Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut miehen parhaaseen kaveriin

Vierailija
24.05.2018 |

Nyt tarviin apua. Olen siis parisuhteessa aivan upean miehen kanssa, mutta jonkun aikaa sitten tajusin hänen parhaan kaverinsa olevan ihastunut minuun. Vietämme paljon aikaa kolmisin ja miehenikin kehuu miten meidän kolmen väliset kemiat toimivat niin hyvin yhteen. En osaa selittää sen paremmin, mistä tiedän kaverin olevan ihastnut, mutta näen sen hänen katseestaan, joka muuttuu "utuiseksi" joka kerta kun katson häntä yhtään pidempään silmiin.

Aluksi ajattelin, että hän vain pitää minusta, mutta vähitellen hän on alkanut kosketella minua enemmän ja enemmän sekä kertoi viimeksi "ihastuvansa aina ystäviensä tyttöystäviin." Nyt olen itsekin ihan sekavissa mielentiloissa: toisaalta huomio imartelee, toisaalta tunnen valtavaa syyllisyyttä, toisaalta juuri se, että on kiellettyä olla ihastunut näin tekee siitä äärimmäisen houkuttelevaa, no, suoraan sanottuna kiihottavaa.

Tämä ystävä on sinkku ja huomaan miettiväni häntä päivä päivältä enemmän ja haavailevani kaikenlaisista asioista hänen kanssaan. Toisaalta en kuitenkaan ikinä vaihtaisi miestäni mihinkään tai haluaisi loukata häntä. Pelkään, että sorrun, jos tämä mieheni kaveri tekee aloitteita. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat pääsi vatiin jossa on jäitä.

Vierailija
2/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jatka flirttailua ton kaverin kanssa ennään yhtään. Kehu miestäsi aina sen kaverin kuullen ja teidän kahden tekemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Ei niiden perusteella kannata riskeerata hyvää parisuhdetta. Miehesi kaveri on aikamoinen ääliö miestäsi kohtaan.

Vierailija
4/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jatka flirttailua ton kaverin kanssa ennään yhtään. Kehu miestäsi aina sen kaverin kuullen ja teidän kahden tekemisiä.

Mä oon tehnytkin näin, viimeksi eilen juuri. Kaverille pitäisi olla kyllä selvää että arvostan miestäni enemmän kuin mitään. Vähän pahalta tuntuu kyllä, kun kaverin ilmeestä näkee, että sellainen puhe satuttaa. En mielestäni flirttaile hänen kanssaan mitenkään erityisesti, koitan olla normaali, sillä ei ole tarkoitus sekään, että meidän välimme muuttuisivat jäisiksi ja etäisiksi. Olen siis ihan samalla lailla ystävällinen ja kohtelias hänelle kuin kaikille muillekin. Haluaisin vain voida olla tekemisissä ilman että ihastumisen tunteet sekoittavat kuviota.

Vierailija
5/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät pään kylmänä ja mietit mikä on sulle tärkeintä.

Mulla on ollut aika samanlainen tilanne, ihan sanallisestikin tuo ystävä toi kiinnostuksensa ilmi. Sanoi että jos tilanne olisi toinen niin... Haaveili siis ihan parisuhteesta mun kanssa. Myönnän olleeni ihastunut itsekin. Juteltiin ja sovittiin että annetaan olla, yritetään pysyä ystävinä ja haalistaa muut tunteet. Onnistuttiin hienosti ja edelleen ollaan koko porukka erittäin hyviä ystäviä. En tiedä tuon ystävän kiinnostuksen tasosta mutta itse näen hänet enää rakkaana ystävänä.

Vierailija
6/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei pitäisi seurustella alkujaankaan, et vain ole parisuhdeainesta. Pystyt helposti väistämään ihastuksen, jos vain haluat. Voit vaikka alkuun sanoa miehesi kaverille että sä et ikinä ihastu miehen kavereihin. Jos se koskettelee, niin näpäkästi vain sanot että sua hipeloi vain miehesi. Mutta joo, jatkakaa.

Vierailija
7/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olikin vaan tollanen lapsellinen kuti-kuti -ihastus. Luulin jo että vakavampaa. Heitä ajatus mielestäsi, ihan typerää hapatusta.

Vierailija
8/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Threesome? Mieheskin tuntuu pitävän teitä hyvänä kolmikkona.

Vierailija
9/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoo ihastuvansa aina kavereidensa tyttöystäviin, luuletko nyt olevasi jotain erityistä hänelle?

