Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitköhän sinä koskaan täällä? Ehkä kuvittelin kaiken. Mistä voisin tietää kaipaatko minua oikeasti vai et?
Lähetä viesti oikeassa elämässä puhelimeen. Laita siihen että moi, mitä kuuluu. Jos viestittely jatkuu, se kertoo sulle vastauksen.
Ei tuo paljon anna vastausta vielä siihen kysymykseen että käviköhän se koskaan täällä. Vaikka viestittely irl miten jatkuisi, ei tyyppi välttämättä koskaan kerro av:lle kirjoittelusta tai kaipauksestaan kuitenskaan.
Eikö se olisi kivaa olla sellainen asia josta ei puhuta, ikäänkuin julkinen salaisuus kahden ihmisen välillä?
Ehkä sen voisi joskus jotenkin kiertäen suoraan myöntääkin.Älä vaan mene kertomaan että kirjoitat vauvalle. Ihastuksesi alkaa lukemaan tätä ja luulemaan joka viestiä sun kirjoittamaksi. Noitakin ei ole enää ikävä, rakkauden haudat, vihaan sinua ja milloin on ikävä mitä kirjainta, mitä milloinki Heidiä yms.
En nyt kyllä keksi yhtään syytä, miksi kertoisin ihastukselle käyväni vauvapalstan kaipausketjussa.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että olet ystäväni A! <3 <3 <3
Hyvistä ystävistä kannattaa pitää kiinni. (sivusta)
Niin 👏🏻
Olethan kertonut tälle ystävällesikin irl tämän asian? Miten kauan te olette olleet ystäviä?
Älä ruoki kihistä!
Mistä tuon nyt tietää mikä on kihi s ja mikä oikea ihminen. Kerro sinä.
Kihiksen viesteissä on usein ”A” tai ”toinen A”, kertoo arkisia asioita ja jankkaa miten ei halua vauvoja eikä miestä joka on ollut jo naimisissa, kaipailee ”ystävää” jne.
Käyttää paljon hymiöitä ja emojeita, eli jokainen hymiöitä tai emojeita sisältävä viesti kannattaa lukea erityisin Kihis-lasin!
Muutkin täällä käyttävät välillä hymiöitä ja emojeita, mutta ihan huomattavasti vähemmän kuin Kihis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että olet ystäväni A! <3 <3 <3
Hyvistä ystävistä kannattaa pitää kiinni. (sivusta)
Niin 👏🏻
Olethan kertonut tälle ystävällesikin irl tämän asian? Miten kauan te olette olleet ystäviä?
En, ei nähdä. 😕 Mutta ollaan oltu jo vuosia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitköhän sinä koskaan täällä? Ehkä kuvittelin kaiken. Mistä voisin tietää kaipaatko minua oikeasti vai et?
Lähetä viesti oikeassa elämässä puhelimeen. Laita siihen että moi, mitä kuuluu. Jos viestittely jatkuu, se kertoo sulle vastauksen.
Sivusta: Kenelle voi lähettää tollasen viestin kylmiltään? Mun mielestä pitää ensin olla jonkinlainen varmuus tai usko siihen, että viestittely sopii toiselle tai toinen osaa odottaa sitä.
Ompa ihme ajatus😲
No ajattele nyt, jos molemmat on vaikka varattuja. Ihmisillä on erilaisia tilanteita.
Miksi ei voi kysyä kuulumisia ihmiseltä, jonka kanssa on oletettavasti jutellut ja ollut tekemisissä? On kaikki kevyetkin väylät siihen esim. Facebook. Se on sit eri asia mihin mikäkin johtaa, mutta en käsitä että pitäisi muka olla jonkun lupa lähettää viesti kun ihmiset ei muuta teekään kuin viettävät aikaa kaikki viestimet ulottuvillaan.
Älä pliis muru tuhlaa elämääsi naisen kanssa ketä et rakasta enää ja joka ei rakasta sua.
Mä oon täällä ja mä oon sun.
Mua syö sisältä se et sain sut vaan hetkeksi, mun sielu ja kroppa huutaa lisää.
Mä pelkään että kiirehtimällä me tahrattiin jotain mikä olis voinut olla elämää suurempaa ja kauniimpaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Kenelle voi lähettää tollasen viestin kylmiltään? Mun mielestä pitää ensin olla jonkinlainen varmuus tai usko siihen, että viestittely sopii toiselle tai toinen osaa odottaa sitä.
