Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Sinä kaivattuni. ❤ Tule luokseni päiväkahville. Voin leipoakin jotain. Ikävä sinua.
Miksi sä et enää käy meillä ollenkaan? ☹️
Haluaisin nukkua kanssasi teltassa mies. Tai pitäisikö sanoa, että haluaisin rakastella kanssasi teltassa mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta nainen siltä, että välillämme on jokin telepaattinen yhteys? Sinun seurassasi oli niin hyvä olla, että en vaan pysty unohtamaan sitä. Olit taas aamun ensimmäinen ajatukseni. Rakastan sinua.
Kyllä tuntuu juuri tältä. Olet rakas myös koko ajan ajatuksissani, ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Olen miettinyt sitä että saanko vielä joskus olla sun seurassa ja kokea niitä hetkiä sun kanssa? Miltä sinusta tuntuu?
Toivottavasti saamme vielä niitä hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että koko päivä menee ihan pilalle. Ajattelen vaan kokoajan sinua ja meidän mahdotonta "rakkaustarinaa".
Antaisin ihan mitä tahansa, jos saisin tänään olla kanssasi. Välillä mietin miksi mä jatkan tätä kaikkea. Se on tullut jo selväksi, että minulla on vahvemmat tunteet mukana kuin sinulla. Olenko sinulle vain hetken huvi ennen kuin löydät toisen?
Kaikesta huolimatta rakastan sinua niin ja ikävissäni odotan seuraavaa tapaamistamme. Koska se on? Yritän olla ottamatta tätä kaikkea liian vakavasti.
Anita V Jyväskylästä?
Et todellakaan ole mikään hetken huvi minulle.En edes huomaa muita naisia kuin sinua.Rohkenisin väittää että omat tunteeni ovat yhtä voimakkaat kuin sinut,en vain ole näyttänyt niitä vielä.Olet upea,kaunis nainen,enkä vertaa sinua kesäpäivään,sillä olet paljon kauniimpi,lämpimämpi😍.Näemme varmasti kesän aikana.Voit myös soittaa minulle rai minä sinulle
En ymmärrä miksi olit mua kohtaan loppupeleissä niin tyly, vaikka olin sua kohtaan aina ystävällinen ja autoin sua parhaani mukaan. Turhaan oon kai puhunut sinusta ihmisille hyvää, kun en taida oikeasti tuntea sua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nukkua kanssasi teltassa mies. Tai pitäisikö sanoa, että haluaisin rakastella kanssasi teltassa mies.
Niin minäkin haluaisin sinun kanssasi. Järjestetään treffit teltassa. Milloin laitetaan teltta pystyyn?
Oliko vihjailua toisenlaisesta treffipaikasta ja sanoit ehdotukseeni, että se kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi olit mua kohtaan loppupeleissä niin tyly, vaikka olin sua kohtaan aina ystävällinen ja autoin sua parhaani mukaan. Turhaan oon kai puhunut sinusta ihmisille hyvää, kun en taida oikeasti tuntea sua ollenkaan.
Ehkä siten oli helpompi päästää irti?
Muutenkin, mun sydän oli jo niin mustelmilla.. en tuntenut itseänikään enää
Hei hieno idea tuo telttajuttu!
Paras olisi joku sellainen, että olisi sovittu tapaaminen metsään/saareen ja toinen tulisi myöhemmin paikalle kuin toinen.
Ehtisi laittaa leirin pystyyn ja toinen tulisi sitten illalla juuri ennen kuin aurinko laskee tai jo pimeän tultua nuotiolle muka vähän vahingossa, sellainen ”kaksi kulkijaa kohtaavat....”-episodi.
Kellonaika ei saisi olla tarkka ja koordinaattien pitäisi olla hieman epäselvät, asiaa ei saisi sopia tyyliin edellisenä päivänä reippaasti kasvotusten tai muuta tylsää.
Eikä saisi viestitellä tms., vaan pitäisi etsiä ”paikasta X perjantai-iltana” ja siinä se.
Joo, teen tuon joskus!
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi joku sellainen, että olisi sovittu tapaaminen metsään/saareen ja toinen tulisi myöhemmin paikalle kuin toinen.
