Vituttaa trollit täällä palstalla!!!
Mua niin vituttaa nää feikkialotukset täällä. Oon mennyt monta kertaa lankaan eli antanut hyviä neuvoja ja ohjeita ja sitten tajunnut et se olikin trolli! Vittu menkää muualle!!!
Kommentit (51)
No älä, oon pitäny saman merkille.. Tääl on ihan hulluna trollialotuksii ollu. Mikä ihmisiin vaivaa.. Varmaa jotai teinei
en usko että tällä palstalla on trolleja
on vain erilaisia ihmisiä, osa voi olla jopa outojakin, mutta ihmisiähän tässä kaikki ollaan
tiedän ettei pitäis välittää. täällä oli esim- yksi päivä joku hullu laittamassa marsua koiranhäkkiin ja oikeasti pelkäsin että nyt joku rääkkää eläintä, mutta mistä voin tietää onko trolli vai ei! ap
Tämä palsta on olemassa vain koska trollaus.
miksi sinua ärsyttää feikkihahmojen mielikuvitus-jutut?
Mun mielestä trollit pitäis kieltää!!!!!😠😠
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on olemassa vain koska trollaus.
hä?
Puhu suomea!
minua ärsyttää koska olen herkkä ja välittävä ihminen. yritän täällä tosissaan antaa hyviä neuvoja ja sitten kun huomaan että minua on huijattu niin se suuttuttaa! jos tämä paikka on vain trolleille niin taidan häipyä! ap
Turha pahastua.
Koskaan ei voi tietää, onko ap trolli vai ei; mikä tahansa aloitus on 50% todennäköisyydellä trolli.
Vaikka aloitus olisikin trolli, joku muu ketjua lukeva voi saada lohtua/tietoa/apua/hupia viestistäsi.
Mitä tekee ihminen jolla on nettiyhteys muttei elämää? Se alkaa trollailemaan.
Nettitrollaaminen ei lopu koskaan, siihen pitää opetella suhtautumaan niin ettei anna sille arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä trollit pitäis kieltää!!!!!😠😠
Just niin, kielletään trollit. Sillä trollaus loppuu. Miksei kukaan ole ajatellut tuota aiemmin?
Tämähän ON maan suurin Trollaus-palsta. Tässä(kin) ketjussa kaikki ovatHä trolleja.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
tiedän ettei pitäis välittää. täällä oli esim- yksi päivä joku hullu laittamassa marsua koiranhäkkiin ja oikeasti pelkäsin että nyt joku rääkkää eläintä, mutta mistä voin tietää onko trolli vai ei! ap
En ole lukenut tuota ketjua, mutta mistä tiedät, että oli trolli? Ihmisiä on todella erilaisia.
minusta tätä palstaa pitäisi vahtia tarkemmin ja trollit saisi poistaa heti ja bannit päälle!! ap
Vierailija kirjoitti:
miksi sinua ärsyttää feikkihahmojen mielikuvitus-jutut?
En oo ap, mut kyllä mua ainakin ärsyttää. Tää vois olla ihan aikuisten asiapalsta ilman turhiin trollailuja. Itseä ainakin kiinnostaa antaa apua ihmisille eikä mitään ihme v*ttuilua. Tää on vauva ja vanhemmuus palsta! Ainakin mua tuoreena äitinä harmittaa kovin.
Vierailija kirjoitti:
minua ärsyttää koska olen herkkä ja välittävä ihminen. yritän täällä tosissaan antaa hyviä neuvoja ja sitten kun huomaan että minua on huijattu niin se suuttuttaa! jos tämä paikka on vain trolleille niin taidan häipyä! ap
Ap, muista että osalla on mt-ongelmia.
Ei ne piruuttaan trollaa, ne äänet käskee kirjoittamaan hönttöjä juttuja.
oletin, että on trolli. kuka laittaisi marsua koiranhäkkiin?? hän ei myöskään tiennyt mitään marsujen hoidoista ja piti marsua lihavana joten rakensi esteradan. vähän haiskahtaa. ap
Hähä! :D kirjoitti:
Tämähän ON maan suurin Trollaus-palsta. Tässä(kin) ketjussa kaikki ovatHä trolleja.
Ap.
5/5
Ei niistä kannata kierroksia ottaa. Olankohautus/hymähdys ja annat olla. Turhaan käytät energiaa nettitrollien vihaamiseen. Niitä tulee olemaan aina.