Jos miestä pyytää pussaamaan mahaa, ymmärtääkö se mitä oikeasti haluan?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos haluaisin että pussais sieltä...
Sieltä vatsasta?
Ei kun alapäästä....
Sanot vaan suoraan, että haluat suuseksiä ihan ilman venkoilua pussaamisista ja mahoista. Jos miestä pyytää pussaamaan mahaa, niin se pussaa mahaa ja pitää sua tosi outona.
Miten kehtaat harrastaa seksiä miehesi kanssa, jos et kehtaa edes puhua siitä?
Kukaan tervejärkinen ei pussaile sillilaatikkoa edes unissaan.
Istu sen naaman päälle, jos et kehtaa sanoa suoraan.
Sano että voisitko nuolla pildee, pesin sen just äsken. Ja olit sitten varmasti pessyt sen kanssa tai tulee tupenrapinat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos haluaisin että pussais sieltä...
Sieltä vatsasta?
Ei kun alapäästä....
Aah, Vazainasta, juu
Mä ainakin tälläisin täydellisen pörinäpuhalluksen. Romantiikka= Död.
Pitäisin siitä, jos nainen sanoisi minulle rennosti ja suoraan: Pussaa mua pimppiin. Se olisi mukavan nautinnollista.
Hankala sanoa, koska emmehän mekään ymmärrä, mitä haluat. 200 g pekonimakkaraa?
Onko ap peruskoulussa?
Muuten on vaikea ymmärtää miten ei voi puhua asioista niiden omilla nimillä.
Jos pyydetään pussaamaan mahaa, niin ei saa pussata alempaa, koska se on naisen seksuaalisen koskemattomuuden loukkaus ilman lupaa.
Jos mies olettaa ja on väärässä, tulee rikossyyte. Eli suoraa puhetta jatkossa, AP.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydetään pussaamaan mahaa, niin ei saa pussata alempaa, koska se on naisen seksuaalisen koskemattomuuden loukkaus ilman lupaa.
Jos mies olettaa ja on väärässä, tulee rikossyyte. Eli suoraa puhetta jatkossa, AP.
Joo. Vazainan pussaamiseen pitää pyytää lupa seksuaaliministeriöstä lomaakkeella cp-259.
Lomaakkeeseen on merkattava vazainan pussaamisaika.
vazainan pussaaminen päivällä on kielletty.
Tarkempia ohjeita muista metodeista vazainan hoitoon voi kysyä suoraan vazainanyhdistyksestä esim. Anne Kukkohovilta.
Puh 044-2974569
Minäkään en ymmärtänyt ja olen nainen.
Jos olisi pitänyt arvailla jotain kiertoilmaisua, niin olisin veikannut, että haluat kertoa noin olevasi raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärtänyt ja olen nainen.
Jos olisi pitänyt arvailla jotain kiertoilmaisua, niin olisin veikannut, että haluat kertoa noin olevasi raskaana.
Hän haluaa vazainan pussailua
Ahh. Watsaina.
Ei tarvi pyytää, mä suutelen joka paikasta muutenkin. Varsinkin sieltä.....
Ei kun alapäästä....