Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut miehen parhaaseen kaveriin

Vierailija
24.05.2018 |

Nyt tarviin apua. Olen siis parisuhteessa aivan upean miehen kanssa, mutta jonkun aikaa sitten tajusin hänen parhaan kaverinsa olevan ihastunut minuun. Vietämme paljon aikaa kolmisin ja miehenikin kehuu miten meidän kolmen väliset kemiat toimivat niin hyvin yhteen. En osaa selittää sen paremmin, mistä tiedän kaverin olevan ihastnut, mutta näen sen hänen katseestaan, joka muuttuu "utuiseksi" joka kerta kun katson häntä yhtään pidempään silmiin.

Aluksi ajattelin, että hän vain pitää minusta, mutta vähitellen hän on alkanut kosketella minua enemmän ja enemmän sekä kertoi viimeksi "ihastuvansa aina ystäviensä tyttöystäviin." Nyt olen itsekin ihan sekavissa mielentiloissa: toisaalta huomio imartelee, toisaalta tunnen valtavaa syyllisyyttä, toisaalta juuri se, että on kiellettyä olla ihastunut näin tekee siitä äärimmäisen houkuttelevaa, no, suoraan sanottuna kiihottavaa.

Tämä ystävä on sinkku ja huomaan miettiväni häntä päivä päivältä enemmän ja haavailevani kaikenlaisista asioista hänen kanssaan. Toisaalta en kuitenkaan ikinä vaihtaisi miestäni mihinkään tai haluaisi loukata häntä. Pelkään, että sorrun, jos tämä mieheni kaveri tekee aloitteita. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla pienet ympyrät,pitäiskö niitä vähän laajentaa! Kuulostaa ihan ylä-asteen touhulta

Vierailija
22/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi lämmittelee sua huvikseen ja buustaa sinun kautta itsetuntoaan ja sinä menet naivina tuohon mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithansää ehdottaa kimppapanoo, eiole laissa kiellettyä jos kaikille sopii, jos tää toinen ei maistukkaa niin hyvälle niin ei kannata nykystä olla poies heittämässä heti ensimmäisenä

Vierailija
24/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko Porvoossa Porvoonkatu P-rapussa?

Yksi kolmesta oikein :D

Vierailija
25/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja miestään oikeasti rakastava nainen sanoisi puolisolleen kahden kesken, että tämän kaveri yrittää uida liiveihin.

Vierailija
26/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mennä ja hässikää oikein urakalla. Tuon rohkaisunhan sinä kuitenkin halusit vain kuulla.

Vierailija
27/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos alkaisit tän ukon kans niin mitä sitten kun hän taas ihastuu johonkin toiseen? En helvetilläkään tollasen matkaan lähtis joka ihastuu kokoajan muihin

Vierailija
28/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ja miestään oikeasti rakastava nainen sanoisi puolisolleen kahden kesken, että tämän kaveri yrittää uida liiveihin.

Varmaan olisinkin jo sanonut, jollei kyseessä olisi paras ystävä. Muuten juttelemme kyllä mieheni kanssa ihastuksista aika avoimesti ja vitsailemmekin aiheesta. En tiedä miten mieheni suhtautuisi, jos kuulisi minun sanovan mitä ystävänsä minusta ajattelee. Välttämättä ei edes mitään pahaa, ehkä ajattelisi että ei ihmekään, onhan hänellä vetävä vaimo. Mutta kysyisi varmaan perään heti, mitä itse ajattelen, enkä pysty hänelle valehtelemaan jos suoraan kysytään. Kävivät nopeasti pyörähtämässä tuossa meillä taas äsken ja kaveri taas tuli koskettamaan minua kun seisoskelin ovensuussa. Olin muina naisina, enkä antanut hänen huomata miten sisälläni alkoi heti kihistä. Tästä tää nyt alkaa, vahvana pysyttely.

Vierailija
29/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sekoittaa uutuuden/kielletyn jännityksen ihastumiseen. Syvä yhteyskin voi olla sitä, että jutellaan aiheita jotka on oman kumppanin kanssa vedetty esiin ja esikäsitelty ja tuntuu että "oi tämä on niin tuttua". Ystäväpiirissä tai työkuvioissa näin käy paljon ja helposti. On jo valmiiksi yhdistävät tekijät, niin tulee sellainen "vau" olo, jota ei satunnaisten tuttujen kesken kahvipöydässä tule.