Ehtisi laittaa leirin pystyyn ja toinen tulisi sitten illalla juuri ennen kuin aurinko laskee tai jo pimeän tultua nuotiolle muka vähän vahingossa, sellainen ”kaksi kulkijaa kohtaavat....”-episodi.
Kellonaika ei saisi olla tarkka ja koordinaattien pitäisi olla hieman epäselvät, asiaa ei saisi sopia tyyliin edellisenä päivänä reippaasti kasvotusten tai muuta tylsää.
Eikä saisi viestitellä tms., vaan pitäisi etsiä ”paikasta X perjantai-iltana” ja siinä se.Joo, teen tuon joskus!
Vain jonkun sairaalloisen mustasukkaisen sekapäinen mieli voi keksiä virittää noin typerää ansaa
Vierailija kirjoitti:
Huomaan olevani ihastunut. Hassua kun olin jo päättänyt etten koskaan enää avaa sydäntäni.
Etunimemme alkaa perättäisillä kirjaimilla💕
Alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saisi viestitellä tms., vaan pitäisi etsiä ”paikasta X perjantai-iltana” ja siinä se.Joo, teen tuon joskus!
Vain jonkun sairaalloisen mustasukkaisen sekapäinen mieli voi keksiä virittää noin typerää ansaa
En ymmärtänyt teistä kahdesta kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että koko päivä menee ihan pilalle. Ajattelen vaan kokoajan sinua ja meidän mahdotonta "rakkaustarinaa".
Antaisin ihan mitä tahansa, jos saisin tänään olla kanssasi. Välillä mietin miksi mä jatkan tätä kaikkea. Se on tullut jo selväksi, että minulla on vahvemmat tunteet mukana kuin sinulla. Olenko sinulle vain hetken huvi ennen kuin löydät toisen?
Kaikesta huolimatta rakastan sinua niin ja ikävissäni odotan seuraavaa tapaamistamme. Koska se on? Yritän olla ottamatta tätä kaikkea liian vakavasti.Anita V Jyväskylästä?
Et todellakaan ole mikään hetken huvi minulle.En edes huomaa muita naisia kuin sinua.Rohkenisin väittää että omat tunteeni ovat yhtä voimakkaat kuin sinut,en vain ole näyttänyt niitä vielä.Olet upea,kaunis nainen,enkä vertaa sinua kesäpäivään,sillä olet paljon kauniimpi,lämpimämpi😍.Näemme varmasti kesän aikana.Voit myös soittaa minulle rai minä sinulle
En ole Anita. Toivottavasti ininoin rakkaana ajattelee noin. Kerroin hänelle maanantaina siitä kuinka paljon hänestä tykkään. Vastaus oli, että se on käynyt hyvin selväksi. Ei mitään, että hänkin tykkää minusta.
"Smile though your heart is aching
Smile even though it's breaking..."
Tätä minulta odotetaan. Helppo, vaivaton, pois silmistä, pois mielestä. Surullinen vuoksesi, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa siis oli ansa ja mikä mustasukkaista?:D
Mielenkiinnosta, kun en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
"Koordinaattien pitäisi olla hieman epäselvät." Siellä korpimetsien uumenissa kaivattusi sitten hortoilisi susien ja karhujen seassa, hän eksyisi ikiajoiksi ja kuolisi lopulta janoon ja nälkään, varis söisi kaivattusi raadon. Todella romanttista.
Mä olen Anita. Kuka mua kaipailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koordinaattien pitäisi olla hieman epäselvät." Siellä korpimetsien uumenissa kaivattusi sitten hortoilisi susien ja karhujen seassa, hän eksyisi ikiajoiksi ja kuolisi lopulta janoon ja nälkään, varis söisi kaivattusi raadon. Todella romanttista.
Höpöt, ei kävisi noin!
Enkä tiedä kenen kanssa tuon tekisin, kirjoitin tekeväni sen ”joskus”, eli en tiedä milloin ja kenen kanssa.:)
Sitten kun on semmonen ihminen jonka kanssa voi noin tehdä!
Kaivatulleni nyt ei voi sanoa edes ”moi” saati että voisi tehdä jotain.
Kaikesta huolimatta rakastan sinua niin ja ikävissäni odotan seuraavaa tapaamistamme. Koska se on? Yritän olla ottamatta tätä kaikkea liian vakavasti.