Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI

Vierailija
23.05.2018 |

: )

Kommentit (805)

Vierailija
481/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mies, olit taas unissani. Onneksi huomenna nähdään. Miten selviän kesälomasta, jos päivissäkin ikävä lamauttaa?

Samat sanat naiselle. Olit viime yönäkin unissani. Onneksi huomenna tosiaan nähdään ja toivottavasti pyydät mut seuraksi tiedät kyllä minne. Lomaikävää voi lievittää vaikka lähettämällä kuvaterveisiä. Sun vuoro.

Vierailija
482/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan olevani ihastunut. Hassua kun olin jo päättänyt etten koskaan enää avaa sydäntäni.

Etunimemme alkaa perättäisillä kirjaimilla💕

Molemmat konsonantteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihana - on ollut niin mahtavaa viettää aikaa seurassasi. Haluaisin tulla nyt viereesi nukkumaan, mutta se ei käy. Vaikka olet niin lähellä. 

Vierailija
484/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ihana - on ollut niin mahtavaa viettää aikaa seurassasi. Haluaisin tulla nyt viereesi nukkumaan, mutta se ei käy. Vaikka olet niin lähellä. 

Asiat voivat järjestyä, mutta sen eteen on oltava valmis tekemään jotain. Edes pieniä aloitteita, joista toinen voi jatkaa. Vuorovedoin se onnistuisi ainakin omassa tapauksessani. (Naiselle)

Vierailija
485/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun katseestasi näin halun mutta tuskin ihmisenä koskaan kelpaisin. Olen out of your league.

Miksi niin ajattelet?

Hänen paremman sosiaaliluokkansa takia.

Ei Suomi ole mikään luokkayhteiskunta. Erot on tosi pieniä, ja elämässä on muutakin kuin ammatit ja oppiarvot.

Vierailija
486/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut mielessäni, näiden vuosien jälkeenkin. Vaikka elämämme kulkevat aivan eri polkuja, ja sänkymme ovat toisille ihmisille pedattu, jostain syystä vieläkin haaveilen sinusta. Olisinko saanut mielenrauhan, jos olisimme viettäneet edes yhden kiihkeän yön yhdessä? 

Vierailija
487/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän paljon ihminen kaipaisi jotain henkilöä, jos olisi elänyt hänen kanssaan esim. useamman vuoden, tietäisi hänen "huonotkin" puolensa ja huonotkin hetkensä. Ihastuminen luo aivan ihmeellisen vääristymän henkilön täydellisyydestä. Sitä vaan kuvittelee että kaikki sujuisi ja hän olisi unelmien täyttymys (joka saattaa todellisuudesssa olla ihan kaikkea muuta), leijuu jossain pilvessä.

Mä ihastuin mieheen ja mitä enemmän olen tutustunut häneen, sen enemmän huomaan miten paljon hänestä löytyy sellaisia piirteitä jotka ajan kuluessa toisivat aivan omat ongelmansa jos olisimme yhdessä.

Puhu vaan omasta puolestasi!

En ole koskaan ihastunut tai ylipäätään tavannut ketään ”täydellistä” ihmistä, mutta sellaisia kyllä joiden puutteet ja huonot puolet eivät paina vaakakupissa yhtä paljon kuin hyvät.

Joskus juuri ne ”viat” ja puutteet tekevät ihmisestä entisestä mielenkiintoisemman punoen sieluja yhteen.

Omaa tyhmyyttä kuvitella kenenkään olevan täydellinen tai luulla, ettei ihastuksessa olisi ärsyttäviä/huonoja piirteitä.

Täydellistä ihmistä ei ole olemassa, sopiva on<3

Niin puhunkin.

Jo heti alkuvaiheessa toisen löytäminen toisen naisen "vierestä", jonka vaan ohitin ja sinisilmäisenä ajattelin että kyllä se siitä muuksi muuttuisi. En tajunnut että hän on todellakin taipuvainen herkästi tuollaiseen. Tämän olisi pitänyt olla jo kyllä niin paha hälytysmerkki jo alkuunsa, että sellaista ei olisi pitänyt jäädä mun katselemaan yhtään pidempään kuin jäin ja olen jäänyt. Kuvittelin olevani hänen ainoansa ja hänen sitoutuvansa minuun. Tällainen "vika".

Vierailija
488/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se onnittelu mulle? Ei kovin monella täällä voi olla samana päivänä...

Vierailija
489/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se onnittelu mulle? Ei kovin monella täällä voi olla samana päivänä...

Mikä juhlapäivä sinulla oli?

Vierailija
490/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Mitä sinun sunnuntaipäivääsi kuuluu?

T. Ollin kaipaaja

Vierailija
491/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita V,toivoisin että tulisit tänään Jukan mökille.Juteltaisiin ja uitaisiin.Haluaisin tutustua sinuun paremmin

Vierailija
492/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut mielessäni, näiden vuosien jälkeenkin. Vaikka elämämme kulkevat aivan eri polkuja, ja sänkymme ovat toisille ihmisille pedattu, jostain syystä vieläkin haaveilen sinusta. Olisinko saanut mielenrauhan, jos olisimme viettäneet edes yhden kiihkeän yön yhdessä? 

Siitä pitäisi ottaa selvää. Itse olisin valmis siihen. 

Vierailija
493/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten kun lapset ovat isoja?

Niin, ehkä sitten. Sua jaksan odottaa, ketään muuta en jaksaisi.

Vierailija
494/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua. Onkohan sulla ikävä minua?

Vierailija
495/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli ❤️

Mitä sinun sunnuntaipäivääsi kuuluu?

T. Ollin kaipaaja

No moi, rauhallista sunnuntaita kuuluu. Rentoudun tässä lounaan jälkeen, ja mietiskelen sinua. 

T: Olli

Vierailija
496/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua. Onkohan sulla ikävä minua?

Koko ajan.

Vierailija
497/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat voivat järjestyä, mutta sen eteen on oltava valmis tekemään jotain. Edes pieniä aloitteita, joista toinen voi jatkaa. Vuorovedoin se onnistuisi ainakin omassa tapauksessani. (Naiselle)

Minkä tyyppisiä nuo pienet aloitteet mielestäsi ovat? Jotain suoria ehdotuksia vai jotain epäsuorempaa vihjailua?

Vierailija
498/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän elämän kaikenkirjavuuden keskellä mua mietityttää, että onko sun kesähousuissa reisitaskut?

Vierailija
499/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän elämän kaikenkirjavuuden keskellä mua mietityttää, että onko sun kesähousuissa reisitaskut?

Eipä sitä höttöpäällä muuta mietittävää voisi ollakkaan.

Vierailija
500/805 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä höttöpäällä muuta mietittävää voisi ollakkaan.

Juurnäi. :)

Ketju on lukittu.