Valitettavan paljon käy sitten niitä känni-iltana samaan sänkyyn kaatumisiakin kun on pitkiä kattseita leiskauteltu. Niistä 0,01% päättyy hyvillä fiiliksillä....

Vierailija
30/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein sekoittaa uutuuden/kielletyn jännityksen ihastumiseen. Syvä yhteyskin voi olla sitä, että jutellaan aiheita jotka on oman kumppanin kanssa vedetty esiin ja esikäsitelty ja tuntuu että "oi tämä on niin tuttua". Ystäväpiirissä tai työkuvioissa näin käy paljon ja helposti. On jo valmiiksi yhdistävät tekijät, niin tulee sellainen "vau" olo, jota ei satunnaisten tuttujen kesken kahvipöydässä tule.

Valitettavan paljon käy sitten niitä känni-iltana samaan sänkyyn kaatumisiakin kun on pitkiä kattseita leiskauteltu. Niistä 0,01% päättyy hyvillä fiiliksillä....

Tässä on kyllä varmasti paljon totta. Lisäksi kun olemme aina kolmistaan, osa minun ja mieheni suhteen liekistä tavallaan tarttuu tähän kolmanteenkin, en osaa selittää paremminkaan. Lisäksi kun mieheni ja minun välinen seksuaalinen vetovoima on nyt ensimmäistä kertaa suhteemme aikana hieman lässähtänyt, huomaan olevani altis imarteluille ja sille, että minut huomioidaan naisena. Kun tämä kaveri sitten tarjoaa tätä, on kyseessä varmaan molemminpuolinen oman viehätysvoiman testaus ja itsetunnon pönkitys. Hänkin siis silminnähden nauttii esimerkiksi saadessaan minut nauramaan jutuilleen tai punastumaan jos hän vihjailee jotain vähän kaksimielistä jne.

Vierailija
31/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samantyyppisessä tilanteessa. Onneksi ihastuksen kohde ei koskettele. Halaamme vain tavatessamme ja hyvästellessämme. Ihastus on ehkäpä molemminpuolista, mutta ei ääneenlausuttua. Tämä mun tyyppi ei yritä uida liiveihin, mutta katse paljastaa.

Olen kertonut miehelleni tunteestani ja mulle on ihan selvää kenen kanssa haluan olla, mieheni kanssa! Vietämme aikaa kolmestaan, mutta työni kautta vietän aikaa myös tämän ystävän kanssa kahdestaan. Yritän myös rohkaista tätä ihastukseni kohdetta etsimään uutta naista rankan eron jälkeen.

Vierailija
32/64 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samantyyppisessä tilanteessa. Onneksi ihastuksen kohde ei koskettele. Halaamme vain tavatessamme ja hyvästellessämme. Ihastus on ehkäpä molemminpuolista, mutta ei ääneenlausuttua. Tämä mun tyyppi ei yritä uida liiveihin, mutta katse paljastaa.

Olen kertonut miehelleni tunteestani ja mulle on ihan selvää kenen kanssa haluan olla, mieheni kanssa! Vietämme aikaa kolmestaan, mutta työni kautta vietän aikaa myös tämän ystävän kanssa kahdestaan. Yritän myös rohkaista tätä ihastukseni kohdetta etsimään uutta naista rankan eron jälkeen.

Meilläkin tää alkoi noin, eli kaveri oli eronnut juuri kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa. Hän otti minut pian uskotukseen ja autoinkin häntä pääsemään erosta yli, mutta ehkä vajaan vuoden jälkeen tajusin hänen olevankin ihastunut minuun. Voi kun mulla olisikin kivoja sinkkunaisia kavereita, järjestäisin ilomielin treffit tämän kaverin kanssa, sillä hän on huippumies.

Vierailija
33/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin tää alkoi noin, eli kaveri oli eronnut juuri kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa. Hän otti minut pian uskotukseen ja autoinkin häntä pääsemään erosta yli, mutta ehkä vajaan vuoden jälkeen tajusin hänen olevankin ihastunut minuun. Voi kun mulla olisikin kivoja sinkkunaisia kavereita, järjestäisin ilomielin treffit tämän kaverin kanssa, sillä hän on huippumies.

Minä (edellinen) taas täällä moi. Odotan todella sitä, kun ihastukseni löytää naisen. Luultavasti tirautan kyyneleen ja naamion sen onnenkyyneleeksi ;). Olen häntä rohkaistessani luultavasti paljastanut epäsuorasti tunteeni. No, ne ovat vain tunteita. Minä hallitsen itse tekoni.