Ompa ihme ajatus😲
No ajattele nyt, jos molemmat on vaikka varattuja. Ihmisillä on erilaisia tilanteita.
Miksi ei voi kysyä kuulumisia ihmiseltä, jonka kanssa on oletettavasti jutellut ja ollut tekemisissä? On kaikki kevyetkin väylät siihen esim. Facebook. Se on sit eri asia mihin mikäkin johtaa, mutta en käsitä että pitäisi muka olla jonkun lupa lähettää viesti kun ihmiset ei muuta teekään kuin viettävät aikaa kaikki viestimet ulottuvillaan.
Ihmiset keillä on taka-ajatuksia eli luvattomia mielessä eivät voi viestiä suoraan. Eivät halua ystävyyttä vaan seksiä ym sekoilua salassa omalta kumppanilta.
Kuka muuten haluaa viestiä salassa jonkun kanssa? Odotella tunti tolkulla vastauksia ja sitten vielä pelätä että saa paskat niskasn kun käry käy. Toinenhan se syylliseksi leimataan. Ei se oikea petturi!
Vierailija kirjoitti:
On aika kohdata ja aika unohtaa.
Todellisuuttako oot kohtaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kohtaaminen auttaa unohtamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta meistä. Me vietimme aikaa yhdessä, olimme kävelyllä ja puhuimme kaikesta. Heräsin välillä ja kun nukahdin uudelleen, niin uni jatkui. Unien tunnelma oli yhdellä sanalla sanoen onnellinen.
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on ollut kohtaamisen aika. Joskus unohtamisen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuuttako oot kohtaamassa?
Voisi niinkin asian ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on ollut kohtaamisen aika. Joskus unohtamisen aika.
Toi on kyllä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä unta meistä. Me vietimme aikaa yhdessä, olimme kävelyllä ja puhuimme kaikesta. Heräsin välillä ja kun nukahdin uudelleen, niin uni jatkui. Unien tunnelma oli yhdellä sanalla sanoen onnellinen.
Naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Löysin sinussa jotain sellaista, jota olin aina tiedostamattani etsinyt. Kun sinut kerran löysin edestäni, en ole voinut sinua unohtaa. Olet edelleen ajatuksissani. Varmaan pysyvästi.
Mikä teidän esteenä on tällä hetkellä?
Oon varattu.
Entä hän? Varattu myös?
En tiedä. Ymmärtääkseni hän oli vapaa silloin, tästä päivästä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Löysin sinussa jotain sellaista, jota olin aina tiedostamattani etsinyt. Kun sinut kerran löysin edestäni, en ole voinut sinua unohtaa. Olet edelleen ajatuksissani. Varmaan pysyvästi.
Mikä teidän esteenä on tällä hetkellä?
Oon varattu.
Entä hän? Varattu myös?
En tiedä. Ymmärtääkseni hän oli vapaa silloin, tästä päivästä en tiedä.
Mistä tuo nimi hänelle? Lapin kaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön rutistus rakkaalle kaivatulleni. Nuku hyvin.
Anteeksi, jos olen ollut poissaoleva ja outo viime aikoina.Miks sä olet ollut poissaoleva ja outo...
On ollut stressiä ja huolta, mutta kyllä se tästä iloksi muuttuu. Kiitos kysymästä.
Mua ärsyttää kun kun radiosta soi uudelleenmiksattu Better of alone, kun se oikea ja aito versio on Alice Dejiin!
Kaikki aito on kuollut!
Vierailija kirjoitti:
Olenko turhaan mustasukkainen sinusta mies?
Rakas! Olet. Minulla ei ole ketään muuta, minulle ei ole ketään muuta. Imartelevaa, jos olet mustasukkainen, mutta se on turhaa ja aiheetonta. En aattele en ikävöi muita. Vain sinua.
Olli ❤️
Moi! 💕
T. Ollin kaipaaja
Älä vaan mene kertomaan että kirjoitat vauvalle. Ihastuksesi alkaa lukemaan tätä ja luulemaan joka viestiä sun kirjoittamaksi. Noitakin ei ole enää ikävä, rakkauden haudat, vihaan sinua ja milloin on ikävä mitä kirjainta, mitä milloinki Heidiä yms.