Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Toivon sun kuolevan syöpään myrkkyinesi ja kalustasi tulevan tunnoton, joka se likimain onkin. Olet täysi paska.
Vierailija kirjoitti:
On aika kohdata ja aika unohtaa.
Kumman aika on nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti kuvitellut, millainen hetki se on kun joskus tapaamme sun kanssa. Menenkö paniikkiin ja poistun paikalta vai pystynkö olemaan coolisti ja ehkä sanomaan jotain järkevää? Tapaammekohan edes koskaan? Miehelle.
Minä olen ajatellut tapaamista oman kaivattuni kanssa ja tiedän, että jos me tapaisimme kahdestaan, niin haluaisin ensimmäiseksi halata pitkään.
Olisitpa mun kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti kuvitellut, millainen hetki se on kun joskus tapaamme sun kanssa. Menenkö paniikkiin ja poistun paikalta vai pystynkö olemaan coolisti ja ehkä sanomaan jotain järkevää? Tapaammekohan edes koskaan? Miehelle.
Meidän välille jäi pysyvä jännite, sellainen joka täytti kaiken tilan, kun tiedostimme toistemme läsnäolon. Tunsitko samoin kun eksyimme lounaalle silloin samaan aikaan? Mä en oikeesti tietäisi miten suhtautuisin jos tulisit mun eteen nyt, etenkin kun nykyään tiedät mitä tunnen sua kohtaan. Niin paljon tunteita.
Oot ihan helev*tin rakas ja tärkee.
Aina.
Voikaa hyvin ja pitäkää toisistanne huolta! 💜
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
⚫️⭐️⭐️⭐️⚫️⚫️⚫️⭐️⭐️⭐️⚫️⚫️
⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️
⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️
⚫️⭐️⭐️⭐️⚫️⚫️⚫️⭐️⭐️⭐️⚫️⚫️
⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️
⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️⚫️⭐️⚫️
⚫️⭐️⭐️⭐️⚫️⚫️⚫️⭐️⭐️⭐️⚫️⚫️
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
Turhauttavaa kun kumpikaan meistä ei uskalla ottaa yhteyttä. Kun sinä et ota yhteyttä, niin tarkoittaako se sitä että sua ei oikeasti kiinnosta? Tämä epävarmuus on aika raastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kun oon itse niin paljon alempitasoinen kuin sinä ettei voida olla edes ystäviä, koskaan. Enkä tule tältä tasolta ikinä nousemaan, vaikka kuinka toivoisin. Realiteetit on mitä on ja tipun vanhetessa alemmalle tasolle vain. Välillä surettaa niin paljon että itkettää. Tänään on taas sellainen päivä.
Miksi katsot olevasi alempitasoinen kuin joku toinen? 😢 Todellisessa rakkaudessa ei ole realismia. Jos on, se ei ole rakkautta.
Sinusta on tullut varsinainen komistus. Olet nykyisin niin ihanan miehekäs.
En katso olevani alempitasoinen. Olen ylpeä duunariudestani.
Terveiset mies sinulle sinne 23 km päähän. Täällä odottelen meidän seuraavaa tapaamista. Mitähän kaikkee kivaa silloin teemme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika kohdata ja aika unohtaa.
Kumman aika on nyt?
Ensin on nyt unohtaminen ja sitten tulee ihan uusi kohtaaminen.
Hyvää yötä kaivatulleni, jolla on suloinen hymy. Olet mielessäni. Halauksia ja silityksiä.
Olit tänään niin suloisen näköinen. tietäisitpä miten tykkään susta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin maanantaina ihastukselleni kuinka paljon tykkään hänestä. Vastaukseksi sain ihanan suudelman.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Toivottavasti asutaan joskus saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin maanantaina ihastukselleni kuinka paljon tykkään hänestä. Vastaukseksi sain ihanan suudelman.
Kuulostaa aika täydelliseltä.
Niin kyllähän sulla on tuo perälauta näkynyt jo pitkään, että sikäli alempi tasoinen olet.