Vierailija
34/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos alkaa olla selvä. Mies menettää "parhaan kaverinsa", joka on mulkku ja puolisonsa, joka ei myöskään ole sieltä parhaasta päästä.

oithan mielikuvaharjoitella kuinka kepeän hupsua olisi jos sinun ystävätär ihastuisi mieheesi. Sitten miehesi hymiöitten kera kepeästi tuumisi kuin nyt pitää vain olla lujana :) iih miten ihanan suloisen kevyttä.

Vierailija
35/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisun avaimia tarjosit jo aloituksessa - "ihastun aina kavereitteni tyttöystäviin" kertoo kaverista aika lailla kaiken olennaisen. Hän on pelimies, joka ei välttämättä epäröi rikkoa pariskunnan välejä ja omiakin välejään kaveriinsa. Utuinen katse katoaa todennäköisesti sillä sekunnilla, kun hän nousee aktin jälkeen päältäsi.

Ja ei - ihastuminen ei ole kiellettyä. Tunteet eivät ole väärin, mutta se, mitä niiden vallassa ja takia teet, voi olla. Tai ainakin voit rikkoa jotain, mitä et haluaisi rikkoa. Joten mieti tarkkaan, mitä haluat ja mitä aiot tehdä - olet leikkimässä tulella, jolla sinun ei ehkä pitäisi leikkiä. Parhaimmillaan voisit vaan nauttia siitä ihastumisen tunteesta, haaveilla keskenäsi, mitä kaikkea voisittekaan tehdä - unelmointi on aina luvallista. Sen takia ei tarvitse eikä tässä tapauksessa edes kannata tehdä mitään. Kyllä se ohi menee, kun silmäsi vähän omasta udustaan selkiävät. Tavallinen ällöttävä pottunokkahan se on loppujen lopuksi. Ja vieläpä mäntti, kun vikittelee kaverinsa tyttöystävää.

Kiitos tästä kommentista! Tavallaan hetkeksi ehkä avasi silmiä, näin minäkin asetelman vähän kuin ulkopuolisen silmin. :D Pelimies hän ei mielestäni missään nimessä ole, vaan ehkä enemmänkin tarvitsee aikaa tutustua kunnolla ennenkuin kokee vahvaa fyysistä tai henkistä vetovoimaa ja siksi ihastuu kavereiden tyttöystäviin. Meillä on myös aito, syvä älyllinen ja tunneyhteys, eli pelkästä hormonimyrskystä ei ole kyse, mikä tosin ehkä lähinnä mutkistaa tilannetta. Muuten olisikin helppo antaa kylmää kyytiä, mutta kun kaveri on oikeasti hieno ihminen myös minusta ja haluan säilyttää suhteen hyvänä kaikkien osapuolien kannalta.

Kommenttisi sai minut havahtumaan siihen, etten ole aiemmin suhteemme aikana kunnolla ihastunut kehenkään, enkä oikein saanut huomiotakaan muilta miehiltä kuin omaltani, joten pottunokka-vertauksessa voi olla enemmänkin perää. Eli kyseessä on ehkä omalta puoleltani enemmän ihastus, kun joku kerrankin huomaa minut ja antaa mun tietää siitä. Mäntti kyllä varmaan tavallaan, inhimillinen tyhmä ihminen virheineen kuten me kaikki. Tajusin myös, että mulla on todellakin ne avaimet käsissäni tehdä tästä tilanteesta vielä pahempi soppa ja satuttaa kaikkia tai pitää pää kylmänä ja miettiä tarkkaan, miten toimin ja pitää siitä kiinni. Kun sieltä sun perspektiivistä katson asiaa, on aika selkeää, kumman valitsen. Nyt pitää vaan saada sitä mielenlujuutta niihinkin hetkiin, kun se utusilmä taas katsoo mua seuraavan kerran! :D

Mhhhhmmmm.... kyllä minä taas nimenomaan pitäisin tuon kavereiden tyttöystäviin ihastumisen perusteella tyyppiä pelailijana - kai nyt muihinkin naisiin voi tutustua kunnolla ennen ihastumista kuin niihin tyttöystäviin? Olen pari kertaa saanut kunnian (?) seurata sivusta tällaista triangelidraamaa (mitä siis teillä nyt ei ole - ainakaan vielä eikä toivottavasti tulekaan), ja kyllä siinä ikävä kyllä on aina käynyt niin, että se kolmas pyörä on ennemmin tai myöhemmin kuitenkin osoittautunut ihmiseksi, joka nyt vaan tykkää sählätä toisten välejä ja kokeilla, onnistuuko iskemään varatun ihmisen. Kun saalis on hilattu veneeseen, mielenkiinto lakkaa aika äkkiä. Näitä on sekä miehissä että naisissa. Ihminen voi olla vaikka kuinka älykäs, henkevä, säkenöivä ja oikea noita luomaan yhteyden toisiin, mutta tuossa mielessä silti player. Jos haluat neuvon - ja annan sen  vaikka et haluaisikaan - älä ainakaan tee mitään, ajattele, kuvittele ja haaveile sydämesi kyllyydestä, mutta varsinkin jos (ja näköjään kun) rakastat poikaystävääsi ja teillä on kaikki hyvin, älä pilaa sitä minkään utuisen katseen takia.

Vierailija
36/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnon pönkittäminen miehen kaverin avulla ei ole jees millään mittapuulla. Ja tuo ns. kaveri vaikuttaa tyypiltä joka salaa sabotoi ystävänsä naissuhteet.

Vierailija
37/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi jättää sinut ja tuon kaverinsa, saatte sit ansionne mukaan etenkin sinä.

Vierailija
38/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkimppa ;)

Vierailija
39/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajuja kommentteja täällä, vaikka aloittaja ei ole ainakaan kirjoittamansa perusteella mihinkään ajatusrikoksia suurempaan syyllistynytkään. Ihmettelen, miten nämä kommentoijat itse elävät, ovatko olleet pitkässä suhteessa koskaan ja jos ovat, eivätkö muka koskaan ole ihastuneet? 

Mielestäni tuossa tilanteessa ei ole vielä mitään pahaa tai sellaista, mitä ei voisi pelastaa, kunhan ihastuneet osapuolet älyävät pitää näppinsä kurissa ja olla viemättä tilannetta pidemmälle. Itse pidän aika inhimillisenä tilannetta, jossa eronnut mies ihastuu hyvän, läheisen ystävänsä naiseen ja tämä eronneeseen mieheen. Yleensähän juuri nämä läheiset ystävät voivat muistuttaa parisuhteen kumpaakin osapuolta hyvinkin paljon, sillä yleensä samantyyppiset (luonne, älykkyys ym.) ihmiset viehättävät meitä ystävinä ja kumppaneina. Siitä olen samaa mieltä, ettei kannata jatkaa pidemmälle, mutta mielestäni ap itsekin vaikuttaa olevan sitä mieltä ja kaipasikin lähinnä neuvoja siihen, miten pysyä ns. kaidalla tiellä. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
40/64 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarviin apua. Olen siis parisuhteessa aivan upean miehen kanssa, mutta jonkun aikaa sitten tajusin hänen parhaan kaverinsa olevan ihastunut minuun. Vietämme paljon aikaa kolmisin ja miehenikin kehuu miten meidän kolmen väliset kemiat toimivat niin hyvin yhteen. En osaa selittää sen paremmin, mistä tiedän kaverin olevan ihastnut, mutta näen sen hänen katseestaan, joka muuttuu "utuiseksi" joka kerta kun katson häntä yhtään pidempään silmiin.

Aluksi ajattelin, että hän vain pitää minusta, mutta vähitellen hän on alkanut kosketella minua enemmän ja enemmän sekä kertoi viimeksi "ihastuvansa aina ystäviensä tyttöystäviin." Nyt olen itsekin ihan sekavissa mielentiloissa: toisaalta huomio imartelee, toisaalta tunnen valtavaa syyllisyyttä, toisaalta juuri se, että on kiellettyä olla ihastunut näin tekee siitä äärimmäisen houkuttelevaa, no, suoraan sanottuna kiihottavaa.

Tämä ystävä on sinkku ja huomaan miettiväni häntä päivä päivältä enemmän ja haavailevani kaikenlaisista asioista hänen kanssaan. Toisaalta en kuitenkaan ikinä vaihtaisi miestäni mihinkään tai haluaisi loukata häntä. Pelkään, että sorrun, jos tämä mieheni kaveri tekee aloitteita. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa?

Ihastuvansa aina ystävien naisiin?? Noh, sinne sitten vain jonon jatkoksi! :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän