Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pidät hyväksyttävänä miespuolisten kaverien kanssa?

Vierailija
24.05.2018 |

Onko tärkeää selvästi erotella kaverisuhteet seksuaalisista suhteista, vai onko esim. pieni flirtti ok, tai jopa seksin harrastaminen? Onko jotain, mitä näet sopivaksi mieskaverien kanssa muttet naisten, tai toisinpäin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan sitten itse. Flirtti on mielestäni ok jos kumpikaan ei näe siinä enempää. Flirtti ei saa olla mikään kaverisuhteen keskipiste, jos se alkaa olemaan niin sitten se ei enää ole kaverisuhde... En harrasta seksiä kaverien kanssa ja olen tästä aika ehdoton.

Haluaisin tietää mitä muut naiset tekevät kaverisuhteissaan. Tai miten miehet näkevät asian. Joskus näissä tulee tilanteita, ettei olla ihan samalla kartalla..

Vierailija
2/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun. En flirttaile naispuoleistenkaan kavereideni kanssa. Hyvin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyt kaverisuhde voi sisältää flirttiä, mutta sitten kun ollaan oikeasti kavereita tai ystäviä, ei totta helvetissä. tulisi edes mieleenkään. 

Vierailija
4/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olet sinkku, samoin kuin kaverisi, niin eihän flirttailussa ole mitään vikaa. Tai ylipäätään missään mikä on molemmille ok, tosin suhteen laatu saattaa sitten kyllä muuttua. Itse varattuna vain juttelen, käyn lounaalla, joskus lenkillä tai bissellä, ihan kuin naispuolisten kaverienkin kanssa.

Vierailija
5/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää mitä muut naiset tekevät kaverisuhteissaan. Tai miten miehet näkevät asian. Joskus näissä tulee tilanteita, ettei olla ihan samalla kartalla..

Minä voin kertoa miehenä ja kehtaan jopa sanoa edustavani aivan kaikkia heteroita.

Jos mies on kaverisi, hän haluaa myös seksiä kanssasi.

Ja siinäpä se.

Mies tyytyy kyllä pelkkään kaveruuteenkin, mutta jos tarjoat seksiä, hän ottaa aina tarjouksen vastaan (jos ei ole sitoutunut muualle).

Vierailija
6/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä et voi tehdä tämän puolison edessä, et voi tehdä myöskään salaa.

Aika yksinkertaista.

Vierailija
7/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs ex-mies kävi naiskavereidensa kanssa lounailla, kaupungilla jne. Täytyy sanoa että mielestäni siinä jompikumpi osapuoli pelaa eri peliä. Itselleni ei tulisi mieleenkään luoda tälläisiä tilanteita toisten miesten kanssa.

Vierailija
8/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tärkeää selvästi erotella kaverisuhteet seksuaalisista suhteista, vai onko esim. pieni flirtti ok, tai jopa seksin harrastaminen? Onko jotain, mitä näet sopivaksi mieskaverien kanssa muttet naisten, tai toisinpäin?

Miespuolisten kavereitteni kanssa en harrasta seksiä enkä flirttaile. Toki heitetään ihan mahdotontakin läppää, mutta flirttiä se ei ole. Sen sijaan voin yöpyä heidän kanssaan samassa huoneessa  - jopa samassa sängyssä, saunoa, uida, juopotella, jutella syvällisiä ja äärettömän pinnallisia. Mieskavereiden kanssa teen samoja asioita kuin naiskavereidenkin - puheenaiheet ovat monesti erilaiset, mutta pääosin näin.

Jos mieskaverini haluavat seksiä kanssani, eivät he sitä ainakaan ole tuoneet julki. Hyvä niin. Kavereita ei panna, tai niistä tulee panokavereita, ja se on taas eri juttu.

Vierailija
9/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa miehenä ja kehtaan jopa sanoa edustavani aivan kaikkia heteroita.

Ja siinäpä se.

Mies tyytyy kyllä pelkkään kaveruuteenkin, mutta jos tarjoat seksiä, hän ottaa aina tarjouksen vastaan (jos ei ole sitoutunut muualle).

Minä voin enemmän miehenä kuin sinä, vastata, että todellakaan en halua seksiä kavereideni kanssa, ja mikäli joku heistä, sukupuoleen katsomatta sitä tosissaan ehdottaisi, joutuisin kyllä jättämään kaveruudenkin.

Vierailija
10/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinäpä se.

Minä voin enemmän miehenä kuin sinä, vastata, että todellakaan en halua seksiä kavereideni kanssa, ja mikäli joku heistä, sukupuoleen katsomatta sitä tosissaan ehdottaisi, joutuisin kyllä jättämään kaveruudenkin.

Älä yritä esittää miestä mamma, kaikki näkee sun läpi.

Todistusaineisto numero 1:

Vierailija
11/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaita, flirttiä, saunoja.

Kuinka säälittäviä naisia? Pitää roikku miehessä kaikenvaralta😂

Vierailija
12/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taipumus kokea jonkinlaista jännitettä vastakkaisen sukupuolen seurassa, vaikken haluaisikaan seksiä. Siksi flirttailu on luonnollista. Muilla ei sitten ole näin? Sen nyt ainakin olen huomannut, että jotkut suhtautuvat asiaan vähän turhan haudanvakavasti. Olen kylläkin sinkku. Jos olen suhteessa jossa on tarpeeksi seksiä tuntemukset vähenevät hieman.

Ja en näe mitään ongelmaa siinäkään jos joku miespuolinen kaveri voisi harrastaa seksiä kanssani, kunhan se ajatus ei ole hänellä pakkomielteinen (sen sitten näkee jo ulospäin). -ap

Vierailija
13/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella ei ole väliä. Kaverien ja ystävien kanssa ollaan kavereita, puolison kanssa puolisoita. Toki puolisoni on myös ystäväni, mutta kaverini eivät ole puolisoitani. Luulis nyt ihan terveen ihmisen älyävän rajat. Mitä väliä sillä on, mitä pöksyistä löytyy? Voihan ihminen olla vaikka biseksuaalikin. Jos pettää haluaa, sen saa kyllä tehtyä ilman miettimisiä siitä, missä menee raja että mitä tehdään ja mitä ei.

Tai no. Ainakin mulle ja ystävilleni tämä on yksinkertaista ja selkeää. Toki moni voi säätää ja tehdä elämästään hankalampaa ihan kaikessa, eipä lie poikkeus asiaan tämäkään.

Vierailija
14/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tuollaista virittelyä pahanpäivän varalle.

En arvosta.

Vierailija
15/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raja menee suunnilleen seksissä. Eikä myöskään pussailla ja lääpitä.

Vierailija
16/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on helppo ymmärtää, kun asettaa itsensä puolisonsa asemaan. Olisiko minulle ok, että puolisoni flirttailisi vastakkaista sukupuolta olevien ystäviensä kanssa? Harvalle se on.

Minusta vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa ollaan samoin kuin samaakin sukupuolta olevien, paitsi ettei saunota. En harrasta seksiä kavereideni kanssa. En, vaikka olisivat kuinka viehättäviä. Se ei koskaan ole sen arvoista ja saattaa pilata kaveruuden. Sitä paitsi minun naispuolisissa kavereissani on kaikissa jotain periaaltteelista vikaa parisuhdetta ajatellen, vaikka ovatkin mielettömän hyviä tyyppejä.

Vierailija
17/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan miespuolisen ystävän kanssa on saunottu, käyty syömässä, lenkillä, pari ulkomaan matkaa ja vuosia sitten asuttiin puoli vuotta kämppiksinä. Jos meillä olisi mitään eroottista jännitettä, jotain olisi ehkä tapahtunut yhdessä asuessa? Olen biseksuaali ja tunnen ihmisiin vetoa yksilöinä, en sukupuolen perusteella. Lähemmäs 20 vuotta ollaan tunnettu. Lähipiirissäni ei ole ketään joka ajattelisi, etteivät miehet ja naiset voi olla ystäviä.

Vierailija
18/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat osapuolet ovat sinkkuja, niin eihän se nyt varsinaisesti väärin ole vaikka harrastaa seksiä miespuolisen kaverin/ystävän kanssa. Itse en vaan ymmärrä miten seksi, pussailu, lusikassa nukkuminen, lääppiminen tmv liittyy kaveruuteen/ystävyyteen. En siis sellaisia asioita harrasta kaverieni/ystävieni kanssa, olivat sitten miehiä tai naisia, vaikka sinkku olenkin tällä hetkellä. Halata toki voidaan, mutta siinäpä se :)

Vierailija
19/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirtti on ok ja nyt tarkoitan sellaista toisen päivää piristävää kehumista tms., ei niin seksuaalissävytteistä flirttiä. Molempien täytyy olla kartalla siitä että kyseessä on ystävämielistä kiusoittelua. Mulla on kaksi miespuolista kaveria joiden kanssa on välillä tällaista, usein miheni ollessa paikallakin, sehän olisi ongelmallista jos kaverisuhteissa olisi jotain mitä ei miehen ollessa paikalla voisi tehdä. Mieheni on kuulunut samaan kaveripiiriin jo ennen kuin oltiin yhdessä ja tietää meidän dynamiikat. Täytyy kyllä huomauttaa, että tuolla tavalla "flirttailen" myös useiden naispuolisten kaverien kanssa. Pussailu ja todellakin seksi ovat rajan ylittämistä, mies tosin joskus sanoi ettei häntä haittaisi toisten naisten kanssa pussailu mutta itseäni haittasi tuo rajanveto, olenhan bi joten miksi kokea vain miehet jotenkin uhkaavana... periaatteesta en suutele muita kuin miestäni.

Tiedän miehen jolla on ollut seksiä ainakin noin kolmanneksen naiskavereistansa kanssa, todella outo eikä tunnu osaavan olla naisten kanssa kaveri ilman lähentymisyrityksiä.

Vierailija
20/21 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sekä että ystävinä/tuttavina miehiä, jotka eivät osaa pitää potentiaalisia parisuhde haaveita irti ystävyyssuhteista sekä niitä, jotka tosiaan ymmärtävät mitä ystävyys tarkoittaa ja olleet ihan asiallisia. Jälkimmäisten kanssa pystyn oikeasti rentoutumaan sekä puhumaan melkein mistä vain. Ihania ihmisiä. Mutta ne jotka roikkuvat mukana vain siksi että josko kävisi tuuri, ovat loppujen lopuksi yllättäen aika raskaita. Itse ainakin haistan jotain passiivis-aggressiivista energiaa ja viimeisin alkoi jopa lopuksi piikittelemään minua stressaantuneena ja turhautuneena. Ikävästi aina päättyneet nämä "ystävyydet".