Äly hoi älä jätä.

Vierailija
10/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat varovaisesti kolmannen pyörän aiheeksi miehesi kanssa ap.

Sitten vaan ostamaan pullo liukkaria ja kumeja viikonlopuksi.

Vierailija
11/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppaan sutisuti siitä.

Vierailija
12/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne siat.

Vierailija
13/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömshöms kirjoitti:

Threesome? Mieheskin tuntuu pitävän teitä hyvänä kolmikkona.

Huvittavinta ja samalla ei niinkään hauskaa on, että mieheni kanssa olemme joskus jutelleet siitä, että hän haluaisi joskus kokeilla minun jakamistani jonkun kaverinsa kanssa. En kuitenkaan ikimaailmassa kehtaisi kysyä että ottaisimmeko tuon parhaan kaverin mukaan. Riskinä liian paljon menetettävää, heidän ystävyytensä, meidän parisuhteemme ja kaikkien kolmen yhdessäolo.

Vierailija
14/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät pään kylmänä ja mietit mikä on sulle tärkeintä.

Mulla on ollut aika samanlainen tilanne, ihan sanallisestikin tuo ystävä toi kiinnostuksensa ilmi. Sanoi että jos tilanne olisi toinen niin... Haaveili siis ihan parisuhteesta mun kanssa. Myönnän olleeni ihastunut itsekin. Juteltiin ja sovittiin että annetaan olla, yritetään pysyä ystävinä ja haalistaa muut tunteet. Onnistuttiin hienosti ja edelleen ollaan koko porukka erittäin hyviä ystäviä. En tiedä tuon ystävän kiinnostuksen tasosta mutta itse näen hänet enää rakkaana ystävänä.

Olen miettinyt kyllä kaverille puhumista, meillä on hyvät ja suorat välit, eli siinä mielessä puhuminen ei olisi ongelma. Se voisi myös viedä kipinää, jos asiasta puhuisi suoraan, sillä nyt tuntuu, että molemmat vain innostuvat lisää tästä ääneen lausumattomasta tunteesta ja kissa-hiiri-leikistä. Pelkään vain mieheni ja hänen kaverinsa ystävyyden puolesta, sillä ystävä voisi hyvinkin kertoa miehelleni tästä ja se saattaisi olla heidän ystävyytensä loppu. En halua sitä miehelleni, sillä tämä ystävä on hänelle todella tärkeä ja heillä on mm. yhteisiä harrastuksia, tuttavia, jopa työpaikka.

Vierailija
15/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisun avaimia tarjosit jo aloituksessa - "ihastun aina kavereitteni tyttöystäviin" kertoo kaverista aika lailla kaiken olennaisen. Hän on pelimies, joka ei välttämättä epäröi rikkoa pariskunnan välejä ja omiakin välejään kaveriinsa. Utuinen katse katoaa todennäköisesti sillä sekunnilla, kun hän nousee aktin jälkeen päältäsi.

Ja ei - ihastuminen ei ole kiellettyä. Tunteet eivät ole väärin, mutta se, mitä niiden vallassa ja takia teet, voi olla. Tai ainakin voit rikkoa jotain, mitä et haluaisi rikkoa. Joten mieti tarkkaan, mitä haluat ja mitä aiot tehdä - olet leikkimässä tulella, jolla sinun ei ehkä pitäisi leikkiä. Parhaimmillaan voisit vaan nauttia siitä ihastumisen tunteesta, haaveilla keskenäsi, mitä kaikkea voisittekaan tehdä - unelmointi on aina luvallista. Sen takia ei tarvitse eikä tässä tapauksessa edes kannata tehdä mitään. Kyllä se ohi menee, kun silmäsi vähän omasta udustaan selkiävät. Tavallinen ällöttävä pottunokkahan se on loppujen lopuksi. Ja vieläpä mäntti, kun vikittelee kaverinsa tyttöystävää.

Vierailija
16/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei pitäisi seurustella alkujaankaan, et vain ole parisuhdeainesta. Pystyt helposti väistämään ihastuksen, jos vain haluat. Voit vaikka alkuun sanoa miehesi kaverille että sä et ikinä ihastu miehen kavereihin. Jos se koskettelee, niin näpäkästi vain sanot että sua hipeloi vain miehesi. Mutta joo, jatkakaa.

Olen eri mieltä parisuhdeaineksesta ja mielestäni ihastumiset ovat muutamia erikoistapauksia lukuunottamatta väistämättömiä pitkissä parisuhteissa. Olen kyllä sanonut kaverille, etten sekaannu lähipiirin ystäviin. Koskettelu on hankala juttu, sillä kaveri on kaikkia kohtaan hyvin lämmin ja koskettelee fyysisesti, miestänikin halaa usein, asettelee vaatteita tms. Kuitenkin huomaan että pyrkii mun iholle aikaisempaa enemmän ja jotenkin "tunnustellen" ikään kuin katsoisi miten pitkälle annan mennä. Emme ole juuri koskaan kahden, vaan aina kolmisin, joten tuntuu vaikealta yhtäkkiä ryhtyä torjumaan kaveria ilman että mieheni huomaisi siinä jotain omituista.

Vierailija
17/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisun avaimia tarjosit jo aloituksessa - "ihastun aina kavereitteni tyttöystäviin" kertoo kaverista aika lailla kaiken olennaisen. Hän on pelimies, joka ei välttämättä epäröi rikkoa pariskunnan välejä ja omiakin välejään kaveriinsa. Utuinen katse katoaa todennäköisesti sillä sekunnilla, kun hän nousee aktin jälkeen päältäsi.

Ja ei - ihastuminen ei ole kiellettyä. Tunteet eivät ole väärin, mutta se, mitä niiden vallassa ja takia teet, voi olla. Tai ainakin voit rikkoa jotain, mitä et haluaisi rikkoa. Joten mieti tarkkaan, mitä haluat ja mitä aiot tehdä - olet leikkimässä tulella, jolla sinun ei ehkä pitäisi leikkiä. Parhaimmillaan voisit vaan nauttia siitä ihastumisen tunteesta, haaveilla keskenäsi, mitä kaikkea voisittekaan tehdä - unelmointi on aina luvallista. Sen takia ei tarvitse eikä tässä tapauksessa edes kannata tehdä mitään. Kyllä se ohi menee, kun silmäsi vähän omasta udustaan selkiävät. Tavallinen ällöttävä pottunokkahan se on loppujen lopuksi. Ja vieläpä mäntti, kun vikittelee kaverinsa tyttöystävää.

Kiitos tästä kommentista! Tavallaan hetkeksi ehkä avasi silmiä, näin minäkin asetelman vähän kuin ulkopuolisen silmin. :D Pelimies hän ei mielestäni missään nimessä ole, vaan ehkä enemmänkin tarvitsee aikaa tutustua kunnolla ennenkuin kokee vahvaa fyysistä tai henkistä vetovoimaa ja siksi ihastuu kavereiden tyttöystäviin. Meillä on myös aito, syvä älyllinen ja tunneyhteys, eli pelkästä hormonimyrskystä ei ole kyse, mikä tosin ehkä lähinnä mutkistaa tilannetta. Muuten olisikin helppo antaa kylmää kyytiä, mutta kun kaveri on oikeasti hieno ihminen myös minusta ja haluan säilyttää suhteen hyvänä kaikkien osapuolien kannalta.

Kommenttisi sai minut havahtumaan siihen, etten ole aiemmin suhteemme aikana kunnolla ihastunut kehenkään, enkä oikein saanut huomiotakaan muilta miehiltä kuin omaltani, joten pottunokka-vertauksessa voi olla enemmänkin perää. Eli kyseessä on ehkä omalta puoleltani enemmän ihastus, kun joku kerrankin huomaa minut ja antaa mun tietää siitä. Mäntti kyllä varmaan tavallaan, inhimillinen tyhmä ihminen virheineen kuten me kaikki. Tajusin myös, että mulla on todellakin ne avaimet käsissäni tehdä tästä tilanteesta vielä pahempi soppa ja satuttaa kaikkia tai pitää pää kylmänä ja miettiä tarkkaan, miten toimin ja pitää siitä kiinni. Kun sieltä sun perspektiivistä katson asiaa, on aika selkeää, kumman valitsen. Nyt pitää vaan saada sitä mielenlujuutta niihinkin hetkiin, kun se utusilmä taas katsoo mua seuraavan kerran! :D

Vierailija
18/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on siis kusipää kaverina. Saanee jotain kiksejä siitä saa sylkeä kaverin vuoteeseen ja tekee niin koska voi. Mitä ihastuminen arvoista sellaisessa on?

Vai onko kyseessä vain niin komea jännitysmies?

Vierailija
19/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jännitysmies? :o

Vierailija
20/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko Porvoossa Porvoonkatu P-rapussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi