kumppanina kivireki.

En usko. Itse uskon että se on ulkonäkö tai joku muu pinnallinen esim status tai vaikka äänen korkeus jne.

Sinulle käy kumppani negatiivisella asenteella kunhan sen äänen korkeus on oikea?

Kukaan ei ole väittänyt haluavansa negatiivisen asenteen omaavaa kumppania..

Miksi te naiset teette tässä ketjussa ihme olettamuksia?

Vierailija
22/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei alkuunkaan kiinkosta mennä treffeille sen toisen ihmisen takia niin ei ihme ettei mitään kemiaa synny.

Juuri näin. Sen sijaan että ap pohtii itseään surkutellen hän voisi miettiä miksi hakuaa mennä juuri tämän naisen kanssa treffeille. Jos ei ole vastausta peru ne suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei alkuunkaan kiinkosta mennä treffeille sen toisen ihmisen takia niin ei ihme ettei mitään kemiaa synny.

Kiinnostaa kyllä, mutta toki alkaa hiipumaan innostus kun lopputulema on 100% : ei kemiaa.

Vierailija
24/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä ainakin naisena saanut treffien jälkeen kuulla, että mies ei halua uudestaan tavata, koska "jotain puuttuu", ei tuntenut että välillämme olisi ollut kemiaa tai että meillä olisi tarpeeksi yhteistä yms. Joskus olen ollut samaa mieltä ja joskus en, mutta minkäs teet jos ei toista kiinnosta. Uutta treffikumppania sit vaan etsimään.

Vierailija
25/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö olet aina ollut jokaisen treffikumpanin kanssa ihan fiiliksissä?

Vierailija
26/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinusta siltä että sinulla on jokikisen deitin kanssa kemiaa?

Jos tuntuu niin taidat sekoittaa kemian hässitykseen.

M

Vierailija
27/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, mutta niinhän se on muutenkin. Tosi harvoin tapaa ihmistä, jonka kanssa on vetovoimaa. Ei auta, vaikka toinen olisi miten mukava.

Eikös silloin kannattaisi mennä treffeille vaan niiden kanssa, joihin tuntee vetovoimaa? Kaikki muuhan on vain ajanhukkaa.

En ole edellinen mutta en minä ainakaan lähde treffeille jos siinä toisessa ei ole yhtään mitään vetovoimaa tai mikä minua kiinnostaa.

Vierailija
28/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Mutta kun se ongelma on että edes siltä yhdeltä naiselta ei saa vastakaikua, kenellekään ei kelpaa..

Ehkä se on tuo "emmääkelpaakuitenkaan"-asenne, jonka treffikumppani näkee otsallaankin kilometrin päästä. Ryömivä anteeks-mies (tai -nainen) on kamalan raskasta seuraa ja kumppanina kivireki.

En usko. Itse uskon että se on ulkonäkö tai joku muu pinnallinen esim status tai vaikka äänen korkeus jne.

Jos tämä on aloittaja niin ongelma taisi löytyä.

Vierailija
29/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuukohan kemian puute käyttämistäsi hajusteista. Ainakin minulla se miehen tuoksu vaikuttaa paljon.

Käytän erittäin neutraaleja, oikeastaan hajuttomia deodorantteja. Ihan vain, että en haise hielle.

Tietysti tuo houkuttaa hajusteyliherkkiä ja on kohteliasta heidät huomioida. En tarkoita, että pitäisi jotenkin voimakkaasti kemikaaleille haista, mutta ainakin itsellä jotkut miehekkäät tuoksut saa sukat pyörimään jaloissa.

Vierailija
30/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että on hyvin tuttua. Olen saanut naisilta niin paljon tekosyitä ja "kipinöiden puuttumisia" että en enää tiedä mitä ajatella.

Se fiilis kun pääset 4.treffeille asti ja nainen ei edelleenkään halua mitään läheisyyttä edes..

Taas tuo sana "tekosyy" jota miehet täällä käyttää. Mikä kelpaisi teille syyksi että te ette kelpaa?

Näin juuri. Jos ei ihastu, ei ihastu. Ei sitä voi pakottaa. Ei siihen mitään syitä tarvita.

Vierailija
31/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kyllä, mutta toki alkaa hiipumaan innostus kun lopputulema on 100% : ei kemiaa.

Eli et osaa nähdä häntä yksilönä. Selittää kemian puutteen.

Vierailija
32/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Mutta kun se on totta.. että ei kelpaa, niin onhan siinä jo vahva referenssi,

Vierailija
33/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuukohan kemian puute käyttämistäsi hajusteista. Ainakin minulla se miehen tuoksu vaikuttaa paljon.

Käytän erittäin neutraaleja, oikeastaan hajuttomia deodorantteja. Ihan vain, että en haise hielle.

Tietysti tuo houkuttaa hajusteyliherkkiä ja on kohteliasta heidät huomioida. En tarkoita, että pitäisi jotenkin voimakkaasti kemikaaleille haista, mutta ainakin itsellä jotkut miehekkäät tuoksut saa sukat pyörimään jaloissa.

Ei ei ei! Kyllä luonnollinen puhdas tuoksu on paras! Ällöttäviä ’miesten’ hajusteet.

Vierailija
34/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennetään nyt vielä , etten itse käytä miehekkäitä tuoksuja vaan se sopivasti miehekkäältä tuoksuva mies houkuttaa.

Vierailija
35/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ddksskdkdck kirjoitti:

Mutta kun se on totta.. että ei kelpaa, niin onhan siinä jo vahva referenssi,

Oletko itse oikeasti ihastunut treffikumppaniisi?

Vierailija
36/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei! Kyllä luonnollinen puhdas tuoksu on paras! Ällöttäviä ’miesten’ hajusteet.

Näitä hajusteitakin on monen tuoksuisia. Ehkä joku teinien käyttämä axe ei ole se paras valinta.

Vierailija
37/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mä ainakin naisena saanut treffien jälkeen kuulla, että mies ei halua uudestaan tavata, koska "jotain puuttuu", ei tuntenut että välillämme olisi ollut kemiaa tai että meillä olisi tarpeeksi yhteistä yms. Joskus olen ollut samaa mieltä ja joskus en, mutta minkäs teet jos ei toista kiinnosta. Uutta treffikumppania sit vaan etsimään.

Mistä sinä saat motivation mennä teilattavaksi?

AP

Vierailija
38/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä saat motivation mennä teilattavaksi?

AP

Jos ei mikään, esimerkiksi halu tavata se toinen, motivoi menemään niin älä hyvä ihminen mene.

Vierailija
39/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos ei flaksi käy neutraalin tuoksuisena, voisi ihan hyvin jotain muuta kokeilla. Toki me ihmiset ollaan erilaisia. Itse pidän tuoksuista

Vierailija
40/361 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

entäs fysiikkaa?

Ensin pitää kemia natsata, sit vasta voidaan siirtyä fysiikkaan. Lopuks pitää osata matikkaa. (1+1=3)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme